Ami normális körülmények között van használva, nem kell naponta szervizelni, meg kell adni a motornak ami jár neki+egy kis szerencse és hű társ marad sokáig. De továbbra is kitartok amellett, hogy mindenképpen 50-essel kezdjél el motorozni.
Igen szerintem is elég az 50-es először.Én is azzal kezdtem és most cserélem le 1,5 év után egy 80-es tuningoltra.Egyébként egy Derbi Senda DRD 50 SM-em volt idáig 2004-es akit érdekel irjon:kucsma94@citromail.hu és itt mindent megbeszélünk
Most Én adjak ötletet, hogy milyent vegyél? Aztán meg szidnál mi? Hát azért van egy csomó választási lehetőség, ami nem robogó. Pld.:Aprilia rs 50. Ez nem reklám , csak hirtelen ez jutott eszembe.
Nem azt mondta seki, hogy nagy, de Te írtad, szinte semmi motoros tudásod nincs. Nem gondolod, hogy előbb kisebb kategóriában kéne gyakorolni. Nem kell újat venned, elég ha használt 50-esen mész egy pár évet, aztán ha úgy érzed már uralod a mocit váltsál nagyobb kategóriára. Én már jópár éve 50-esen motorozok, de nem éreztem, hogy kinőttem volna.
Ha semmire nincs jogsi akkor igen.Max csattogós lepkét meg biciklit lehet jogsi nélkül.Ha van B jogsi egy 50-est simán elterelgetsz.És ha egy jó állapotú tuningost veszel az tudja azt amit egy 125 4t tud teljesítményben.És nem kel félni egy alap vas hengeres 10 le körüli tuning tartós nem kell állandóan szerelni.Nekem régóta az van a gépben.
egy tapasztalatlannak életveszély, nálam is volt már pár vinnyogo : rs,mito,af-1.. jol mennek stb de egy rutintalannak fölösleges megvenni : összetöri rosszabb esetben meghal rajta..
Na,milyen?