Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyárilag ledes verziók a led terhelését veszik figyelembe, tehát az agyát is át kellene programozni. Minden retrofit csere esetén át kell verni mű terheléssel.
...és nem is jó dolog. Hogy egyszerű, mert csatlakoztatok egy ellenállást és voilà, világít a LED, az kétségtelen, de nem ez jó.
Én, ha mindenképpen ezt akarnám, egy eleve olyan LED modult választanák, ahol ez a probléma megoldva a gyárban.
Nem szabad ilyen könnyen feladni.....
Nem kene inkabb visszatenni a halogent?
Ez egy philips ultinon 5200pro. Fasza cucc amúgy, passzív hűtéses, 80fokra melegedett, nem sokkal nagyobb fizikailag mint a h11 halogén. Jó lenne nagyon a működne vele. Nagyon vagány 5800K színhőmérséklet.
csak a belőle készült zabpelyhet 😅
A ktm hibátlan. H11 ledet akartam rakni a halogén helyett.
Oszi belenyúlt.
szerintem ezt ad le vasba
ezek a finnyások úgy sem értik mit írsz 😅
mi a vadászatokból hazahozott fácánt meg nyulat eszegettünk. Akkor volt csak kellemetlen amikor ráharaptunk a sörétre 😅
hát én se láttam azóta bár az asszony elméletileg tudja hová tette 😅
17 év után, hogy fel jönne e még azt sem tudom 😂
Ez jó bele, szoktak is ilyet tenni. De itthon nem találtam és ezt kicsit drágának éreztem, de lehet jobb lett volna megvenni.
És ennek sem hatalmas ellenállása van.
Egyébként milyen leddel kisérletezel? Egy darabig én is baszakodtam vele de inkább az égő hátsó méretével volt gondom az nem akart ugy elférni hogy jó legyen.
Szerintem simán csak áramfelvételt néz. De lehet már ezen is bonyolitottak....
Most jol ertem hogy baszakszik a ktm?
Az oszinak meg nem enged vissza a fekmunkshenger,kell egy uj mert nem javithato,nincs hozza javitoszett sem.
Ez ilyen hoki motor vagy belenyult a tutiba?
Abs lehet gond?
Pedig többnyire ohmos ellenállással csapják be.
Énkérekelnézést, azt hittem a CAN bus a DC-re modulált impulzusokat is küld.
Csak ellenállás, jelen esetben......nem impedancia.....
Én mérném az ágakban az áramot is, amúgy én az ohmikus ellenállással történő áramszabályozásnak soha nem voltam híve, pont a melegedés miatt.
Mikor is folyik az ellenállás körében akkora áram, hogy így melegítse azt? Akkor, ha a LED-nek sokkal nagyobb a látszólagos ellenállása, ugyanis az áram nem hülye, arra megy, ahol kisebb ellenállással találkozik.

LED-es indexnek sem igazán látom értelmét, pontosabban az átalakításnak, de teljesítménynél ohmos ellenállással próbálkozni szerintem nem jó ötlet.
Bár én nem értek hozzá.
H11-hez kimondottan a philipsnek sincs. Ami van az is ellenállás.
Ha azt nézi a motor hogy xA kell a vezetékekbe akkor hiába a lz elektronika, azt az áramot el kell használni
csak át kellene írni a butuska agyát arra hogy ne 50w fogyasztás meglétét figyelje hanem 10w
Philips-nek van, de a fene tudta elore, hogy Levinel ilyen bajok lesznek a parhuzamos impedanciaval.
Ha két ellenállásod van, akkor a keletkezett hőt is kétfelé osztod, egyforma ellenállás esetén fele-fele. Tehát az össz. hő ugyanannyi marad, csak elosztva.
De én olvastam valami más megoldást is canbus átverésére, ami nem ohmikus ellenállás, talán valami elektronika, ami a fényforrásba van beépítve?
Fűrészelj a ferodolba egy hornyot :D
Most vettem megint egy nagy levegőt hogy berakom a motorba, de ez a 200fokra hevülés nagyon nem tetszik. Az a tipikus narancs alu bordás ellenállás 50W 6ohm. Elég lenne neki a 12ohm, azzal sem ír be hibát, sőt lehet elég lenne kevesebb áram is de azt nem tudtam csinálni a két 6ohmosból.

Erre is igaz, ha jobbat akarok, jobbat kell venni 🤓