Az öreg BMW-m Euro4, de csak azért, mert 2007-ben még nálunk nem osztottak jobb kategóriát 😅 Koromszűrős, katalizátoros dízel. Nem füstöl semennyire sem, 240 ekm után se. Ja, és nincs betonvassal átütve a szűrő, meg kiírva a SW, mint a hasonló korú fóccvágenyekben 😠
bármikor kiállok egy füstmérés párbajra a szaroddal szemben
gáz üzemben simán teljesíti a legvadabb normákat is
és ezt már tudta 25 éve is
amikor még volt zöldkártya kb minden adat 0,0 volt
most hogy kicserélték a szimeringeket az olaj se folyik bajban is vagyok mert olajat kell cserélni valamikor
szóval bekaphatod a punci kocsiddal együtt 😂
azért a világon minden jármű euro 5 normát teljesítő lenne tizede károsanyag nem kerülne a levegőbe
az hogy sokan autóznak egy részben kényszer
idióta munkaadó idióta közösségi közlekedés, emiatt nem lehet a munkába járni csak kocsival
akárki akármit mond busszal járni melózni 20-30 km távra mindenképp gazdaságosabb mint kocsival, és nem jelent sok kényelmetlenséget
Nem ment át a lényeg: az a baj, hogy az ÚJ autók tulajdonosait szopatják szét ezerrel környezetvédelem címén, pedig a RÉGI, igazán környezetszennyező járművektől kellene megszabadulni. A Trabant csak eltúlzott példa volt, Ini Fasztrájára meg a huszonéves dízel xarokra gondoltam.
Nyilván tömegesen használnak is Trabantot, meg Wartburgot. Ja nem.
Szóval hogy jön az ide, pár elhanyagolható példányszámú oldtimer?
A nagyobb gond, hogy a legmodernebb belsőégésű járművek sem képesek sokkal tisztábban üzemelni. Elérte a technológia a határait, és rohadt költséges fejlesztések árán minimális az előre lépés.
Németeknél szerintem van rá valami támogatás. Osztrákiában mindig több volt az ár a Teslánál is, de én tuti átmennék a határ túloldalára ennyi különbségért.
Ugyan már: Magyarországon az 1968-ban gyártott 2T Trabantot / Wartburgot a mai napi ghasználhatod mindenféle korlátozás nélkül - simán átmegy a műszakin is, ha nincs szétrohadva az alja.
Igen. Te gondolod úgy, de a valóság más.
Euro5 teljesen élhető, fenntartható lenne, ha fele ennyi ember és autó lenne. De nincs így szóval népirtás, vagy fejlődés. Más lehetőség nincs.
Az nem számít ha a 90% telibe szarja, ha egyszerűen nem lesz más választás, vagy ha lesz is választás, de simán nem éri meg a szennyezőbb technológiát használni az előnyei mellett sem.
A villanyautók sem váltják meg a világot önmagukban, ahogy a LED lámpa sem.
De a villanyautók és a tisztább technológiák elterjedése anyagilag is gazdaságossá teszi az élet minden területén azokat a technológiákat ami a villanyautókhoz kellett. Csökkenti a függőséget idegen országoktól. Tehát összességében gyökeresen jobb irányba viszi el a világot ez a változás. Azon felül teszek rá magasról. A Teslám simán csak kurvajó 😉
Ja,de hagyd otthon a telefont és ulj be egy 2010-es kocsiba.
Korlátozás ne viccelj,még te is nyomorogsz hogy 34e vagy 50e legyen a kocsid.
Képzeld azt hogy 5000-e sincs valakinek.
Na az korlátozva lesz eléggé.
vicces amikot az emberiség 10% akarja a "földet" megmenteni, de a maradék 90% meg telibeszarja
úgy gondolom az euro5 norma teljesen élhető és kevés kompromisszum mellett tartható is, csak minden járműnek ezt kellene tudnia
és nem papíron hanem üzem közben
Nem lesz semmi baj a talpával. Nekem volt előtte gaerne csizmám, annak elviselhetetlenül kemény volt a talpa. Álltam benne 2percet és kész, fájt a talpam, 2ponton érte a talajt.
gáz üzemben simán teljesíti a legvadabb normákat is
és ezt már tudta 25 éve is
amikor még volt zöldkártya kb minden adat 0,0 volt
most hogy kicserélték a szimeringeket az olaj se folyik bajban is vagyok mert olajat kell cserélni valamikor
szóval bekaphatod a punci kocsiddal együtt 😂
az hogy sokan autóznak egy részben kényszer
idióta munkaadó idióta közösségi közlekedés, emiatt nem lehet a munkába járni csak kocsival
akárki akármit mond busszal járni melózni 20-30 km távra mindenképp gazdaságosabb mint kocsival, és nem jelent sok kényelmetlenséget
Szóval hogy jön az ide, pár elhanyagolható példányszámú oldtimer?
A nagyobb gond, hogy a legmodernebb belsőégésű járművek sem képesek sokkal tisztábban üzemelni. Elérte a technológia a határait, és rohadt költséges fejlesztések árán minimális az előre lépés.
http://youtu.be/yRx_iwGZl3s
https://www.volkswagen.de/de/k...
Euro5 teljesen élhető, fenntartható lenne, ha fele ennyi ember és autó lenne. De nincs így szóval népirtás, vagy fejlődés. Más lehetőség nincs.
Az nem számít ha a 90% telibe szarja, ha egyszerűen nem lesz más választás, vagy ha lesz is választás, de simán nem éri meg a szennyezőbb technológiát használni az előnyei mellett sem.
A villanyautók sem váltják meg a világot önmagukban, ahogy a LED lámpa sem.
De a villanyautók és a tisztább technológiák elterjedése anyagilag is gazdaságossá teszi az élet minden területén azokat a technológiákat ami a villanyautókhoz kellett. Csökkenti a függőséget idegen országoktól. Tehát összességében gyökeresen jobb irányba viszi el a világot ez a változás. Azon felül teszek rá magasról. A Teslám simán csak kurvajó 😉
Korlátozás ne viccelj,még te is nyomorogsz hogy 34e vagy 50e legyen a kocsid.
Képzeld azt hogy 5000-e sincs valakinek.
Na az korlátozva lesz eléggé.
úgy gondolom az euro5 norma teljesen élhető és kevés kompromisszum mellett tartható is, csak minden járműnek ezt kellene tudnia
és nem papíron hanem üzem közben