Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Úgy néz ki, hogy már nem. Korábban hirdettem, de elég vicces ajánlatok jöttek rá. Legalábbis számomra.
Tekintve, hogy mielőtt összetörtem, ca. 2e km-rel előtte lett szétszedve az utolsó csavarig a blokk.
Vezérlés, összes létező tömítés, kuplung, gyűrűk, hengerfej felújítás, hajtókar csapágysor, etb.
Nyilván amit ráköltöttem akkor, senki sem fizeti meg, miután törött motorként árultam (650e-630e-590e)
Pl. egy faszi hívott, hogy 300-at ad érte így ahogy van, ha oké akkor már indul is. Mondtam, hogy maradj csak otthon nyugodtan...
Ezekhez nem is szándékozom hozzányúlni, a segédvázat kivéve. Használható motort szeretnék belőle csinálni, nem demo-t.
Száguldozni sem szándékozom vele már, innen (is) jött az elhatározás, hogy legyen csupasz.
Üdv
Esetleg nem akarod így eladni a gépet?
Szerintem a futoműhöz vázhoz,elsővillához felesleges nyulni,azon csak versenytechnikával csomo pénz árán lehetne javitani,idomzat nélkül meg ugysem száguldozik az ember. Ezek a teljesen átfaragott mocik meg csak disznek jok.
1,7-1,8 körül már lehet kapni,ugyanugy mint k8-ast
Az nem tetszik. Meg még van millió más érv ellene / a jelenlegi mellett.
Lemaradt.
Megtartanám/tartottam volna én mindet, csak hát... Nem maradt ép idomom. Se lámpatestek, se semmi.
Csak a váz, futómű, blokk ami egyben maradt - futómű erős túlzással, első felni darabokra tört.
Azóta műszerfal van, fejidomkonzol van, felni van. Most már csak egy kábelköteget (36610-24F50) vadászok, hogy legalább indítható legyen. Aztán ha az sikerül, indulhat a móka.
De a leírásod/tapasztalataid alapján nem lesz egyszerű. Arra már hamar rájöttem, hogy Magyarország nem az USA.
De a B-King 2x annyiba kerül,mint az öreg Busa nem?
2011 vagy 13 fighter kategória bajnoka. hja, és működő motorozható, nem csak tologatni lehet. mivel viszont csak a csapper kategória fut ezerrel így sokan szinte mindenki felhagyott az építéssel, csak ritkán látni épített motorokat. hajrá !
üdv ! működik a dolog, HA minden gyári cuccot meg tartasz és 2 évente veszel egy kis időt el a családod és saját magad idejéből, hogy vissza építsd eredeti állapotára. akkor azt teszel vele amit akarsz lehet benne fél lengőkar vagy amit akarsz. a cimbora forgalmiját az nkh -sok vonatták be az ocsmány irodával karöltve. listát kapott mi nem felelt meg a műszakin, vissza építette, bárhol levizsgáztatta + újra forgalomba kellett helyeznie. sztán újra szétszedte és most fighter-ként használja. félkarú lengővilla autó felni, kis fejidom, egyenes kormány, csavarokon hegyes burkolat, radiális fék, természetesen 1 üléses, viszont kidobálta a kotlott sport szűrőket -az sem lehet rajta- megkapta a gyári szűrőházat + sport szűrőt. nyitott dob a blokk alatt, ..... nem sorolnám. volt lent a h-d fesztiválon, meg állt a bejáratnál, leállította a motorját pont a rendőröktől nem messze, hallotta amint az egyik szólt a másikhoz. ne bazd meg , nesze ! de nem baszogtatták. tehát nyíltan mondván bármit meg tehetsz, csak a műszaki vizsgán úgy nézzen ki mint a gyári képeken, VAGY ha kifogsz egy barmot és nhk-s vizsgára rendel be akkor két vizsga között is vissza kell építsd. ennyi. a fantáziád és a pénztárcád a határ, viszont megnyerőnek és jó kommunikáció képességednek kell lenni HA összefutsz a barommal, emberek módjára és okosan kell megértetned vele hogy ha a feje tetején is fog forogni akkor is ilyen lesz a motorod, mer te így szereted. ha okos akkor mérlegel vagy 1x bepróbálkozik, ha okos a nyomorult és felteszi a nagy kérdést akkor tudnod kell leszerelni hogy meg van minden gyári alkatrész a vissza építéshez, csak idő kérdése hogy vizsga képes legyen. a cimbora bevállalta, + mikor 2 évente vizsgázik akkor farag rajta még keveset. sok sikert !
Egyszerűbb ha veszel egy B-Kinget .
Sziasztok,
Rég jártam felétek és most is segítséget szeretnék kérni.
Szeretnélek megkérdezni nincs e valakinek elfekvőben egy 24f-es IN veztengelye ami szép és jó állapotban volna?
Ha valakinek van kérlek írd meg priviben.
Előre is köszönöm a segítséget.
Coldrex
Halott ügy a dolog Magyarországon... Egyszer bementem az NKH-hoz, hogy megpróbáljam legalizálni az 1 üléses Hayabusámat, azt mondták, hogy felejtsem el a dolgot.... Azóta inkább feleszem a gyári idomot vizsgára....
Üdv! Unixnál RK van 9-11e körül, AFAM 12-13e.
Sziasztok!
Jártas valaki átépítésben? Vázolom az elképzelést.
Adott egy K4-es busa, amiből szeretnék egy naked/streetfighter jellegű motort kreálni.
Túl mélyre nem szeretnék menni, így a motor, váz, futómű maradna a gyári, viszont a világítótestek cserések lennének, továbbá egy darab idom sem lenne rajt.
Mondanám, hogy a Mad Kuusa Destroyer kinézet lenne a cél, de az hamvában halott dolog lenne.
Végülis, amire kíváncsi vagyok, hogy egy meglévő műszakival rendelkező motorról ha lekapkodom az idomokat, rakok rá más fényszórót/lámpát (természetesen E jelzéssel ellátottat) stb, attól még átmehet műszakin?
- Az már más kérdés, hogy a hátsó segédvázon is rövidíteni szeretnék, hogy csak 1 üléses legyen.
Bármilyen tanácsot/ötletet szívesen fogadok, legyen az pozitív/negatív
Köszi!
Üdv. Motoralkatrész.eu-nál
Busára!!!!!!
Szevasztok. Kérdésem lenne. Hol szerezhetek be hátsó nagyobb lánckereket?
K8 Busára van eladó első féknyergem újszerű betétekkel. 35000ft
Sziasztok ha valakit esetleg érdekel ! Mivel a busám kirepült a garázsból így pár dolgom eladó lett ! Remélem azért még motorozunk együtt, mert ez egy remek kis csapat !!!
A következő szezonra mindenkinek széles utat kívánok és sok élményekben gazdag balesetmentes kilométert !
https://www.kepesmotor.hu/moto...
busa drag faridomomat eladnám. Nem írok árat, amennyit adtok érte, nekem felesleges.
A zene amit aláraktál van szerzői jogokkal ellátva, ezért nem engedi! Sajnos felismeri és így tiltja le!
Feladom...
( a "videó" fül alatt fenn van . "Sólymokkal, 2017." címmel.)
na most...talán

[vd-vm id=241425827]