Nem, a gyertyák azelőtt is kivoltak véve, és sokkal könyebbet fordult a motor. Nem lehet attól hogy csak olajjal raktam össze? Semmi paszta. A csavarok 10 Nm-re húzva, és 2-3x nehezebben fordul át
Az érdekes, mert ha csak annyit csináltál, hogy a hézagmérővel méricskéltél meg jelre forgattad a főtengelyt, annak nem lenne szabad ilyen kövektkezményének lennie.
Nem lehet, hogy esetleg csak az zavar meg, hogy a tekergetéshez esetleg kivetted a gyertyákat és azt szokta meg a kezed, illetve most ahhoz képest nehéz átfordítani?
Köszi a válaszokat. Megtörtént az állítás, összeraktam mindent ugyanúgy ahogy volt, viszont a motor most sokkal nehezebben fordul át. Elrontottam valamit vagy ez normális?
Bár nem vagyok a szelephézag állítás nagy szakértője. De én is azt mondom, hogy ha már egyszer szét van szedve, akkor inkább növeld kicsit a hézagot (a megadott határértékre).
Tudtommal a hézag ugyanis inkább csökkenni szokott, ahogy a szelep idővel egyre jobban beleül a fészkébe. Szóval így, hogy már a min. értéknél vagy, inkább korrigáld.
Sziasztok!
Szelephézag kérdésem lenne hozzátok. 675R 2013, a szelephézagok épp hogy beleférnek a gyári értékbe (0.10-0.20), a mért érték szinte mindegyik szelepnél 0,10. Szerintetek kellene állítsam, vagy hagyhatom igy amig értéken belül van?
Előre is kösz a választ.
Csak kiegészítésként a kérdést feltevőnek (lev74).
A Zoli által említett Karácsony Zsolt (Szigetbecsén) és az általam belinkelt szerviz (http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/) egy és ugyanaz ;)
Nem vagyok szerelo,se a speed-et nem ismerem.
De mintha az inyektor alapjarati leptetomotoros lenne,en ott keresnem a hibat eloszor.
A rosszhir hogy elter a japoktol ebben,igy tipushoz erto szerelo kell.
Karacsony Zsolt lenne az elso tippem.Szigetbecsén.
Szia!
Sajnos nem tudok ebben segíteni. Nem tudom mennyire beszélsz angolul. Az egyik megoldás, hogy külföldi fórumokon rákeresel a problémára.
Vagy - ha nincs túl messze számodra - keresd meg a Triumph Budapestet, azért ők mégiscsak elég sok Triumphot láttak már :) Jó eséllyel tudnak segíteni.
Illetve csak jókat hallottam még erről a helyről: http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/
Sziasztok !
Alábbi problémában kérnék tanácsot :
2006-os 1050, menet közben ha behúzóm a kuplungot miután vissza esett a fordulat alapjáratira a motor leáll. Talán 1-es fokozatban nem.:-(((.
Nyilván utána ha vissza rá engedem elindul . Nemrégen vettem , első kilométereket megyek vele. Nem volt még Triumphom.
Köszönöm
Nem lehet, hogy esetleg csak az zavar meg, hogy a tekergetéshez esetleg kivetted a gyertyákat és azt szokta meg a kezed, illetve most ahhoz képest nehéz átfordítani?
Tudtommal a hézag ugyanis inkább csökkenni szokott, ahogy a szelep idővel egyre jobban beleül a fészkébe. Szóval így, hogy már a min. értéknél vagy, inkább korrigáld.
Hatarerteknek allitanam mindenkepp. Eleve 20 vagy 24 ezer az intervallum. Ha most begombolod es kimegy a fejedbol, egy hengerfejedbe kerulhet.
Szelephézag kérdésem lenne hozzátok. 675R 2013, a szelephézagok épp hogy beleférnek a gyári értékbe (0.10-0.20), a mért érték szinte mindegyik szelepnél 0,10. Szerintetek kellene állítsam, vagy hagyhatom igy amig értéken belül van?
Előre is kösz a választ.
A Zoli által említett Karácsony Zsolt (Szigetbecsén) és az általam belinkelt szerviz (http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/) egy és ugyanaz ;)
De mintha az inyektor alapjarati leptetomotoros lenne,en ott keresnem a hibat eloszor.
A rosszhir hogy elter a japoktol ebben,igy tipushoz erto szerelo kell.
Karacsony Zsolt lenne az elso tippem.Szigetbecsén.
Sajnos nem tudok ebben segíteni. Nem tudom mennyire beszélsz angolul. Az egyik megoldás, hogy külföldi fórumokon rákeresel a problémára.
Vagy - ha nincs túl messze számodra - keresd meg a Triumph Budapestet, azért ők mégiscsak elég sok Triumphot láttak már :) Jó eséllyel tudnak segíteni.
Illetve csak jókat hallottam még erről a helyről: http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/
Alábbi problémában kérnék tanácsot :
2006-os 1050, menet közben ha behúzóm a kuplungot miután vissza esett a fordulat alapjáratira a motor leáll. Talán 1-es fokozatban nem.:-(((.
Nyilván utána ha vissza rá engedem elindul . Nemrégen vettem , első kilométereket megyek vele. Nem volt még Triumphom.
Köszönöm
Eladó Daytona 675 R-t keresek.
Az ajánlatokat üzenetben az izoli76@gmail.com e-mail címre várom.
Köszönöm!
Nem eladó. 😁
Amúgy igen, bízom én is a hétvégében :)