Hábameg 100 perc egybe, émelyeg a gyomrom kibaszottul. A rutinpályás feladatok nem zavartak de a kibaszott hegyvidék meredek lejtőkkel szűk kanyarban odabasz, simán meghányat. Pláne nyerges opcióban. Busszal meg teherrel elment de a nyergest keresztbe is basztam a csikicsuki lejtőn😅
Nálunk mindent túltolnak, mindent túltanfolyamoznak, vizsgáztatnak. A németek találták ki a gki-it az a4-es papírra nyomott lóhajtóik miatt amivel a lengyelek és baltiak kamionoztak az eu-ban, de sosem kellett vizsga, ki kell járni oszt jónapot, nem véletlen, hogy a magyar cégek is inkább ausztriában csináltatják meg az adr-t és gki-t a sofőreiknek persze akiknek közel van bár haver adr-re járt bp-ről busszal naponta, a kinti cég hozta-vitte a tanfolyásra minden nap a népet.
Hát ja csak itt nem ügyességi játékok vannak. Ha nem jó a reakció idő bukta (már akinek vizsgázni kell) nincs meg a sebesség bukta bólyát boritasz bukta lemégy a padkára bukta. Ha nekimész valaminek nyilván az is.
De most is hegesztettek a szoftveren ebben a pillanatban mert négyen buktak meg a buszos ivmenetes eltérötapadásu pályán. Kicsit tényleg szük a bólyasor meg negyvennel menni de ha tudod hol fékezz meg lehet csinálni. A legjobb időm 11.67 mp volt, 13 felett indultam😄
Most egész fasza játékok vannak rajta. Az előzőn nekem se volt semmi, ez már komolyabb.
Van telephelyen kerülgetés konténerek kőzt, bólyás pályák szárazon vizesen, adott sebességgel aztán millio reakcioidő meg más hülyeség mérö
Ketlem, atnyalaztam par forumot, AN 400 eseten a gorgocserere mindenki szinte egybehangzoan a gyorsulast latja kulonbsegnek.
Az egyetlen kivetel a Dr. Pulley csuszka, ami nem kerek, hanem ek alaku gorgohelyettesito. De nem hiszem, hogy itt Kelet-Europaban kapni ilyet.
Maga az ügy csak a kés értékének szempontjából van jelentősége, persze ha az ember mikor filézőkést keres a neten és félrenyomva sikerül egy véres taktikai bicskát megvennie némi füldarabbal együtt bizonyítékként akkor lehet, hogy meglepődik. 😁
Ez preventíve alkalmazták,és tették fel közösségi médiába.
Hátha lesz olyan egysejtű aki meggondolja hogy hiába kap pénzt,ha megdöglik hamar nem fogja élvezni soha.
Bár mondjuk a helikopterpilóta esete már az volt.
Csak nem tanultak belőle.
Mondjuk ez a 4 tufa csávó lehet nem sajátította el a tanulás mikéntjét.
Én is így gondoltam, de egy robogós haver bizonygatta, hogy több lesz a vége görgőcserétől én meg nem igazán értek ehhez, soha nem foglalkoztam vele és kösz a világosítást, persze Ininek is.
A gyári görgők elvileg 18 grammosak. 15 és 21 gramm közt bármit teszel bele a végsebességen nem fog változtatni. 6000-es fordulatig lesz különbség közöttük, felette kb. ugyanolyanok, ott már a legkönnyebb görgők is koppig kint vannak.
Ha pl. 16 grammosra váltasz, 1 másodperccel előbb leszel százon és jobban fog pörögni, valamint többet fog fogyasztani.
A szíj kopása / csúszása lesz az, ami a végsebességet befolyásolja - szerintem.
😆
Van telephelyen kerülgetés konténerek kőzt, bólyás pályák szárazon vizesen, adott sebességgel aztán millio reakcioidő meg más hülyeség mérö
De mivel a helyi börtönviszonyok olyanok hogy soha nem jön ki saját lábán így hóttmindegy. 😆
Talaltam egy osszehasonlito videot valamikor, elokeresem neked, ha raerek.
Az egyetlen kivetel a Dr. Pulley csuszka, ami nem kerek, hanem ek alaku gorgohelyettesito. De nem hiszem, hogy itt Kelet-Europaban kapni ilyet.
Hátha lesz olyan egysejtű aki meggondolja hogy hiába kap pénzt,ha megdöglik hamar nem fogja élvezni soha.
Bár mondjuk a helikopterpilóta esete már az volt.
Csak nem tanultak belőle.
Mondjuk ez a 4 tufa csávó lehet nem sajátította el a tanulás mikéntjét.
Ha pl. 16 grammosra váltasz, 1 másodperccel előbb leszel százon és jobban fog pörögni, valamint többet fog fogyasztani.
A szíj kopása / csúszása lesz az, ami a végsebességet befolyásolja - szerintem.