Hogy mit ellenőrizz rajta? Mindent... Viccet félretéve. Ha megy, nincs vele gondod, akkor max a gumik álapotát meg a fékbetéteket. Amíg nem köhög, addig nem kell a gyertyát nézegetni. Ha még valamit szét akarsz kapni rajta, akkor nézd meg a légszűrő álapotát.
Hello! Uj tag vagyok a robogósok körében /eddig crossoztam, meg fogok is jövőre/ vettem pár napja egy Peugeot speedfight robogót 2000-es évjárat gyári állapotban az utólsó csavarig! A motorban 25e km van, de nem csörög-zörög és egy pöcre indul! 100kg vagyok és 75-öt megy alattam! Szeretném tudni mit nézzek át rajta elsősorban! Olajat lecseréltem benne /benzinhez valót/ Castrolra. Ha valakinek van még ilyen motorja vagy volt, kiváncsi vagyok a véleményére!
Tuningnak ára van -- csökken az élettartam ,sűrűbben kell cserélni egyes kopóalkatrészeket.Ez költségigényes dolog.Aki olcson akar gyorsan menni annak ott van a bicikli.Részemről téma lezárva.
Mindenki annyit öl a motrába, amennyit akar. Senki sem sajnálja tőled a robogódat vagy a hobbidat. Sem a beleölt anyagiakat és a munkaórákat. Ez a te dolgod. Csak ne nézd már le a többi kétkerekűt, ennyi. Látok nem egyszer olyan 30 - 40 éves motort, mely még mind a mai napig megy. És? Attól még a többi motor nem motor? Ennyi erővel simán lenézhetlek a zümmögőddel, mert nem megy 250-el és Qrva gyenge. Most én is nagyképűzhetek, hogy a mocim (elektronikai tiltás miatt) megy 285-öt, 130 lovas, és 161KG öntömeggel rendelkezik. Oszt mi van akkor? Majd, ha 30 év múlva is motor marad, nem esik szét a block, akkor majd lehet mondani, hogy egy megbízható motort. Addig pedig kuss van.
Megbízhatóság pedig... khm...
Már megbocsáss. De nem az volna a megbízhatóság, ami költséghatékonyan, a lehető legkevesebb problémával megy el minél több kilómétert? Elhiszem, hogy fanatikus vagy. De ennyire neked sem kéne átesned a ló -erők- túlsó oldalára. Nem gondolod?
Majd 20 év múlva elbeszélgethetünk, hogy milyen álapotban, hány kilóméter után van a robogód. Addig nincs alapja annak amit mondasz.
Az 50-essel közlekedő népeknek pedig:
Vespa-t egyébként 1946 óta gyártanak. Lásd: Vespa History Némi Angol nyelvtudás nem árt hozzá ofkósz.
A Simson Schwalbe-t 1964-től gyártották. Még most is látok nem egyet futkározni. Az biza 45 év...
Ennyi. Olvassatok kicsit utána a dolgoknak ahelyett, egymásnak anyáztok.
arr mondtam hogy írtad hogy ha jól összevan rakva sokat elmegy a tied hiába van jól összerakva nem megy sokat nem a pénzről van szó... de tényleg nemérted
és ha dugó csere max 3000nél? te pénztárcád bánja? kezdessz átesni a ló túl oldalára hawer! mi közöd hozzá ,hogy mennyit költöttem és fogok rá költeni?
Más kategória a SIMSON és a SZAR ROBOGÓ!
Robógótuning a hobbim, és megérte ennyi pénzt beleölni, még ha valakinek ez fáj is...
adatlapodon láttam xD jól összevan rakva, de a tiedbe is max 3000km-enként dugócsere. De tetudod csak az bánt hogy annyira szarnak ábrázolod a "nem robogókat"
Nem tudom ,hogy került fel a palettára a "feszítős kép" ,de ha már így szóba hoztad ez van sprite :)
Ahogy zoli32 mondta a vespa öregebb mint a ti gépcsodátok mégis helyt áll.Beszélhetünk itt akár mz/etz-ről , vagy épp egy suzuki sephiáról is öreg ,de még megy.KI TUDJA MEDDIG? :)
Robogónál nincs ilyen egyszer van összerakva normálisan, csak tankolni kell bele.
