Mindent IS lehet, ha van pénzed. De úgy gondolom továbbra is, hogy a szabályok saját magunktól védnek, illetve az átalakítóktól a többieket.
Egy LED reflektorral nagyot nem lehet tévedni, max nem látsz, vakítod egy ideig a szembejövőt, vagy nem megy át a műszakin.
A regi oreg meg uveg bura rozsdamentes kübli,örök mint a szegenyseg.Ez a polikarbonat nem tul eros.
En erzek némi uzleti rest kulon bura gyartasra,kerdeses hogy menne at az EU szabalyon. 🤔
Anno neztem ezt a szettet mikor megrepedt a muanyag buram.
Aztan nyeltem egyet es a gyarilag egybeszerelt lampat (elvileg szetszedhetetlenre gyártott) sikerult szetszednem es osszeraknom.
Ugy hogy mukodik.
Jelenleg is van par nyom a lampan,de meg nincs megrepedve,szoval jol fog jonni a tartalek.
bármikor tudok venni gázcuccot számlával, bárki megveheti és be is teheti a kocsijába
persze műszakit nem fog kapni amíg nincs engedélyeztetve, de attól tudsz venni cuccot
légkondit is csak nálunk nem vehetsz, kiugrasz románba és hozod befelé
Van ám erre megoldás: gondolj az autógáz beszerelőkre vagy a légkondi szerelőkre. Ott is a gyáriba szerelnek utólag, de csak akinek van papírja és csak is őt szolgálják ki a kereskedők. Nyilván itt is van huncutság, de a töredéke.
És akkor sokaknak teljesülhet a vágya, LED van a foncsorban és nem kell hozzá új motort venni. Igaz, drágább, de legalább tuti, hogy szabályosan van szerelve.
A tulnyomo tobbsegebol igen. A magassag-oldalszog allito keret meg adaptalhato az uj armaturahoz.
Komplettel, lampafejjel egyutt is kapni ilyet es arra is fujnak, mert ha halogen gyarilag, akkor halogen kell legyen.
Termeszetesen nem azt propagalom, hogy FBS-sel ragasszunk mindenfele LED-eket a gyari homoru tukorbe.
Felreertesz. Nem LED izzot mondok, hanem armaturat. LED fenyforrassal, sajat LED-hez gyartott foncsorral, tapegyseggel, esatobbi. Kiveszed a halogen foncsort uvegestol, marad az ures lampabura, amibe beteszed a komplett armaturat. https://mtp-racing.de/7-Zoll-1...
Gondolom a papírok az egységre érvényesek, nem külön a foncsorra, külön a fényforrásra. Tehát egy E-jeles foncsorba nem engedi meg a vonatkozó és hatályos, hogy belefaragjunk más, az eredeti tervtől eltérőt. És ige, ez van. Tudom, van, aki a gyárival megegyezőt is képes lenne produkálni, de ismerve a hazai állapotokat, szerintem 10%-a lenne ilyenre képes, a többi beleragasztaná 2K-val az égőt. Mondjuk.
Ha én lennék a prezident, akkor lehetségesen azt csinálnám, jó legyen, de közúti ellenőrzés keretében a nem gyári megoldásokat vizsgálatnak vetjük alá, HA nem teljesíti a követelményeket, akkor a járművet ott helyben ELKOBOZZUK mindörökre.
Így hányan vállalnák be szerinted? Ugye aki állítja és meg van győződve, hogy ő jobb mérnök és gyártástechnikus és jobb, pontosabb gépei vannak az istállóban a minőségi munkára, annak nincs mitől félnie. De ha van is olyan, akinek vagy ez vagy az van a tarsolyában, egyszerre mind a kettő... nemigen.
Abban is egyetérthetnénk (akár), hogy ésszerűsítsünk, de először is oda kéne ész. Én pl. annyival előrébb vagyok ebben, hogy felismerem és nem szégyellem a határaimon túlmutató megoldásokat elfelejteni.
(Igen, tudom, nekem alacsonyan van, ne írjátok le, megtettem helyettetek.)
