Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vezérműtengely lefogatók biztos a helyükre mentek?
Akkor lehet erdemes lenne ismet kinyitni es belenezni, hatha kiderul mi van. Addig csak talalgatas van.
Nem, a gyertyák azelőtt is kivoltak véve, és sokkal könyebbet fordult a motor. Nem lehet attól hogy csak olajjal raktam össze? Semmi paszta. A csavarok 10 Nm-re húzva, és 2-3x nehezebben fordul át
Az érdekes, mert ha csak annyit csináltál, hogy a hézagmérővel méricskéltél meg jelre forgattad a főtengelyt, annak nem lenne szabad ilyen kövektkezményének lennie.
Nem lehet, hogy esetleg csak az zavar meg, hogy a tekergetéshez esetleg kivetted a gyertyákat és azt szokta meg a kezed, illetve most ahhoz képest nehéz átfordítani?
Köszi a válaszokat. Megtörtént az állítás, összeraktam mindent ugyanúgy ahogy volt, viszont a motor most sokkal nehezebben fordul át. Elrontottam valamit vagy ez normális?
Igy igaz. Amiota rendes anyagbol keszulnek a vezerles alkatreszei, a szelepules "fogy" a leggyorsabban, az meg csokkenti a hezagot.
Bár nem vagyok a szelephézag állítás nagy szakértője. De én is azt mondom, hogy ha már egyszer szét van szedve, akkor inkább növeld kicsit a hézagot (a megadott határértékre).
Tudtommal a hézag ugyanis inkább csökkenni szokott, ahogy a szelep idővel egyre jobban beleül a fészkébe. Szóval így, hogy már a min. értéknél vagy, inkább korrigáld.
HatarertekNEL*
Kawa +1

Hatarerteknek allitanam mindenkepp. Eleve 20 vagy 24 ezer az intervallum. Ha most begombolod es kimegy a fejedbol, egy hengerfejedbe kerulhet.
Ha már szét van én át állitgatnám 0.15 környékére. Melegen ugyis tovább csökken, aztán nem kell izgulni mikor támaszt majd ki.
Sziasztok!
Szelephézag kérdésem lenne hozzátok. 675R 2013, a szelephézagok épp hogy beleférnek a gyári értékbe (0.10-0.20), a mért érték szinte mindegyik szelepnél 0,10. Szerintetek kellene állítsam, vagy hagyhatom igy amig értéken belül van?
Előre is kösz a választ.
Csak kiegészítésként a kérdést feltevőnek (lev74).
A Zoli által említett Karácsony Zsolt (Szigetbecsén) és az általam belinkelt szerviz (http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/) egy és ugyanaz ;)
Nem vagyok szerelo,se a speed-et nem ismerem.
De mintha az inyektor alapjarati leptetomotoros lenne,en ott keresnem a hibat eloszor.
A rosszhir hogy elter a japoktol ebben,igy tipushoz erto szerelo kell.
Karacsony Zsolt lenne az elso tippem.Szigetbecsén.
Szia!
Sajnos nem tudok ebben segíteni. Nem tudom mennyire beszélsz angolul. Az egyik megoldás, hogy külföldi fórumokon rákeresel a problémára.
Vagy - ha nincs túl messze számodra - keresd meg a Triumph Budapestet, azért ők mégiscsak elég sok Triumphot láttak már :) Jó eséllyel tudnak segíteni.
Illetve csak jókat hallottam még erről a helyről: http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/
Sziasztok !
Alábbi problémában kérnék tanácsot :
2006-os 1050, menet közben ha behúzóm a kuplungot miután vissza esett a fordulat alapjáratira a motor leáll. Talán 1-es fokozatban nem.:-(((.
Nyilván utána ha vissza rá engedem elindul . Nemrégen vettem , első kilométereket megyek vele. Nem volt még Triumphom.
Köszönöm
Sziasztok
Eladó Daytona 675 R-t keresek.
Az ajánlatokat üzenetben az izoli76@gmail.com e-mail címre várom.
Köszönöm!
https://www.sportmotor.hu/foru... itt van aki írt róla, meg egy ismerősnek is bejött a csutkás hoddáján.
Jók ezek a mitas gumik?
Na fent az új mamuszkák, jöhet a jó idő. 😁
Szét kell szednem, ha össze akarom rakni.
Nem eladó. 😁
Ez nem bmw. 😆
Azt hittem, bontódik.. 😃
Még egy leömlő puccen meg az akkut kell beletenni, ugye a kerekek után azt go...
Azt hittük, hogy ez már a jövő Streety-je és ez már repülni szokott ;)

Amúgy igen, bízom én is a hétvégében :)
Természetesen nem. Gondolom nem volt komoly a kérdés. Pénteken lesznek kerekei is. 👍️