Ja, csak pipi már megint a fakenews oldalakat olvassa 😆
Ez a nyitó kép, egy rommá tört elejű ModelS-el, azzal hogy a Tesla megölt egy milliárdos nőt. A cikkben meg az van, hogy a milliárdos nő hulla részegen beletolatott a kerti tóba egy ModelX-el. Ennél már csak az volt jobb, amikor az volt a cím hogy egy önvezető Tesla hajtott be az étteremben, aztán a képen a Toyota Camry volt. 🤣
Teslának is működik víz alatt is, főleg hogy az ajtó mechanikusan is nyitható áram nélkül is (természetesen). Ez rommá tört és beszorult a roncsba, ez volt a gond.
Wartburgban valószínűleg az ütközésben elpatkolt volna....végül is az tényleg jobb mint vízbe fulladni.
Akkor tökéletes lesz, én is csak ezért tartom 🤣
Egyébként tényleg ez volt a bajom, hogy az ólom akku is állásban döglött meg. Oké azért nem volt olyan rossz, mert 2017es a motor, és tavaly még működött az eredeti akkuval, csak tavasszal kellett kicsit noszogatni, meg amikor nem használtam rajta volt a Parkside okostöltő 😆
Viszont a lítium akkuk nagyon bírják a sok állást.
Meg aztán ugye 2 kilóval könnyebb, szóval gondold el mennyivel gyorsabb leszek ezzel....a Gyömrői úton 🤣
Nekem nem balanszol az inverter.
Pár század már rendben van. Nekem is van egy olyan balanszerem aminél az első és utolsó cella között majdnem 0.06V a különbség. Rátöltöttem manuálisan az utolsóra, kiegyenlítettem hogy egyforma legyen, de a balanszer korrigálta 😆
Szerintem az van, hogy hiába 0.005V a mérési pontossága, de az egyszerűbb csak a szomszéd cellához viszonyítva nézi, és 16 cellánál ez már jelentős feszültség különbségre jön ki.
A másik az már komolyabb, ott egyszerre látja az összes akkucella feszültségét, és azt kezdi meríteni amelyiknek a legmagasabb a feszültsége, ez már nekem is 0.01V alatti pontossággal kiegyenlíti. De a 4-6cellához elég a pontatlanabb és természetesen olcsóbb is.
töltéskor van balansz, ez az aktív pluszba volt rátéve mert az egyik elem kihalt és vitte magával az egész blokkot ilyen 0,3v különbségek voltak
kicseréltem az elemet csak ugye nem tudok tölteni csak 4,2 voltig, az inverter meg csak 4,1-ig tölti aztán az istennek se tudta töltés közben balanszolni valamiért mindig volt benne pár század eltérés
na de azóta minden fasza
ilyen akkukból van nekem a pakk(19x13db):
Pár hónapja mikor vettem a 20t-s műhelyprést 1db csapágy miatt azt mondtad ha egy szerszámot 2x használunk már megérte megvenni, na tegnapelőtt már negyedszer használtam és ma is fogom tehát már tiszta hasznot termel. 😆
na megint meghaltak egy teslában(szemeit körbeforgató)
ezt már te sem tudod kimagyarázni(kezeit széttáró)
életveszélyes autóval közlekedsz(kezeit széttáró) https://naphire.hu/cikk/angela...
Azt a zöld Skyrich-et vetted? Nem lesz az rossz, több kaférészer "építő" gyereknél láttam, azok speciel csípik. Ár-értékben nem rossz választás.
Igaz, azok leginkább közösségi médiában villogni tartják a motort, de ugye ott kimondottan hasznos a minimális önkisülés :)
Egy darabig én is használtam balanszer nélkül, de elkezdtek szétcsúszni. Arra jó volt az a feszültség tartomány, de így balanszerrel kicsit nagyobb tartományban használom már. 45-58V között van most beállítva.
Lehet hogy szűkítem majd a használati tartományt, de előbb át akarom telepíteni másik helyre.
Néhány dolgot már automatizáltam. Megoldottam hogy az okosház rendszerem infrán keresztül kapcsolgassa és vezérelje a klímát a termelés és a hőmérsékletek függvényében. Az autót is a napelem termelésével tölti közvetlenül. A bojlereket kéne még belerakni a rendszerbe, aztán szerintem tényleg csak a téli hónapokban kellene az MVM-es áram.
Pontosan így van ahogy mondod, de az ólom savas akku elég jól bírja az ilyen kiképzést, ha nem is optimális, az LFP akkunak meg megfelelő ez a feszültség szint.
Ez a nyitó kép, egy rommá tört elejű ModelS-el, azzal hogy a Tesla megölt egy milliárdos nőt. A cikkben meg az van, hogy a milliárdos nő hulla részegen beletolatott a kerti tóba egy ModelX-el. Ennél már csak az volt jobb, amikor az volt a cím hogy egy önvezető Tesla hajtott be az étteremben, aztán a képen a Toyota Camry volt. 🤣
Azután a nőt lehet az áram ütötte agyon nem megfulladt 😅
Wartburgban valószínűleg az ütközésben elpatkolt volna....végül is az tényleg jobb mint vízbe fulladni.
Egyébként tényleg ez volt a bajom, hogy az ólom akku is állásban döglött meg. Oké azért nem volt olyan rossz, mert 2017es a motor, és tavaly még működött az eredeti akkuval, csak tavasszal kellett kicsit noszogatni, meg amikor nem használtam rajta volt a Parkside okostöltő 😆
Viszont a lítium akkuk nagyon bírják a sok állást.
Meg aztán ugye 2 kilóval könnyebb, szóval gondold el mennyivel gyorsabb leszek ezzel....a Gyömrői úton 🤣
Pár század már rendben van. Nekem is van egy olyan balanszerem aminél az első és utolsó cella között majdnem 0.06V a különbség. Rátöltöttem manuálisan az utolsóra, kiegyenlítettem hogy egyforma legyen, de a balanszer korrigálta 😆
Szerintem az van, hogy hiába 0.005V a mérési pontossága, de az egyszerűbb csak a szomszéd cellához viszonyítva nézi, és 16 cellánál ez már jelentős feszültség különbségre jön ki.
A másik az már komolyabb, ott egyszerre látja az összes akkucella feszültségét, és azt kezdi meríteni amelyiknek a legmagasabb a feszültsége, ez már nekem is 0.01V alatti pontossággal kiegyenlíti. De a 4-6cellához elég a pontatlanabb és természetesen olcsóbb is.
kicseréltem az elemet csak ugye nem tudok tölteni csak 4,2 voltig, az inverter meg csak 4,1-ig tölti aztán az istennek se tudta töltés közben balanszolni valamiért mindig volt benne pár század eltérés
na de azóta minden fasza
ilyen akkukból van nekem a pakk(19x13db):
ezt már te sem tudod kimagyarázni(kezeit széttáró)
életveszélyes autóval közlekedsz(kezeit széttáró)
https://naphire.hu/cikk/angela...
Igaz, azok leginkább közösségi médiában villogni tartják a motort, de ugye ott kimondottan hasznos a minimális önkisülés :)
Lehet hogy szűkítem majd a használati tartományt, de előbb át akarom telepíteni másik helyre.
Néhány dolgot már automatizáltam. Megoldottam hogy az okosház rendszerem infrán keresztül kapcsolgassa és vezérelje a klímát a termelés és a hőmérsékletek függvényében. Az autót is a napelem termelésével tölti közvetlenül. A bojlereket kéne még belerakni a rendszerbe, aztán szerintem tényleg csak a téli hónapokban kellene az MVM-es áram.