Eg kérdésem lenne. 2006-os Busához keresek első teleszkóp csövet /inner tube/ arany színben. Karcos ezért nem tömít rajta a szimering. Kerestem újat is de, állítólag nem beszerezhető /Wilbers, TNK/. Kínai lenne, de nem tudom milyen minőségű lehet. Van esetleg valakinek ötlete? Előre is köszönöm a segítséget.
Nem akkor anyáztam, mikor levettem a hengerfejet, hanem mikor kiderült, hogy a rossz termosztát miatt (ami meleg vizes teszten tökéletesen működött, csak nyomás alatt volt sz@r) voltak melegedési gondjaim, csak mire erre rájöttem, addigra elkopott a henger...
A kolléga véleményével ellentétben én ki tudtam venni a hengerfejet a gen1 busából, úgy, hogy benn maradt a vázban a blokk.. Akkor nem lehet, ha tőcsavarosra van alakítva a henger/hengerfej rögzítése (Ezt az APE Hayabusazone oldalon meg is említik az ARP csavaroknál.) A gyári csavarokat kis forgatással, játszással ki lehet venni.
http://youtu.be/LJXx1_JOPPU Gondolom hasonlókat már végignéztetek , a helyén nem tudod a hengerfelyet levenni ! És bocsánat , de nem Busás , /csak/ Kawás ! 😏
Sziasztok Busások!
Hengerfejes lett k7 Hayabusám, tolja kifele a vizet a kiegyenlítőbe, nagy a nyomás a csövekben és buborékokat képez a hűtőben a motor.
Azt szeretném kérdezni, hogy a hengerfej leszereléséhez ki kell-e szerelni a blokkot?
Ha igen akkor mekkora meló ez?
Köszönettel: Misi
Vicc ez az egész vizsgarendszer Magyarországon.Nem létező tudással,és rosszindulattal dolgoznak egy szolgáltató szektorban,amiért mi ráadásul még fizetünk is.
Hengerfejes lett k7 Hayabusám, tolja kifele a vizet a kiegyenlítőbe, nagy a nyomás a csövekben és buborékokat képez a hűtőben a motor.
Azt szeretném kérdezni, hogy a hengerfej leszereléséhez ki kell-e szerelni a blokkot?
Ha igen akkor mekkora meló ez?
Köszönettel: Misi