Nagyjábol igen. Van egy kis füzetem minden.autoba, de még a motorokhoz is amibe ezeket felirkálom idö km cserélt dolgok függvényében. Amit tudok kicserélem én mert nem.vesz el idöt, ami meg tervezhetö azt probálom összeszedni egy alkalomra.
Mint te a telefonszámokat 😅
mert te mindig azt figyelgeted mikor mit kell cserélni az autón?
Amikor már nem garanciás autóm volt nekem összesen annyi volt felírva a napellenzőmre, hogy olajcsere x km múlva, váltó és diffi olaj csere x km múlva vezérlés csere x km múlva (kezeit széttáró) Motorolaj csere 15 ezrenként abba benne a lentebb felsoroltak. Váltó és diffi olaj csere 40 ezrenként, vezérlés csere 150 ezrenként. Nekem az összes tojota furgonomnak ennyi volt a karbantartás igénye és ezeket meg is kapták. (kezeit széttáró) De mondjuk többet se(szemeit körbeforgató) mondjuk nem is volt igényük többre(meghajlós)
Fogalmam nincs ezt én.is kérdeztwm.
Az auto rendszertelenül letiltott menetközben meg felviláglott a tengeralattjáró a müszerfalon.
Nem az én.autom volt, én biztos sürgettem volna öket. A cégnek van több autoja is, lehet ök is szartak rá.
Elméletileg kellene(gondolkodós) A szerviz teljes körű garanciát nyújt. ha a hibádon kívül lerokkan az a fos amit te újonan vettél tőlük és még garanciás is ki a kórságnak a felelőssége ez a kiesés??? elektroni hibával meg mi a faszt áll egy autó 3 hónapig el sem tudom képzelni. Mindent darabban cserélnek. (kezeit széttáró) Ha a sógor az ivekónál 3 hónapig várakoztatna egy napi szinten dolgozó autót villamosság szerelőként hamar picsán is rúgnák. 😅
2 olajcsere esett egy évben általában. Az általam felsoroltak ilyenkor mindig cserélve lettek aztán gond letudva. Mit nézegessek én azon, hogy mennyit megyek egy levegőszűrő cseréhez? Mindent le kell tudni az olajcserekor oszt jónapot.
Ennél a foshnál 20 ezer a csereperiódus. Így évente csak 1,5 esik.
Elektronika......
Egy két napra értem, de azé kérdezd már meg ha két honapig ott tarták a kocsit adnak ennyi.idöre is csere autot?
De nem a te elgondolásod érdekel.
én igen. ha nem tudnak adni qrva nagy napidíjat fizetnének. Szoktak tudni adni. Bár nem jellemző egy autónál 3 hónapos állás (gondolkodós) Főtengely csere lenne az is úgy 2 nap, hogy 1 napot az alkatrészre várnak(gondolkodós)
Nem tudom elképzelni mi lehet 3 hónap bajság 1 autón(gondolkodós) Néhány nap belefér és akár előfordul adnak egy kulcsot oszt menjé békességgel majd szólunk ha kész(meghajlós)
Üza szüröt összel kellene. Pollenszüröt tavasszal. Levegöszürö km függö.
Én 12ezrenként cserélem az olajat mivel 25 a szerviz ciklus a köztes szervizekkel, igy minden másodikat én.cserélem. általában évente két olajcsere jön igy ko. Mi a fenének cseréljem mondjuk a pollenszüröt félévente? Vagy akár a gázolajszüröt?
Persze ez olyan.mint a cseréljünk kétévente fagyállot mert az jo. Van.aki igy szereti.
Nekem nem esett ritkán egybe(ujjával nemet mutató) nálam ez minden 15 ezer km-nél le volt cserélve és kész.
Autóboltos mondogatta,hogy üzemanyag szűrőt elég lenne minden 2-ik olajcserénél kicserélni, de akinek már volt egyszer is injector problémája az már nem sajnálja 15 ezrenként azt a 7-8 ezer ft-ot (gondolkodós)
Nem azért hogy beleszóljak, és azt sem.tudom mennyit mész.mennyi.idő alatt, de levegőszűrő pollenszűrő üzemanyagszűrő ritkán.esik.egybe az olajcserékkel minden alkalommal.
Én lecserélem magamnak mert kb félóra és nem.kell sehová idöre vinnem ami inkább probléma.
Opel vivaróval ami.szintén psa konszernes van negativ tapasztalat a környezetben. Volt hogy három hónapot állt szervizben és.még nem volt kétéves. De nem.csak ez az egy problémája volt.
ez csak az olaj. Nálam egy dízel autónál egy komplett olajcsere
abból áll: hogy olaj, olajszűrő, levegő szűrő ,gázolaj szűrő, pollenszűrő.
Gázolajszűrőből nem gagyi szart veszek 0,2 mikronos mann szűrőt 7+ ezerért ez a lelke az egész autónak.
Aztán valamit az autószerelőnek is fizetek, hogy ne én kenjem össze az öltönyöm(kezeit széttáró)
Persze más ezt megoldani a tűzoltószertárba az unalmas órákban ráérősen kincstári szerszámokkal( meghajlós)
Mint te a telefonszámokat 😅