Nyilván kivénhedt elhanyagoltakon sikeredett gurulnod mert amúgy egy jó állapotú a robogók között nem annyira gáz, mondjuk én nem igazán mentem simóval mert az a jobb móduaké volt (hozzánk képest a 70'-es évek végén) így a riga, verhovina és régebbi berva jutott, na azokhoz képest a simo olyan volt mint ETZ-hez egy mai bármilyen túragép, viszont kis csúzli (125-150-MZ) MZ, ETZ, Jawa 175-350, Czetka 350, P20-21 és persze az első nagymotor a "suhanó tehén" a P10 és később oldalkocsis T5 megvoltak, de az ndk gépek tartósságban vertek mindent persze egy P20-21 az maga volt a királyság, de nekem ( 4 volt összesen) nem voltak megbízhatóak, a legjobb P21-em egy Bp.-balaton túrán már az érdi emelkedőn megadta megát és vagy 5X kellett a gyújtással bíbelődni míg hazaértünk, na az MZ-kel ilyen nem nagyon volt.
Pontosabban eztet írja: mindkét teleszkópszár, mindkét hűtő, jobb oldali fényszóró, fejidom, generátor fedél, első sárvédő, első felni. Ami látható hiba.
Leghamarabb augusztus elején lehet megnézni, mert fekvőgipszre van kárhoztatva szegény.
Az alsó és a felső kormánykifli furcsán áll egymáshoz képest. Nagyon kérdéses a villanyak környéke ...
Babettan is 1x ültem és neki mentem a kerítésnek 😃
De simsont fikázni tilos mert kapol érte. 🙄
Ebbe a körben is már sajnos sok a csőcselék , de ez van
Leghamarabb augusztus elején lehet megnézni, mert fekvőgipszre van kárhoztatva szegény.
Az alsó és a felső kormánykifli furcsán áll egymáshoz képest. Nagyon kérdéses a villanyak környéke ...
És persze a lámpa
Ha egyszer lecserélem az ülést, akkor az R1200R lesz már döntöttem.
Will teilen:
https://www.willhaben.at/iad/g...