Lett vón légzsák kinyílik! Nekem idén egyszer kopp gáz 1-be azt mikor 2-be raktam kifacsart nyakkal lecsúszott az ujjam a kuplungról, bassza+ zabszem ánusz téma volt de nem karistoltam össze a rendszámtáblát. Nekem nem megy a cirkuszi mutatvány.
A hulyebbik tesóm valami 40-el 1-be visszacsapta a gázt nullaba.
Majdnem felnyitva az aszfaltot a hulyeje.Azota nem akar motorra ülni.
És ez a kisesve volt.Ami babazsur.
Aha,meg korforgoban vagy visszaforditoban lefulladni is tuti mert nem szereti a kis fordulatot.
Pláne az utóbbi van mert simán felfordul és a lábaival meg nem éri el a talajt.
Azért azt sem kell eldobni, igaz ugye kettő féle motoros van mint ahogy targoncás is, aki borított meg aki borítani fog. Na én már túl vagyok mindegyiken nem is egyszer.
"A gyári specifikáció szerint 25 °C-os levegőhőmérsékleten indításkor az alapjáratot 1800-2400-as értékre emeli fel és amint a hűtőfolyadék hőmérséklete eléri az 40-50 °C-ot visszaáll a normál üzemi alapjárati fordulatszámra (1300)."
Majdnem felnyitva az aszfaltot a hulyeje.Azota nem akar motorra ülni.
És ez a kisesve volt.Ami babazsur.
Pláne az utóbbi van mert simán felfordul és a lábaival meg nem éri el a talajt.
Nem a teljesítmény miatt mondom.
No, ezt találtam egy ezzel foglalkozó írásban.
Egyelőre még nem teljes a kép, de az alap már megvan.
Küldöm, ha elkészült.
kerekekkel 20,anélkül 15