mostanába szerencsére sehol nem divat max pontgyűjtő kártyát kérdeznek oszt jónapot nekem sose volt(fetrengős) De jó néhány éve baxmeg mindent IS tukmáltak, vegyek bomba energia italt mindjárt 2-őt mert úgy akciós /akkor csak a bolti ár 2*-ese/ meg a fasz tudja mit minden szart el akartak adni de én a benzinkútra csak tankolni járok a shop részt azt meghagyom a gazdagoknak 😅(kezeit széttáró)
egy időbe divat volt majd minden kúton basztattak,hogy ezt meg azt vegyek. (kezeit széttáró) Mondom hagyjatok már ezzel milliószor hallgattam már nem lehetne ezt kihagyni? Azt mondta a kis csaj nem mert kamerán figyelik neki ezt végig kell mondani(fejét fogó)
Ez most a legmodernebb töltő.(kezeit széttáró)
Nem kell dugdosni a kábelokat csak le kell parkolni és a keréken keresztül megy a delej az aksiba(meghajlós)
az app amúgy nem rossz dolog
ismerős elég sok gépet vesz, aztán időről időre bepróbálkozik hogy ez-az tönkrement
eddig még kivétel nélkül kültek másikat amikor appon keresztü jelentette be, és sosem vitték el a régit
amikor a boltba vitte vissza mindig elvették a rosszat, még a celáltól megszabadított akkut is
Nálunk a Shell-kúton ment a baxtatás, tukmálás - a harmadik alkalom után simán átszoktam az OMV-re, ott semmi ilyesmi nincsen. Igaz hogy emez 1 km-re van tőlem, a Shell meg csak kb. 400 m volt.... Így már 10 éve nem voltam a Shell-kúton (semelyiken sem - mindig OMV, vagy ha valahol épp nincs a közelben, akkor esetleg MOL.)
Ja, ott elég könnyű, mert minden vonat ugyan akkora és mindig ugyan azon a vonalon, időjárási behatások nélkül megy oda-vissza. Aztán még ott is van egy nem vezetö vezetö aki vele utazik (a legtöbb esetben)
Metrókban már elég jól elterjedt a vezető nélküli megoldás. Budapesten is a 4-es vonalon így megy.
Kötött pályán viszonylag egyszerű a dolog, mert jól meghatározható, zárt a döntési tábla, ráadásul a menetrend is eléggé beszűkíti a lehetőségeket.
Vonat közlekedésben is van példa akár Németeknél is, de ahogy írtad, ott nem vált ki annyi problémát, költséget, ellenben újabb problémákat és költségeket teremt, így nem nagyon éri meg.
Nem kell dugdosni a kábelokat csak le kell parkolni és a keréken keresztül megy a delej az aksiba(meghajlós)
ismerős elég sok gépet vesz, aztán időről időre bepróbálkozik hogy ez-az tönkrement
eddig még kivétel nélkül kültek másikat amikor appon keresztü jelentette be, és sosem vitték el a régit
amikor a boltba vitte vissza mindig elvették a rosszat, még a celáltól megszabadított akkut is
persze értem a logikádat, de akkor sincs ingyen
főleg ha nulláról kell indulnod a termesztésben
Szerintem egy darabig nem lesz baj utánpótlásból.
pl egy kidőlt fa
na ezt tuti nem látja meg az elektronika
Kötött pályán viszonylag egyszerű a dolog, mert jól meghatározható, zárt a döntési tábla, ráadásul a menetrend is eléggé beszűkíti a lehetőségeket.
Vonat közlekedésben is van példa akár Németeknél is, de ahogy írtad, ott nem vált ki annyi problémát, költséget, ellenben újabb problémákat és költségeket teremt, így nem nagyon éri meg.