Amíg helyre nem jövök teljesen, addig szerintem fölösleges erőlködnöm (azon túl hogy hülyeség is)...pedig amúgy nagyon mehetnékem van már ebből a szarkupacból
waaa kakao az jo en is azzal keztem utana jott a kave akkor tmedbol lesz utanpotlas rendesen nem semi cool man baszus del waaaaaaa es akkor kavezni kell waaa voltam iskolaba be iratkozni most masikba :D van 3 kave automata plusz egy buffe so meg lehet jo lesz
AAaaa, Gasgas 4T erre nem valo, egy rakat szar..
marad a TM...akitol most vettem a hatso kereket, kiderult hogy bontja a motorjat, raadasul egy ugyanilyen koru 300-as TM-et...szoval csont ugyanaz..mar lestoppiztam a blokkot meg a fekrendszert, muanyagokat...
Dani, neked hogy halad az ugyed a baleseteddel kapcsolatban?
Kornel, kavezni meg nem kavezik a kis holgy, max kako..
Na ez az agyverzes kategoria... nekem az a luxus jutott a hetvegere hogy idom, penzem is volt, sot az idojaras is kedvezett.
Kimentem az egyik kozeli krosszpalyara...megjott haver, na mondom, toljuk neki!
Elso korben leugrott a rezom es elment a hatso fekem. Rezo mondjuk epp hogy csak fel volt fogatva egy rugoval, azt hamar orvosoltam (itt meg egy kurva rugot sem lehet kapni)..hatso fekkel 1 orat baszakdotunk. Kiderult hogy elozo gazdi valami szirupot tett bele, de biztos nem fekolajat. Na mindegy, fek szetszedes, pucolas, feltoltes, legtelenites. Ok, fasza....bemegyek motorozni, erre elkezd ledadogni a gep..eredmenye: hatalmas eses, mert ugrato elott csak dadogott, a levegoben megjavult, teli gazzal erkeztem hatso kerekre...
Kialltam, ujabb egy ora szereles, karbi szetszedes, stb. Kiderult hogy gyertya, de ehhez 3 kulonbozo gyertya kellett, mire megjavult.
Visszamegyek megint palyara: beragadt a kuplung es ujra elszallt a hatso fek.
Ezek utan babasztam a motort a haver mikrobuszaba es mondtam nki hogy vigye el hozza, ne is lassam egy darabig.
Ugyhogy szerintem ti jobban jartatok: en 3 orat szereltem es kifizettem a 6000 FT-os palyahasznalatot azert hogy kb 8 percet motorozhassak.
Szerintem elfeljtem egyebkent a krosszpalyakat, nem jon be nekem ez az esztelen gazhuzas...inkabb marad az enduro/endurocross.
Andris kis kiigazitást kell eszközölnöm mert ez nem a hires Kántor hanem a fajtársa, akinek csak a filmben volt a neve Kántor ,valojában Tusko névre halgatott.
az eredeti Kántor nevü nyomozokutya 1964-ben aknára futott a határzáron, és ott rögtön elaltatták anyira sulyosak voltak a sérülései, a film sokkal később az Ő emlékére készült.
Ismered a South Park-ot?
Abban van egy kis csavo , aki tiszta ideg, mert allandoan kavezik...
...meg a Beavis and Butthead-ben is van hogy a Butthead bekavezik es majdnem lezuhan egy gep miatta...
marad a TM...akitol most vettem a hatso kereket, kiderult hogy bontja a motorjat, raadasul egy ugyanilyen koru 300-as TM-et...szoval csont ugyanaz..mar lestoppiztam a blokkot meg a fekrendszert, muanyagokat...
Dani, neked hogy halad az ugyed a baleseteddel kapcsolatban?
Kornel, kavezni meg nem kavezik a kis holgy, max kako..
na ujra enduro akkor ello kerul a gas gas
Na ez az agyverzes kategoria... nekem az a luxus jutott a hetvegere hogy idom, penzem is volt, sot az idojaras is kedvezett.
Kimentem az egyik kozeli krosszpalyara...megjott haver, na mondom, toljuk neki!
Elso korben leugrott a rezom es elment a hatso fekem. Rezo mondjuk epp hogy csak fel volt fogatva egy rugoval, azt hamar orvosoltam (itt meg egy kurva rugot sem lehet kapni)..hatso fekkel 1 orat baszakdotunk. Kiderult hogy elozo gazdi valami szirupot tett bele, de biztos nem fekolajat. Na mindegy, fek szetszedes, pucolas, feltoltes, legtelenites. Ok, fasza....bemegyek motorozni, erre elkezd ledadogni a gep..eredmenye: hatalmas eses, mert ugrato elott csak dadogott, a levegoben megjavult, teli gazzal erkeztem hatso kerekre...
Kialltam, ujabb egy ora szereles, karbi szetszedes, stb. Kiderult hogy gyertya, de ehhez 3 kulonbozo gyertya kellett, mire megjavult.
Visszamegyek megint palyara: beragadt a kuplung es ujra elszallt a hatso fek.
Ezek utan babasztam a motort a haver mikrobuszaba es mondtam nki hogy vigye el hozza, ne is lassam egy darabig.
Ugyhogy szerintem ti jobban jartatok: en 3 orat szereltem es kifizettem a 6000 FT-os palyahasznalatot azert hogy kb 8 percet motorozhassak.
Szerintem elfeljtem egyebkent a krosszpalyakat, nem jon be nekem ez az esztelen gazhuzas...inkabb marad az enduro/endurocross.
peddig mara fell ajanlotak egy quskvarna 250 2t fenne egye meg de omlik az eso so marad a kave
az eredeti Kántor nevü nyomozokutya 1964-ben aknára futott a határzáron, és ott rögtön elaltatták anyira sulyosak voltak a sérülései, a film sokkal később az Ő emlékére készült.