Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen csótányt nem szabad venni. Típushiba a kenéshiány a hengerfejnél. Plusz kókány fighternek van megcsinálva, sztem kurvára nem illik hozzá. Gyanítom műszakilag is hasonló állapotban lehet.
azt nem vágom, ki ütötte bele azt a jelzést. Meg minek van ott. Gondolom nem hivatalos, mivel nem 50-es, de az 50-esekben meg gyárilag nem hiszem hogy ott van. Sztem nem lenne gond a forgalomba helyezéssel, ha meg lenne az eredeti forgalmija. Kérdezz utána, hogy ilyen "50"-es motort hogy lehet forgalombahelyezni a Közlekedésfelügyeletnél.
O.K. Vedd meg!
en inkabb varnek oszig, es megvennem orvil batyo franko nokia mobiltelefonjat ajandek honda cbr 600-al
Az a baj az ilyen idős jószágoknál, hogy fél éven belül rákölti mégegyszer az árát ha menni is akar vele. Én már csak tudom pedig az enyém is jónak tűnt... Vegyen inkább frankó Fazert alkalmi áron http://www.kepesmotor.hu/yamah... ez legalább tutira rendben van! Hozzácspja a 240-hez amit az elkövetkezendő évben ráköltene az öregre és meg is van.
Szia!
Hát az a gond, hogy nem én vagyok, sőt én a 3. tulaj vagyok a motor 2006 októberi
behozatala óta, és az egy hónapból így már rendesen kint vagyok:S
Eredeti olasz forgalmim nincs, cM50ről küldök képet, bele van csapva.
Kicsit parás, mert ha észreveszik akkor buktam és nem csak azt a kört
gondoltam hogy leragasztom matricával, vagy egy srác tanácsolta a gittet aztán
aranyfesték, de attól tartok elég észrevehető lenne még mindíg...
Vélemény?...
Szia!
Köszi a rengeteg infót
a 100e ft elég kevés akkor, nekem 20 a regadó.
Én csak ettől a CM50től félek
Sziasztok!
Az egyik barátom érdeklődött ezután a motor után, és én nem ismerem ezt a típust ezért kérdeznélek titeket! tudtok nekem segíteni?!

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=100553

előre is köszi!

Üdv: H.Gergő
Nem te vagy az első magyar tulaj? 50-esként használták? Ha mákod van nem veszik észre eredetvizsgán meg KPM-nél. Biztosítást az adásvétel napjától fizettetnek veled. Adásvételtől számítva 30 napon belül kell elkezdened papirozni. Maga a forgalombahelyezés 60-70eft, a regadó az évjárat és cc függő. Erre a motorra sztem 10-20 között. Sok sikert
Hali.
Nekem már volt szerencsém itthon forgalomba helyezni egy gépet.
Elég sok utánajárás szükséges.
Ami nekem kellett :
- eredet vizsga(korrekt kft. Szekfü Gy. ut 5)
-reg.adó(vámhivatal. Vásárhelyi ut)Ez kb egész napomat elvitte.
-kinti papirok(forgalomból kivonás,esetleg forgalmi másolat)
-adásvételi
Nekem kb 100e.fofintba került. Ebböl 80e. volt a reg adó,ami függ:évj.,ccm.,/ enyém 1990 ,és 1002ccm
Sziasztok!
Valaki nem helyezett esetleg közületek már magyarhonban motort forgalomba?
Egy NSR 125 boldog tulaja lettem, 1993as, pöpec állapotú,
2006 év végén lett behozva, én már nem az első magyar tulajtól vettem,
de megvan az eredeti olasz forgalmi és a kivonási exportvámpapír is.
Illetve van egy adásvételim az előző magyar tulajjal.
Hova kell itt menni szfváron?
Az nagyon parás ha valaki anno okosan beütötte a vázba a CM 50et?
Ugye pl visszamenőleg nem fizettetnek velem biztosítást 2007re meg ilyesmi?
És kb mennyi pénz lesz ezt szerintetek összevadászni ?
Széles Utat
Nem tudtam róla de google a barátom
köszi
Na de már 1500-as fordulattól finom gázzal? Annyira azért nem bika a motor Vagy mégis. Mondjuk száraz fehéraszfalton is tudja.
Szép estét.tudna nekem valaki szolgál egy linkel vagy némi infoval hogy 05.09-11. között hol és miként lesz megrendezve a panonia fesztivál székesfehérvár környékén? elöre is köszönöm.
üdv.gábor
Drift!
A enyém csak esőben. Elég szűk fordulatszámtartományban használható a gép csúszós úton ha 110/90-es a hátsó gumi
gumim olyan retek, hogy mar szarazon is veszelyes, nemhogy esoben ....
Tegnap csepergő esőben indultam neki és végül nem lett semmi komoly megázás. Jó volt, legalább cserebogarak nem voltak ellenben olyan sűrű szúnyograjt ütöttem,hogy onnantól felhajtott plekóval kellett mennem Kár,hogy nem jutott eszembe,hogy lefényképezzem a bukót amikor hazaértem
palotan egy csepp eso esett bukora, azt annyi :-)
azert szepen felertem keszthelyre vagy 25 perc alatt, volt atlagsebesseg ....
Akko nem ázztááááá meg? .... kár! ... lett volna kihívás is a dologba! Késő délután kanizsán elkezdett esni...
vehehe, kanyizsa-palota volt egy gyors kor eso elol menekulos, aztan nem is esett. mire hazaertem lila volt a csuklom, nosztori meg beesett rendesen, mekkora volt!
Pirít a factory rendesen.
Hali.
Elkelne egy kis segítség.
Szerencsére nem motoroztam multhét csütörtökön,mert így legalább autóval zúztam szét egy őzet!
Érdekelne audi 80 (90es évj.) első lökhárító,és hűtő.
Remélem valaki tud segíteni,hogy szerezzek.
VADÁLLATOK KÍMÉLJENEK!