Carly M745, 332nd Expeditionary Security Forces Group K-9 waits in the animal clinic on July 3 during a canine blood drive at Joint Base Balad, Iraq. Just like humans, this life saving contribution can be used for another K-9 of the same blood type when needed. Military working dogs at JBB have their blood tested prior to being used as a donor to ensure they are ideal donors and for blood typing. Carly and his handler, Security Forces Senior Airman Michael McCabe are deployed to JBB from the 87th Security Forces Squadron at McGuire Air Force Base, N.J., and have been working with each other since June 2009.
Húú, hát az én hátsó fékem egy külön történet, mert anélkül vettem...aztán egy 125-ös fékrendszere lett ráfaragva.
Nekem is taposni kell, de mivel nem az övé van rajta, lehet hogy az normális.
Ha a sárvédők alsó/belső felére gondolsz, nem érdemes fóliázni mert 1 hónap alatt lejön..
Esetleg hívd fel a csókát a krosszmotorok.hu oldalán, neki a multkor volt egy komplett TM 80-asa bontásra...egyszerűbb a kék elemeket megvenni bontottan, mint festegetni...na meg hosszabb távon olcsóbb is..esetleg az ebay-ről is rendelhetsz, szívesen segítek nekd, ha gondolod.
Szia Andris!
A fóliázást valószínűleg nem nagyon fogom tudni elkerülni. A sárvédők belső felére mindenképp kell,errefelé ugye köves a talaj (de ezt úgy is tapasztaltad már),és hamar kinyírja a festéket. Meg még oda kéne rakni főleg,ahol a sokat dörzsöli a nadrág. Ilyen a tank idoma is,de oda lehet hogy csináltatok majd egy teljesen fedő matricát, a 2011-es szériára hajazó dizájnnal,tetszik az a sárga benne
Mivel én úgy vettem észre hogy az idom egyezik(formára biztosan) a 95-96-os RM-eken használttal,talán legyártatni se lesz egy nagy kunszt.
Nem olyan veszélyes az a kb. 20.000 a villába az Öhlins-em rendberakása is majdnem ennyi volt. Mondjuk ez "csak" a rugóstag volt. Nekem is fura a villa,a bal szár mintha száraz lenne mintha nem lenne kenése. A jobb oldali jónak tűnik.
Neked hogy műxik a hátsó féked? Az enyém lehet hogy levegős,bár többször használtam az elsőféket,még pályán is. Finom nyomásra elég nyúlós fékhatást érzek,legalábbis,még a bicómon is harapósabb. Ahhoz hogy blokkoljon eléggé rá kell taposni.
Legalábbis a legutolsó motorozásnál a szűk visszafordítókat ezzel vettem be,és kissé zavart hogy szét kellett taposnom a pedált egy kis csúszkáláshoz
Képek természetesen lesznek
Ha neadjisten ledobna a festeket, ajanlom a foliazast...
Brikostore-ban kapsz ontapados foliat, nem is draga.
Idomokat lemosod higitoval, amikor meg rakod fel a foliat, akkor esetleg hajszaritoval melegited, igy nem lesz buborekos.
Ha ez vigasztal (gondolom, nem ) en csak az elso telo 4 db szimeringjere es 2 liter telo olajra fizettem 75 eurot ( kb 20.000 Ft-ot)...
Viszont (mivel a hatso felnim + kullok halottak) most vettem az Ebay-en komplett hatso , gyari kereket hozza 7500 Ft-ert
Hi all!
Ha minden igaz,jövő hónap elején már vázban lesz a szépen generálozott blokkom,egy laza karbipucolás,és már pöföghet is.
Csak sajnos a kálvária ezzel még nem ér véget,mert kell még venni 28as kormánybefogót,kuplungkart,első gumit,láncvezetőket,kerékcsapágyakat...na és a pénz hiányában már nagyon régóta tervben levő lengőkar-himba csapágyazást is meg kell csinálni.
Ezzel egyelőre annyit bűvészkedtem hogy szétszedtem,megnézni mi újság...nos a 4 forgáspontból egynél van elfogadható állapotban a csapágy. Fincsi:)
Egyelőre csak esztétikailag haladtam,a váz fekete lett,az idomok pedig cián kék színűek. A légszűrőházhoz és az első rajtszámtáblához ilyen szinten nem nyúlok. Kénytelen voltam festeni,mert van vagy 2-3 réteg festék minden idomon amit szerintem nem lenne könnyű szépen eltávolítani,és se a rózsaszínért (fakulás nélkül inkább ciklámen szerű),se az előző sötétkékért nem vagyok oda.
