A fent nevezett csavar jobbása sima imbusz, hatos vagy nyolcas bittel fog nyílni. Réz tömítő alátét van a nyakán.
Ha az kint van, lehet nyitni a kupakot, kikapni a rugót, majd fejre borítva kirázni a krómszárból a benne ülő csillapító csövet és persze az olaj is kifolyik. A szimering feletti rugós biztosító gyűrűt kiszeded, aztán a krómszárat ki tudod rángatni a csizmából.
Ha a csizma nem sérült, szét kell kapni a villát és az ABS-es csizmát át kell tenni az ép krómszárra - ugyanakkor az ABS átköltöztatése egyéb bonyodalmakat is magában rejt, fék csövezése más, az elektromos rendszerben is más, én speciel hagynám a fenébe, annyit nem ér.
Ettől függetlenül: a csizma alján van egy csavar, ami a króm csúszószár közepében futó csillapító rudat tartja. Azt a csavart kell kiszedni, a krómszár csillapító csövestől, szúszógyűrűstől, mindenestől kicsúszik felfelé néhány rántás után a csizmából. Célszerű ütvecsavarozóval csinálni és úgy, hogy a villa krózsárán a kupak még nincs nyitva, azaz a villarugó nyomást gyakorol rá - ezesetben kevésbé esélyes, hogy az a csavar elforog.
Ma is alkottam.... mindig elhagyok.vmit aztán vagy,meglesz vagy nem. Ma a pénztárcát, de hamar meglett.
Plusz délután elfelejtettem kifizetni a tankolást, harminc kilométerrel később jutott eszembe.....
Akkor ketten lennénk 😂 amugy nekem is hasonló a sztori
hogy kicserélni az alját mert a görbének abs teleszkópalja viszont az enyém nem és össze mokolni hogy egyenes is legyen meg abs-es is . Kettőből egyet
Kozepesol kicsit lejjebb,az elozo eresztes sokkal rosszabb volt,de en inkabb a rothasztott disnohust mondanam.
Egyenlore ez az origi gyari ami a motorral jott,ezt belurol kifele rozsdapettyezett cromszar miatt szanaltam,jott helyette egy osztrak bontott ami ennel budosebb volt,azt rendbevagtam es utana csinaltam bele egy rendes kanyar.
Most egy masik bontott osztrak van benn,az csattok,nyuffog,vibral de nincs benne rozsdapetty,szoval a terv hogy ha hozzajutok az emelohoz kiszedem a kettot es a harombol a jobbakbol osszerakok egy normalisat,elpcevalom kap egy szimeringet olajat,a serclit meg feldobom ebayre.
Majd ha en is raeros nyugger leszek.
Addig idegbol szetkaptam a hodda elso teleszkopjat.
95 merfold/h felett eleg remiszto a tompa fatusko szeru remego fekkel egyutt.
Szombaton mi is el fogunk, de tervezetten... Nem óhajtunk újra végig pályázni. Olaszban semmiképp( elmegyünk a Garda tó felé). Max az osztrák- német részen lesz pálya, hogy azért időben haza is érjünk.
Én biztos hogy nem közelitek egy faszhoz se mert dolgoztam meg motort szerelek 😂 😂 Sőt két pinát érdemelnék ma 😍,még akkor is ha asszony nem ért egyet ezzel 😂
Ha az kint van, lehet nyitni a kupakot, kikapni a rugót, majd fejre borítva kirázni a krómszárból a benne ülő csillapító csövet és persze az olaj is kifolyik. A szimering feletti rugós biztosító gyűrűt kiszeded, aztán a krómszárat ki tudod rángatni a csizmából.
Ettől függetlenül: a csizma alján van egy csavar, ami a króm csúszószár közepében futó csillapító rudat tartja. Azt a csavart kell kiszedni, a krómszár csillapító csövestől, szúszógyűrűstől, mindenestől kicsúszik felfelé néhány rántás után a csizmából. Célszerű ütvecsavarozóval csinálni és úgy, hogy a villa krózsárán a kupak még nincs nyitva, azaz a villarugó nyomást gyakorol rá - ezesetben kevésbé esélyes, hogy az a csavar elforog.
Plusz délután elfelejtettem kifizetni a tankolást, harminc kilométerrel később jutott eszembe.....
hogy kicserélni az alját mert a görbének abs teleszkópalja viszont az enyém nem és össze mokolni hogy egyenes is legyen meg abs-es is . Kettőből egyet
Szerintem még mindig hatalmas forma
https://www.facebook.com/100002282817649/videos/234194629307000/
Egyenlore ez az origi gyari ami a motorral jott,ezt belurol kifele rozsdapettyezett cromszar miatt szanaltam,jott helyette egy osztrak bontott ami ennel budosebb volt,azt rendbevagtam es utana csinaltam bele egy rendes kanyar.
Most egy masik bontott osztrak van benn,az csattok,nyuffog,vibral de nincs benne rozsdapetty,szoval a terv hogy ha hozzajutok az emelohoz kiszedem a kettot es a harombol a jobbakbol osszerakok egy normalisat,elpcevalom kap egy szimeringet olajat,a serclit meg feldobom ebayre.
Addig idegbol szetkaptam a hodda elso teleszkopjat.
95 merfold/h felett eleg remiszto a tompa fatusko szeru remego fekkel egyutt.