énis rakjak fel magamról feszítős képet? Bátor dolog azt kijelenteni hogy tudsz motorzni, a simson "rosz öreg csotrogány" de a tiedid az lesz ha 30éves lesz, am bátyámnak fentvagy msn-en
Robogóval nem lehet megtanulni motorozni? Lehet,hogy jobbat boritok kanyarba mint te a 50-125 speededdel.Mikor 70nél ráverek 250es mzre gyorsulásra olyat,hogy csak pislog a srác akkor nem gondolnám,hogy mekkora szar robogóm van! Nem egy mai darab ,konkréten 97es évjáratú volt valamikor.Motorikusan idén lett újjáépítve mindenből a lehető legjobbat kapott és a környéken az egyik legjobb,hanem a legjobb robogó tulaja vagyok! Simson az simson akármit csinálsz egy rissz rossz öreg csotrogány marad amit nem néznek meg az utcán.Lehet szidni a robogót,hogy seggvibrátor,seggrakéta de jó pár motort autot megtudsz vele szégyeníteni! Városban talán a legcélszerűbb főleg dugóknál simán elférsz egy zsebkendőnyi helyen vele.Bármikor beinditható, öninditó, tárcsafék, lehet folyadék hűtéses is.A mai kor egyik modernebb "simsonja " a robogó :D na jó ezt én sem hiszem el, nem gondolnám azt ,hogy a dobfék, a váltás, a csörgés zörgés , a maximum 70km/h óra csattogás puffogás jobb életérzést nyújt mint egy kellemes pöfögés.Gyári robogokban található különolajzással,ami megkönnyiti a tankolás adta lehetőségeket ( Nem kell gecizni a kevergetéssel) Bár én is keverem a hengerem maximum fordulat száma miatt( 14800 rpm.).. Lehet,hogy nagyképűnek tünik ez a pár sor ,de mögöttem van is valami! Én tudok motorozni, bármikor szétszedem összerakom apró darabjaira és értek is hozzá.Míg más a pannónia karburátoron agyal meg a membrános hengeren addig a robogosok szépen elpöfögnek mellettük
Gyakran tapasztaltam, hogy le se szarnak míg robogóval mászkáltam vagy valamilyen kisebb mocival. Sajnos páran rontják ennek a szép közösségnek az imidzsét. Lásd: Malaguti91 hozzászólását.
Szép a gixxered Hát jah ez a lenézés is... mikor valamelyik kismotorral megyek úgymond lese szarnak pedig zöld kawasakis bőrruhám van elég feltünő vagyok de ha suzukival megyek egyből megváltozik köszönnek, odajönnek meg stb...
de skkot mind 2 oldalrakell mert acsávónak az Üvegtigrisbe eldőlt am nekem még olyan babettám volt amihátul merev felfüggesztéses élvezet volt vele egy kátyú
bátyámnak is összeraktam egy fulltuningos robogót van 6 motorunk csak tudnám minek annyi ... de még régen a simsonom se gyári volt... Amúgy meg kinek mi tetszik! Én nem vagyok elfogult nekem a babetta is motor. Csak azt utálom amikor az ember még soha életébe nem ment egy jó robogóval és leszarozza... na mind1
Köszönöm a segítséget, tárcsás... Amugy bocsi, túloztam, nekem semmi bajom nincs a robogókkal, csak tanulásra, meg városban szórakozásra jobban tetszik egy váltós... Amugy én is néztem robogót, de akkor vmi tuning Aerox-ot ami 50nél is kerékre jön :)
Raksz a fékcsőre egy "elsztót" és a kormányra egy fékmunkahengert és kész gondolom nekem még anno a hondámon semmi problémát nem okozott hogy lábbal kezeljem a féket
Nade vissza a témához. Egy haverom simson megszálott de a legtöbb 50 váltós tulaj ígyvan vele( nem sértésnek szánom) hogy a robogó így szar úgy szar és nem motor stb... Mivel robbanó motor hajtja motor max nem vátlós motor xD Volt osztálytársam kérdezte hogy mivel mentem suliba mondom robogóval úgy elkezdte osztani csak mertneki simsonja van hogy majdnem leütöttem, de a szlalompályán csak szerencsétlenkedett
Megbízhatóság pedig... khm...
Már megbocsáss. De nem az volna a megbízhatóság, ami költséghatékonyan, a lehető legkevesebb problémával megy el minél több kilómétert? Elhiszem, hogy fanatikus vagy. De ennyire neked sem kéne átesned a ló -erők- túlsó oldalára. Nem gondolod?
Majd 20 év múlva elbeszélgethetünk, hogy milyen álapotban, hány kilóméter után van a robogód. Addig nincs alapja annak amit mondasz.
Az 50-essel közlekedő népeknek pedig:
Vespa-t egyébként 1946 óta gyártanak. Lásd: Vespa History Némi Angol nyelvtudás nem árt hozzá ofkósz.
A Simson Schwalbe-t 1964-től gyártották. Még most is látok nem egyet futkározni. Az biza 45 év...
Ennyi. Olvassatok kicsit utána a dolgoknak ahelyett, egymásnak anyáztok.
Előbb nézz utána kicsit a tényeknek.
Más kategória a SIMSON és a SZAR ROBOGÓ!
Robógótuning a hobbim, és megérte ennyi pénzt beleölni, még ha valakinek ez fáj is...
nem érti, hogy más a célja a két kategóriának.
Ahogy zoli32 mondta a vespa öregebb mint a ti gépcsodátok mégis helyt áll.Beszélhetünk itt akár mz/etz-ről , vagy épp egy suzuki sephiáról is öreg ,de még megy.KI TUDJA MEDDIG? :)
Robogónál nincs ilyen egyszer van összerakva normálisan, csak tankolni kell bele.
Nade vissza a témához. Egy haverom simson megszálott de a legtöbb 50 váltós tulaj ígyvan vele( nem sértésnek szánom) hogy a robogó így szar úgy szar és nem motor stb... Mivel robbanó motor hajtja motor max nem vátlós motor xD Volt osztálytársam kérdezte hogy mivel mentem suliba mondom robogóval úgy elkezdte osztani csak mertneki simsonja van hogy majdnem leütöttem, de a szlalompályán csak szerencsétlenkedett
Dobos vagy tárcsás a hátsó fék?