Nemcsak Danira es Kornelra gondolok, hanem a tobbiekre..
Ne mondjatok hogy nem motoroztok!
KEPEKET !
Nekem is taposni kell, de mivel nem az övé van rajta, lehet hogy az normális.
Ha a sárvédők alsó/belső felére gondolsz, nem érdemes fóliázni mert 1 hónap alatt lejön..
Esetleg hívd fel a csókát a krosszmotorok.hu oldalán, neki a multkor volt egy komplett TM 80-asa bontásra...egyszerűbb a kék elemeket megvenni bontottan, mint festegetni...na meg hosszabb távon olcsóbb is..esetleg az ebay-ről is rendelhetsz, szívesen segítek nekd, ha gondolod.
A fóliázást valószínűleg nem nagyon fogom tudni elkerülni. A sárvédők belső felére mindenképp kell,errefelé ugye köves a talaj (de ezt úgy is tapasztaltad már),és hamar kinyírja a festéket. Meg még oda kéne rakni főleg,ahol a sokat dörzsöli a nadrág. Ilyen a tank idoma is,de oda lehet hogy csináltatok majd egy teljesen fedő matricát, a 2011-es szériára hajazó dizájnnal,tetszik az a sárga benne
Mivel én úgy vettem észre hogy az idom egyezik(formára biztosan) a 95-96-os RM-eken használttal,talán legyártatni se lesz egy nagy kunszt.
Nem olyan veszélyes az a kb. 20.000 a villába az Öhlins-em rendberakása is majdnem ennyi volt. Mondjuk ez "csak" a rugóstag volt. Nekem is fura a villa,a bal szár mintha száraz lenne mintha nem lenne kenése. A jobb oldali jónak tűnik.
Neked hogy műxik a hátsó féked? Az enyém lehet hogy levegős,bár többször használtam az elsőféket,még pályán is. Finom nyomásra elég nyúlós fékhatást érzek,legalábbis,még a bicómon is harapósabb. Ahhoz hogy blokkoljon eléggé rá kell taposni.
Legalábbis a legutolsó motorozásnál a szűk visszafordítókat ezzel vettem be,és kissé zavart hogy szét kellett taposnom a pedált egy kis csúszkáláshoz
Képek természetesen lesznek
Ha neadjisten ledobna a festeket, ajanlom a foliazast...
Brikostore-ban kapsz ontapados foliat, nem is draga.
Idomokat lemosod higitoval, amikor meg rakod fel a foliat, akkor esetleg hajszaritoval melegited, igy nem lesz buborekos.
Ha ez vigasztal (gondolom, nem ) en csak az elso telo 4 db szimeringjere es 2 liter telo olajra fizettem 75 eurot ( kb 20.000 Ft-ot)...
Viszont (mivel a hatso felnim + kullok halottak) most vettem az Ebay-en komplett hatso , gyari kereket hozza 7500 Ft-ert
Ha minden igaz,jövő hónap elején már vázban lesz a szépen generálozott blokkom,egy laza karbipucolás,és már pöföghet is.
Csak sajnos a kálvária ezzel még nem ér véget,mert kell még venni 28as kormánybefogót,kuplungkart,első gumit,láncvezetőket,kerékcsapágyakat...na és a pénz hiányában már nagyon régóta tervben levő lengőkar-himba csapágyazást is meg kell csinálni.
Ezzel egyelőre annyit bűvészkedtem hogy szétszedtem,megnézni mi újság...nos a 4 forgáspontból egynél van elfogadható állapotban a csapágy. Fincsi:)
Egyelőre csak esztétikailag haladtam,a váz fekete lett,az idomok pedig cián kék színűek. A légszűrőházhoz és az első rajtszámtáblához ilyen szinten nem nyúlok. Kénytelen voltam festeni,mert van vagy 2-3 réteg festék minden idomon amit szerintem nem lenne könnyű szépen eltávolítani,és se a rózsaszínért (fakulás nélkül inkább ciklámen szerű),se az előző sötétkékért nem vagyok oda.
Vettem egyet, van ket kabel, de lovesem sincs hogy hova kell kotni...