Mi rokon lelkek vagyunk barátom!
Nekem is volt pár évvel ezelőtt egy Suzuki Rg 400 Gammám.Ez Japán belpiacos volt,és egy itthoni kétütemű guru építette.Kawa zxr idomok,17-es kerekek tapadós sportgumikkal,fordított telók,nagy első fék.Feketére volt fényezve.Asszem valami 60 lovas volt,és 160 kiló körül.Akié volt,Pannóniát reszelt 24 órás versenyre,valamit ezen is okosított. Kunmadarason 11.9-et ment vele,de átrakták a 400-asok közül a 6kilósokhoz,ezért befejezte.Én 5kilóért vettem,majd itthon kutyának sem kelkett,aztán egy német elvitte 650ért.Na már persze sokkal többet érne,mert kuriózum.Mielőtt eladtam,meghajtottam autópályán,aztán elkezdett hebrákolni,biztos egy vagyon lett volna helyrerakni.De olyan volt vele motorozni,mint egy biciklivel,mert nagyon könnyű volt,na meg a hangja is állat volt,mikor üvöltött a 4 kipufogóból.
Én is beleestem ebbe a " hibába" kb 20 éve vettem egy suzuki RG 500- a legendát! Négyzetes 4 hengrres(2 elöl-2 mögötte),vezérlőtárcsás,97LE,130 kg,gondoltam ez bazira fog menni,de sajnos mint minden 2 ütemüvel,csak a baj volt és nem is értett hozzá senki- nem us láttak még ilyen blokkot....ha ment akkor érzetre nagyon ment de csak érzetre,mert az akkori SRAD 600 - asok már jobban mentek.Tehát nem csak a súly- lóerő aránya számít.....végül ekcsetéltem egy FZR 1000- re és vigyorogva húztam neki!!!!- most ezek a motorok 1,5-3 millió körül mozognak,de az első példányért ( hibátlan,0 kilóméteres,még benzin sem volt benne!!!) 11 millióért ment el Ausztráliában!!!
Amúgy meg volt egy Maico 685 Supermoto-m,onnon a név.685cm3-es egy hengeres kétütemű vas,82 lovas,és 130 kiló,de nem volt sajnos olyan ütős,mint a CR 500-as Hondám. :)
Jó lenne Csabi ,ha végre megint versenyezhetnénk ,amúgyis azt csiripelik a madarak,higy jövőre lesznek még új D1000+ járgányok... - szócal kösd fel a gatyát!
Köszi,én már kiszálltam,de jövőre tervezek újra támadni,egy kicsit erősebbel!
Nagyon jót röhögtem,ezen,de valóban nyomasztó lehet,ha gyengébb motorral többször is lenyomják az embert.
Így jár ,aki két mindkét végén égeti a gyertyát,és a kolbászzsírt!
2 tizedet ! Nagy eséllyel a következményeit Taschi videoi közöt megtalálod ! Első genes Busa tiltás nélkül bőven 300 felett dadog le a barátomnak , te hova szeretnéd tenni a pontot ? Na persze ha a 400 méteren égeted a kolbász zsírt akkor neked is szurkolunk ! Ahogy Maico raidernek is ! Neki köszönjük mégegyszer azt a rajtot ahol pszihológiailag felőrölte a szlovák rider idegeit , aki parádés kelebalálás után megforgatta a kolbászt a zsírjába ! De személyi sérülés nem történt !
1 haverom anno aki 40 kg al volt nálam könnyebb, és pedig a motorom 15 lóval volt erősebb az övétől, de mindig ellépett kigyorsitáskor! Mondtam neki mindig hogy tegyünk a zx 10 esére egy 40 kg os estrich betont, és ugy versenyezzünk! De Joci cimborám mit mondott erre nekem mindig, "Vágd le az egyik lábad Ferikém"! Ugy hogy Józsi komám "Vágd le az.........."
Hát nem tudom Feri, de 317 et mért a gps és még nem forgott le! Szerintem egy segédmotortól elég jó! 1200m ha 300 fölé megyek már elégedett leszek, hiszen az én motorom 266kg én meg 105kg kicsit felszedtem! :D Tehát a girnyódra ültes + 1 utast és mutasd meg eléred-e a 270km/h
http://www.ebay.com/itm/GSX130...