A gyárilag ledes verziók a led terhelését veszik figyelembe, tehát az agyát is át kellene programozni. Minden retrofit csere esetén át kell verni mű terheléssel.
...és nem is jó dolog. Hogy egyszerű, mert csatlakoztatok egy ellenállást és voilà, világít a LED, az kétségtelen, de nem ez jó.
Én, ha mindenképpen ezt akarnám, egy eleve olyan LED modult választanák, ahol ez a probléma megoldva a gyárban.
Ez egy philips ultinon 5200pro. Fasza cucc amúgy, passzív hűtéses, 80fokra melegedett, nem sokkal nagyobb fizikailag mint a h11 halogén. Jó lenne nagyon a működne vele. Nagyon vagány 5800K színhőmérséklet.
ezek a finnyások úgy sem értik mit írsz 😅
mi a vadászatokból hazahozott fácánt meg nyulat eszegettünk. Akkor volt csak kellemetlen amikor ráharaptunk a sörétre 😅
Ez jó bele, szoktak is ilyet tenni. De itthon nem találtam és ezt kicsit drágának éreztem, de lehet jobb lett volna megvenni.
És ennek sem hatalmas ellenállása van.
Egyébként milyen leddel kisérletezel? Egy darabig én is baszakodtam vele de inkább az égő hátsó méretével volt gondom az nem akart ugy elférni hogy jó legyen.
Most jol ertem hogy baszakszik a ktm?
Az oszinak meg nem enged vissza a fekmunkshenger,kell egy uj mert nem javithato,nincs hozza javitoszett sem.
Ez ilyen hoki motor vagy belenyult a tutiba?
Abs lehet gond?
Én mérném az ágakban az áramot is, amúgy én az ohmikus ellenállással történő áramszabályozásnak soha nem voltam híve, pont a melegedés miatt.
Mikor is folyik az ellenállás körében akkora áram, hogy így melegítse azt? Akkor, ha a LED-nek sokkal nagyobb a látszólagos ellenállása, ugyanis az áram nem hülye, arra megy, ahol kisebb ellenállással találkozik.
LED-es indexnek sem igazán látom értelmét, pontosabban az átalakításnak, de teljesítménynél ohmos ellenállással próbálkozni szerintem nem jó ötlet.
Bár én nem értek hozzá.
H11-hez kimondottan a philipsnek sincs. Ami van az is ellenállás.
Ha azt nézi a motor hogy xA kell a vezetékekbe akkor hiába a lz elektronika, azt az áramot el kell használni
Ha két ellenállásod van, akkor a keletkezett hőt is kétfelé osztod, egyforma ellenállás esetén fele-fele. Tehát az össz. hő ugyanannyi marad, csak elosztva.
De én olvastam valami más megoldást is canbus átverésére, ami nem ohmikus ellenállás, talán valami elektronika, ami a fényforrásba van beépítve?
Most vettem megint egy nagy levegőt hogy berakom a motorba, de ez a 200fokra hevülés nagyon nem tetszik. Az a tipikus narancs alu bordás ellenállás 50W 6ohm. Elég lenne neki a 12ohm, azzal sem ír be hibát, sőt lehet elég lenne kevesebb áram is de azt nem tudtam csinálni a két 6ohmosból.
Erre is igaz, ha jobbat akarok, jobbat kell venni 🤓
Én, ha mindenképpen ezt akarnám, egy eleve olyan LED modult választanák, ahol ez a probléma megoldva a gyárban.
Oszi belenyúlt.
mi a vadászatokból hazahozott fácánt meg nyulat eszegettünk. Akkor volt csak kellemetlen amikor ráharaptunk a sörétre 😅
17 év után, hogy fel jönne e még azt sem tudom 😂
És ennek sem hatalmas ellenállása van.
https://shop.makan.gr/en/shop/...
Az oszinak meg nem enged vissza a fekmunkshenger,kell egy uj mert nem javithato,nincs hozza javitoszett sem.
Ez ilyen hoki motor vagy belenyult a tutiba?
Abs lehet gond?
Mikor is folyik az ellenállás körében akkora áram, hogy így melegítse azt? Akkor, ha a LED-nek sokkal nagyobb a látszólagos ellenállása, ugyanis az áram nem hülye, arra megy, ahol kisebb ellenállással találkozik.
LED-es indexnek sem igazán látom értelmét, pontosabban az átalakításnak, de teljesítménynél ohmos ellenállással próbálkozni szerintem nem jó ötlet.
Bár én nem értek hozzá.
Ha azt nézi a motor hogy xA kell a vezetékekbe akkor hiába a lz elektronika, azt az áramot el kell használni
De én olvastam valami más megoldást is canbus átverésére, ami nem ohmikus ellenállás, talán valami elektronika, ami a fényforrásba van beépítve?
Erre is igaz, ha jobbat akarok, jobbat kell venni 🤓