Arra számítson mindenki akinek hőcserélő nélküli a motorja (k7előtti?) hogy hideg van, az olaj is nehezebben melegszik, ezért simán lehet most keményebb a váltó mint nyáron.
10 éve mikor még foglalkoztam vele ezért szoktam le a motulról, ragadt a váltó, jött a valvoline (mikor bulgár lett ugrott az is) és a liqui-moly, utóbbi sajna igen drága lett itthon így már a kutya sem vette, most, hogy már nem árulgatom azt veszem magamnak ami éppen jön, volt repce is és igazából az sem rossz, de a MOL is jónak tűnik.
Talán még ez lenne a legjobb eset, konzultálok a szerelőmmel aztán lehet, hogy visszaváltok Repsolra, elég lesz 1 litert vennem a korábbi maradékokkal. Hol érdemes venni? Vagy ami fontosabb, hogy hol nem? István, te hol vetted? Volt bárkinek rossz tapasztalata ezekkel a forrásokkal?
olajwebshop.hu
filterabc.hu
osz-car.hu
aruhaz.kauffer.hu
Szerintem hamis volt az olaj amit kaptál. Nekem most ket motoromban is olcsó olaj van és ugyan ilyen szarul fut a váltó.
A motul alapból jól dolgozik, csak jó forrásból kell venni.
A kuplung kosár szokott meg beverődni, de akkor hidegen is rosszul müködik.
Sziasztok,
Repsolról váltottam Motulra (5100), elsőre annyit vettem észre, hogy kicsit fémesebb-szárazabb a váltás, de precízebb, pontosabb a váltási érzés, szóval nem feltétlenül rossz értelemben. Olyan 800km-t mehettem azóta, és az utóbbi időben ha rendesen bemelegszik, eleinte minden ok, de mondjuk 30km..40 km után álló helyzetben ragad a váltó: gurulva simán visszaváltok / üresbe teszem, de amint megállok sebességben, már beragad, de durván: nem, vagy csak nagyon kínlódva lehet váltani, akkor is jellemzően átugorja az üreset. Kuplungon-alapjáraton próbáltam állítani mindkét irányban, de semmi hatása nem volt a váltásra.
Visszakerestem itt a fórumon, valaki hasonló tüneteket írt Castrol olajra, illetve volt akinek kuplung csere nem oldotta meg a problémát, de egyértelmű gyökérokról nem találtam semmit. Mi okozhat ilyet?
Sziasztok!
Meghírdetem az Sv-met, de előtte szeretnék kis segítséget kérni árral kapcsolatban...
A motor 2009-es évjáratú, teljesen magyar, 0 km-esen hoztam el 2009-ben Suzuki szalonból.
16.000 km van benne,ami garantált,leinformálható,bevizsgálható.
Extrák: bukógomba, Martin sportdob, sötétített verseny plexi, Puig rendszámtartó kis indexekkel ,PropTech fokozatkijelző és tiltáskiiktató. (természetesen minden gyári alkatrésze megvan, adom a motorhoz).
2000 km-t futott új gumikkal.
Minden kötelező szerviz időben elvégezve, garázsban tartott, rendszeresen ápolt és szakember által minden szezonkezdet előtt felkészített motorról beszélünk.
Új akkumulátor.
Ha valaki segítene belőni az árat,nagyon megköszönném!
Szép napot Mindenkinek!
cégest nem akarom magán levelezésre használni, van gmail ( kerilajos69@gmail.com )címem de soha sem használtam. a freemailt szerettem hasznáni, kezelni.
igen, ha az átalakításra gondolsz, válaszoltam rá mert kérdeztem, hogy a gázbowden olyan furán látszott mintha a tank alá ment volna be. nem csodálkoznék ha nem kaptad volna meg mert a freemailemnél ha küldök levelet valakinek nem jelennek meg a levelek az elküldött mappában.
olajwebshop.hu
filterabc.hu
osz-car.hu
aruhaz.kauffer.hu
A motul alapból jól dolgozik, csak jó forrásból kell venni.
A kuplung kosár szokott meg beverődni, de akkor hidegen is rosszul müködik.
Repsolról váltottam Motulra (5100), elsőre annyit vettem észre, hogy kicsit fémesebb-szárazabb a váltás, de precízebb, pontosabb a váltási érzés, szóval nem feltétlenül rossz értelemben. Olyan 800km-t mehettem azóta, és az utóbbi időben ha rendesen bemelegszik, eleinte minden ok, de mondjuk 30km..40 km után álló helyzetben ragad a váltó: gurulva simán visszaváltok / üresbe teszem, de amint megállok sebességben, már beragad, de durván: nem, vagy csak nagyon kínlódva lehet váltani, akkor is jellemzően átugorja az üreset. Kuplungon-alapjáraton próbáltam állítani mindkét irányban, de semmi hatása nem volt a váltásra.
Visszakerestem itt a fórumon, valaki hasonló tüneteket írt Castrol olajra, illetve volt akinek kuplung csere nem oldotta meg a problémát, de egyértelmű gyökérokról nem találtam semmit. Mi okozhat ilyet?
ha nem abs-es akkor 1.000.000
Meghírdetem az Sv-met, de előtte szeretnék kis segítséget kérni árral kapcsolatban...
A motor 2009-es évjáratú, teljesen magyar, 0 km-esen hoztam el 2009-ben Suzuki szalonból.
16.000 km van benne,ami garantált,leinformálható,bevizsgálható.
Extrák: bukógomba, Martin sportdob, sötétített verseny plexi, Puig rendszámtartó kis indexekkel ,PropTech fokozatkijelző és tiltáskiiktató. (természetesen minden gyári alkatrésze megvan, adom a motorhoz).
2000 km-t futott új gumikkal.
Minden kötelező szerviz időben elvégezve, garázsban tartott, rendszeresen ápolt és szakember által minden szezonkezdet előtt felkészített motorról beszélünk.
Új akkumulátor.
Ha valaki segítene belőni az árat,nagyon megköszönném!
Szép napot Mindenkinek!