Szia!
Úgy néz ki, hogy már nem. Korábban hirdettem, de elég vicces ajánlatok jöttek rá. Legalábbis számomra.
Tekintve, hogy mielőtt összetörtem, ca. 2e km-rel előtte lett szétszedve az utolsó csavarig a blokk.
Vezérlés, összes létező tömítés, kuplung, gyűrűk, hengerfej felújítás, hajtókar csapágysor, etb.
Nyilván amit ráköltöttem akkor, senki sem fizeti meg, miután törött motorként árultam (650e-630e-590e)
Pl. egy faszi hívott, hogy 300-at ad érte így ahogy van, ha oké akkor már indul is. Mondtam, hogy maradj csak otthon nyugodtan...
Ezekhez nem is szándékozom hozzányúlni, a segédvázat kivéve. Használható motort szeretnék belőle csinálni, nem demo-t.
Száguldozni sem szándékozom vele már, innen (is) jött az elhatározás, hogy legyen csupasz.
Szerintem a futoműhöz vázhoz,elsővillához felesleges nyulni,azon csak versenytechnikával csomo pénz árán lehetne javitani,idomzat nélkül meg ugysem száguldozik az ember. Ezek a teljesen átfaragott mocik meg csak disznek jok.
Megtartanám/tartottam volna én mindet, csak hát... Nem maradt ép idomom. Se lámpatestek, se semmi.
Csak a váz, futómű, blokk ami egyben maradt - futómű erős túlzással, első felni darabokra tört.
Azóta műszerfal van, fejidomkonzol van, felni van. Most már csak egy kábelköteget (36610-24F50) vadászok, hogy legalább indítható legyen. Aztán ha az sikerül, indulhat a móka.
De a leírásod/tapasztalataid alapján nem lesz egyszerű. Arra már hamar rájöttem, hogy Magyarország nem az USA.
2011 vagy 13 fighter kategória bajnoka. hja, és működő motorozható, nem csak tologatni lehet. mivel viszont csak a csapper kategória fut ezerrel így sokan szinte mindenki felhagyott az építéssel, csak ritkán látni épített motorokat. hajrá !
üdv ! működik a dolog, HA minden gyári cuccot meg tartasz és 2 évente veszel egy kis időt el a családod és saját magad idejéből, hogy vissza építsd eredeti állapotára. akkor azt teszel vele amit akarsz lehet benne fél lengőkar vagy amit akarsz. a cimbora forgalmiját az nkh -sok vonatták be az ocsmány irodával karöltve. listát kapott mi nem felelt meg a műszakin, vissza építette, bárhol levizsgáztatta + újra forgalomba kellett helyeznie. sztán újra szétszedte és most fighter-ként használja. félkarú lengővilla autó felni, kis fejidom, egyenes kormány, csavarokon hegyes burkolat, radiális fék, természetesen 1 üléses, viszont kidobálta a kotlott sport szűrőket -az sem lehet rajta- megkapta a gyári szűrőházat + sport szűrőt. nyitott dob a blokk alatt, ..... nem sorolnám. volt lent a h-d fesztiválon, meg állt a bejáratnál, leállította a motorját pont a rendőröktől nem messze, hallotta amint az egyik szólt a másikhoz. ne bazd meg , nesze ! de nem baszogtatták. tehát nyíltan mondván bármit meg tehetsz, csak a műszaki vizsgán úgy nézzen ki mint a gyári képeken, VAGY ha kifogsz egy barmot és nhk-s vizsgára rendel be akkor két vizsga között is vissza kell építsd. ennyi. a fantáziád és a pénztárcád a határ, viszont megnyerőnek és jó kommunikáció képességednek kell lenni HA összefutsz a barommal, emberek módjára és okosan kell megértetned vele hogy ha a feje tetején is fog forogni akkor is ilyen lesz a motorod, mer te így szereted. ha okos akkor mérlegel vagy 1x bepróbálkozik, ha okos a nyomorult és felteszi a nagy kérdést akkor tudnod kell leszerelni hogy meg van minden gyári alkatrész a vissza építéshez, csak idő kérdése hogy vizsga képes legyen. a cimbora bevállalta, + mikor 2 évente vizsgázik akkor farag rajta még keveset. sok sikert !
Sziasztok,
Rég jártam felétek és most is segítséget szeretnék kérni.
Szeretnélek megkérdezni nincs e valakinek elfekvőben egy 24f-es IN veztengelye ami szép és jó állapotban volna?
Ha valakinek van kérlek írd meg priviben.
Előre is köszönöm a segítséget.
Coldrex
Halott ügy a dolog Magyarországon... Egyszer bementem az NKH-hoz, hogy megpróbáljam legalizálni az 1 üléses Hayabusámat, azt mondták, hogy felejtsem el a dolgot.... Azóta inkább feleszem a gyári idomot vizsgára....
Sziasztok!
Jártas valaki átépítésben? Vázolom az elképzelést.
Adott egy K4-es busa, amiből szeretnék egy naked/streetfighter jellegű motort kreálni.
Túl mélyre nem szeretnék menni, így a motor, váz, futómű maradna a gyári, viszont a világítótestek cserések lennének, továbbá egy darab idom sem lenne rajt.
Mondanám, hogy a Mad Kuusa Destroyer kinézet lenne a cél, de az hamvában halott dolog lenne.
Végülis, amire kíváncsi vagyok, hogy egy meglévő műszakival rendelkező motorról ha lekapkodom az idomokat, rakok rá más fényszórót/lámpát (természetesen E jelzéssel ellátottat) stb, attól még átmehet műszakin?
- Az már más kérdés, hogy a hátsó segédvázon is rövidíteni szeretnék, hogy csak 1 üléses legyen.
Bármilyen tanácsot/ötletet szívesen fogadok, legyen az pozitív/negatív
Köszi!
Sziasztok ha valakit esetleg érdekel ! Mivel a busám kirepült a garázsból így pár dolgom eladó lett ! Remélem azért még motorozunk együtt, mert ez egy remek kis csapat !!!
A következő szezonra mindenkinek széles utat kívánok és sok élményekben gazdag balesetmentes kilométert ! https://www.kepesmotor.hu/moto...
Úgy néz ki, hogy már nem. Korábban hirdettem, de elég vicces ajánlatok jöttek rá. Legalábbis számomra.
Tekintve, hogy mielőtt összetörtem, ca. 2e km-rel előtte lett szétszedve az utolsó csavarig a blokk.
Vezérlés, összes létező tömítés, kuplung, gyűrűk, hengerfej felújítás, hajtókar csapágysor, etb.
Nyilván amit ráköltöttem akkor, senki sem fizeti meg, miután törött motorként árultam (650e-630e-590e)
Pl. egy faszi hívott, hogy 300-at ad érte így ahogy van, ha oké akkor már indul is. Mondtam, hogy maradj csak otthon nyugodtan...