Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha a főtengelyt is kicserélem akkor nem lesz semmi baja?
Nyíregyen semmi lehetőség sincs gyakorolni? ezt szeretném én megtudni :D
van olyan robogó ami ezeket tudja?
nagy kerekű (16os lenne a legjobb)
olcsó(100ezer köröli árban)
olcsó fenntartás
sok pakolóhely
3 liternél nem eszik többet
típusok elég lesznek majd keresgélünk utána
köszi!
üdv! a főtengely gyenge hozzá.ki kell cserélni azt is.
Köszi
hello, én is fehérvári vagyok, ha mész ki vmikor és társaság kell, szolj, szivesen kimegyek rutinpályára is, a gyakorlás nem árt senkinek. Udv Mate
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy ha egy gyári 50es enduróba belerakok egy 70es vagy 80as henger az mennyire károsítja a motor többi alkatrészét?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Simson Schwalbe típusú segédmotorom, régebben vagy 3 rosszból lett összeépítve. Semmilyen papírja nincs. Tényleg semmi. Ha én ezzel közlekedni akarok, akkor a kötelező biztosítás megkötésén kívül még mit kell tennem?
Köszi!
Ja és fontos, hogy szigorúan 3l vagy az alatti legyen a fogyasztás.
Munkába járásra kellene egy kis igénytelen gyengén felszerelt gép, nem tépném a gázkart(arra van másik motorom).
Sziasztok,
segítenétek abban, hogy írtok néhány elterjettebb robogó típust (könnyen beszerezhető és olcsó az alkatrész ellátása), amelynek a fogyasztása 3l alatt van?
Köszi!
Jó kis közösség van itt. Nekem is van csomó ismerősöm, akiket itt ismertem meg. Ha nincs az oldal, akkor sosem találkozok velük.
Sziaaa! meg se kérdezem, honnan ismertél meg. most gyűjtök infót, ahogy tanácsoltad. este mesélek, olyan szerkezetet találtam... nagyon hasznos, kell nekem. jó ez az oldal, sok mindenről olvasok...
Üdv a fórumon!
oké, még olvasgatom az előző irományodat, biztos van még benne olyan, amit nem fogtam fel, de ha további kérdésem akad, akkor kereslek. köszi még egyszer.
köszi a bátorítást joye, most már biztos vagyok benne, hogy menni fog ez. csak győzzem kivárni a szezont.
Szívesen! :) Ha AM6 akkor bátran kérdezhetsz,az enyémben is az volt,nem egy ördögi szerkezet, kis műszaki érzékkel otthon is könnyen javítható rajta sokminden, és az alkatrészárak sem vészesek!
Szia! köszönöm segítségedet, sok hasznos infót kaptam. elsőre kicsit sűrű, de már elolvastam az irományodat 3szor, és máris egy csomó újat tudok... ha legközelebb meglátogatom a motort (mert panellakó lévén nem itthon van a gép, hanem külön garázsban), akkor mindennek utána nézek, és most már van min elindulni, így valószínűleg sikerrel járok. egyébként AM6-os blokk van benne, ezt már tudom. köszi mégegyszer :)
Nem kell adódni senki sem profiként ül először motorra!Sőt nagyon sok a barom még több tízezer km megtétele után is!
Csak ne kapkodj és legyél előzékeny,figyelj jobban mint autóval,és ennyi.
A neten utána tudsz nézni az am-6 os blokkodnak (service manual).
Nem egy szaki magyarázza el de ezekből is sok dolgot lehet tanulni!
Nekem az első motorozásom Miskolc-Debrecen volt úgy ,hogy 0.0 tapasztalatom volt.Nem kell remegni csak óvatosan húzni egy csutkát és mehet!
Én nagyon bízom magamban, mert olyan nincs, hogy nem tudok megtanulni motorozni, mikor már megvettem a motort. elsietni nem szeretném, olyannyira nem, hogy még rutinpályára is kimegyek majd gyakorolni. :) várom már a jó időt. :)
Szia! Pár apróság, hátha segít: Ezekben a kétütemű gépekben ugye a motor kenését a különolajozás látja el, ami során a henger kenése közben el is ég az olaj. Ezt kell ellenőrizned,hogy mindig legyen benne 2T motorolaj. (vagy ha megbizonyosodtál róla,hogy működik a visszajelző led,akkor ezt sem kell számon tartani) A másik: a váltó olajfürdős, tehát itt kell cserélni és ellenőrizni az olajat. Én a használtan vett motornál mindenképp megtenném, ki tudja, hogy használta az előző tulaj. Ennek rendszerint van egy leeresztője a blokk alján, a csere során láthatod, hogy mennyire használódott el, illetve a legfontosabb,hogy a vízhűtésből nem szivárog-e a víz be! Nem tudom milyen szervizciklust ír elő a Rieju (nekem Aprilia rs50-em volt) de 5 és 10 között lehet valahol! Ide egyébként direkt erre gyártott hajtóműolajat kell tenni. Ajánlom a 75w90-es Austroil-t. Persze a váltómű, elsősorban a lamellák kopottsága igényelhet másfajta olajat. Olajszűrű nincs benne. A vízhűtéshez a folyadékot, úgy találod meg a legkönnyebben,ha elkezded követni a vízpumpától a csövet (ha AM6-os blokk van benne,akkor a jobboldali dekninél találod), de rendszerint valahol az első részen van a betöltőnyílás, közel a hűtőhöz. Így hirtelen ennyi. Bármilyen kérdésed lenne, tedd fel bátran! Sok élményt kívánok az új motorral, széles utat, olcsó benzint!
Nem bele pofázni szeretnék de nem is hinnéd milyen távolságokat tehetsz meg teljesen kezdőként!
Az első mocimat 140 km távolságból hoztam haza 0.0 tapasztalattal!
Kb ugyan az a gép mint a tiéd (yamaha tzr 50).
Majd össze csináltam magam 1-2 alkalommal de ez kell is!
Csak bízz magadban és várd meg a jó időt.Ha nem kapkodsz és figyelsz szépen lassan belejössz.
A service manual-t próbáld a neten keresni.Sok dolgot lehet találni az am6-os blokkokról.
De egyébként van itt pár ember aki szokott túrázni..én befizetek egy útra oda is...alpok vagy hasonló...ott általában laza a tempó..
Jah eseménynaptárban nem is találod meg cseszneket...oda szerpentinezgetni szoktunk kimenni..csak önszorgalomból
Bénázásnak meg kinek mi...gyakorlat teszi a mestert :D
az eseménynaptárban nem találtam meg Cseszneket, de ha meglesz minden szükséges info, és addigra tudok majd motorozni már, akkor elmegyek. nem a távolságot tartom soknak, csak nem célszerű forgalomban bénázni.