Sokan hajlamosak azt hinni, hogy ha egy neves gyár gyárt valamit, akkor azt megvásárolva egyből jogunk is van használni, illetve az meg is felel a szabályoknak, pedig ez nem minden esetben van így.
faszt se érdekel a közlekedés biztonság csak ha belül van az ujjnyi sima csík azt nem látja a yard, plusz nem a vezetőülés felöli oldalon lenne ami egy bármilyen ellenőrzésnél szembetűnő
Nem is azt mondtam,hogy a lovak koze legyen dobva a gyeplo es csinal mindenki amit akar. De ha van Tüv papirja es E-szama, mint egy kormany, kipufogodob vagy index eseten (amit be is kell mutatni) akkor a LED fenyszorot jegyezze be a forgalmiba a muszakin a vizsgaztato, ha megfelel a vetitesi kepe es a papirmunkaja.
Aki kinai "Daymaker" klonnal megy vizsgazni, dokumentacio nelkul azt meg buktassak meg.
Persze, tudom en is, hogy a szabalykerules, kiskapuzas, okosba megoldas sajnos az emberek vereben van, erre nevelt a Kadar-korszak es az abban felnottek pedig sok esetben ezt orokitik tovabb. De az sem szuper otlet ha a Moldova-fele szofordulattal elve ide nem johet be az esszeruseg hisz ezert tartunk portast.
Volt az az időszak, ahol a 6 V-os Trabi lámpa megfelelt, de a hiperszuper kanyarbavilágítós meg nem, mert nem volt benne E-jel.
Ha így nézem, tényleg rossz a rendszer. Ha úgy nézem, hogy ebben az országban mindent a végletekig le kell szabályozni, mert a sok fotelmérnök tuninger az utolsó lehetőséget is kétértelműen értelmezi és a végletekig elmegy, ezzel sok esetben a többi közlekedőt veszélyeztetheti, kénytelen-kelletlen meg is értem a jelenlegi helyzetet.
Olyant NEM tud a jogalkotó, hogy a végtelenségig szabályoz mindent, LED utólag nem lehet, csak- és kizárólag a Puig gyártmányok és azok is csak a kerek foncsorokba. A nép (az Istenadta) magának harcolta ezt ki, ha nem is teljes egészében önmaga, de elég sokat hozzátett a szigorhoz.
És bár nem szerelek, de tudom, hogy te igen, és beszéltük már, hogy mert te szerelsz, egészen biztosan találkoztál olyannal, amit csak azért hiszel el, mert a saját szemed csak nem hazudtol meg. Gondold el, mi lenne, ha a lovak közé dobnák a gyeplőt.
Nem tudom, hogy mi a megoldás, de azt viszont igen, hogy biztosan nem az, hogy mindenki azt- és úgy ahogyan ő jónak gondolja.
Szerintem.
Valószínűleg nem lesz gond vele.
A pakisztániak oldalfal szakadt gumit varrnak meg és megy tovább,tulterhelt hülyén kinéző billencsek.
Ehhez képest ini...................áhh,haggyuk.............. 😆
Csak csináld, szépen úgyse fogsz meghalni, ha szerencséd van ez legalább gyors lesz....
Nem kívánok neked semmi rosszat, csak téged idézve: "pedig érthetően kell fogalmazni" 😁
más
mennyire szeretné a kocsi ha a szélén tövig lekopott gumikat megcserélném? a jobbost a balosra és fordítva
a belső fele még egész fasza
aszfalton kellene mennem vagy 150 km aztán kurvára látszik hogy nincs minta a gumin, de feltenni nem akarom mert pár héten belül le lesz alvázvédőzve a kocsi itt ott festegetve szóval csak össze lenne baszva a gumi, 2x meg nem akarok szerelni
a gumik egy kicsit ráznak szerintem enyhén szövetszakadtak, 70ignem vészes de 90 felé már rázza a kormányt elég jól, ha megcserélem mennyivel lenne szarabb a helyzet?
Egy LED reflektorral nagyot nem lehet tévedni, max nem látsz, vakítod egy ideig a szembejövőt, vagy nem megy át a műszakin.