Sajnos én sem jutottam haza! Esetleg most hétvégén sikerül haza érnem! A CöCöt ismerem a pályáról jó versenyző rég nyomatja már! repelikjozsi 10-alatti időket gurul! De azért biztosan jó kis meccs lett volna!
Sziasztok,
Lassan eladósorba kerül a Hayabusám. Ha addig nem gyújtom fel!
Álmaim motorja tegnap megint megszopatott; jó idő, elmentem vele dolgozni. Kollégák kérték, hogy mutassam meg, csak egy Hayabusa! Lementünk, hű, meg há, de szép, indítsam már be, hogy hallhassák a hangját! Mondom csak gyári dobok de miért is ne. Tegnap már új akkumulátort is kapott őszinte barátságom jeleként, szufla van, egy órája álltam meg vele, pöcc és megy (csak egy Hayabusa). Aha. A pöcc vagy kétszer 10(!) másodperc mire betegen beindul, FI lámpa világít és a kis piros lámpa mellette villog. Majd' kisült a szemem, motoros kollégák befelé röhögtek! A szerviz azt mondta telefonon, hogy hazamehetek vele, ma reggel vigyem be, valószínűleg valami jeladó lehet. Este könnyebben indult, FI jelzés nélkül. Gyakorlatilag minden második motorozásom alkalmával megpróbál cserben hagyni. Most meg olvasom, hogy mosni se mert nem indul majd?! Esőben is leáll?! Több pénzt szántam rá mint kellett volna, hogy egy kevés km-es, elsőgazdás motort vegyek meg és ezzel is bajok vannak. Ez mindig így lesz, ennyire érzékeny a Hayabusa? Esetleg tudtok ajánlani olyat aki annyira ért hozzá, hogy egy megbízható vasat csinál belőle és nem csak a pénzemet húzza ki?
Benjámin
Üdv Uraim! Azt azért ne mert elinduláskor ugy nézel majd ki mint aki rollerozik és az szégyen minden Busásra nézve Csunderlikéket hívd fel / Prop-Tech Esztergom/,nekem is Ők tisztították ki a befecskendező csucsokat,hátha tud valami okosat mondani!
Szia
Nekem is sokszor mondtak nyugodtan valtsak kuplung nelkul de nehez volt elkezdeni...
Probald ki bartokatosz mester tanacsat bar hivd fel nyugodtan a proptechet esztergomban CSABI BIZTOSAN segit
Köszi a tippet. , de még kezdő Busás vagyok, még csak most ismerkedünk. Remélem nem lesz semmi komolyabb baja, de ha kiderült, hogy mi volt, akkor mindenképp megírom. Lehet kipróbálok egy kuplung nélküli váltást.
A váltonak semmi köze ahhoz hogy a motor hogyan pörög fel alapjáratrol,főleg hogy minden fokozatban ugyanazt csinálja.szerintem üzemanyagellátási gondok lesznek,de közelebbit ennyi informáciobol nehéz megmondani.
Sziasztok!
Van egy kis gond a Busával. Váltás után mikor kiengedem a kuplungot és húzom a gázt hörög és erőtlen lesz, szinte majdnem leáll a motor(legalább is a hangja alapján), majd 1-2 másodperc múlva elindul és szépen is megy, amíg újabb váltás nem jön. Ha váltás után nem húzok rá egyből, hanem vegetálok 1-2 másodpercet, akkor nincs hörgés és szépen megy, de így nem az igazi. Nem dobálja ki a sebességből csak az elején nem akar menni.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Váltóval lehet baj? Felhívtam egy szervizt és ők a váltóra tippelnek. A héten elviszem megnézetni csak gondoltam megkérdezlek Titeket tapasztalt Busásokat, esetleg volt-e valakinek ilyen. (évjárat:2000)
A fekete ZX14R-es srácot valami CöCö-nek hívták talán. Elötte XX-e volt....
Ha jól emlékszem, akkor talán 10.15 volt a legjobb ideje, de általában 10.3-akat ment...
repelik józsi szevasz. nem jöttél. volt kint egy fekete színű nagyzizi.
hiányolt téged a srác. nem tudom már a nevét. üdvözöl és azt mondta, hogy így nem volt méltó ellenfele.
szevasz barátom. kár, hogy nem tudtál kimenni. vártam volna egy kis élménybeszámolót. na mindegy. megyünk kunmadarasra. addig gurulhatnánk még. gondoltam valamelyik délután elmegyek arra felétek és csavarunk arra is. egyeztetünk majd.
szeva. gőzöm sincs. ősszel levettem az idomokat és én is letoltam gőzborotvával, bár nem tudom miért. csak poros volt. na mindegy. nekem azonnal indult és azóta is. vedd le az idomokat, szárítsd ki a napon. aztán át kell nézni. biztos nincs nagyobb baj.
Sziasztok. Tegnap lemostam a Busát gözborotvával én marha a kutnál, utána kiugrottam vele Fótra, vissza Pestre, a Ligetnél leállitottam és onnan nem indul. Megnéztem a kuplung kapcsolot, a sztenderd érzékelöt, semmi. Gyujtás van, öninditó meg se nyikkan, csak tolásra indul. Van valami ötletetek? Köszi. Tamás
Üdv!Én nem voltam tegnap Lacházán,meg nem is indulok versenyen,sajnálnám a solymot,amugy az enyém régi fekete-ezüst , van rajta elöl hátul egy kis airbush.
Üdv Barátom! Végül is nem mentünk el a családnak /asszony , lány/ különböző kifogásai lettek a haverok közül is mindnek dolga volt! Ebéd után gurultunk el Visontára az asszonnyal/ 40 km/supermoto meg quad edzés volt.
Lassan eladósorba kerül a Hayabusám. Ha addig nem gyújtom fel!
Álmaim motorja tegnap megint megszopatott; jó idő, elmentem vele dolgozni. Kollégák kérték, hogy mutassam meg, csak egy Hayabusa! Lementünk, hű, meg há, de szép, indítsam már be, hogy hallhassák a hangját! Mondom csak gyári dobok de miért is ne. Tegnap már új akkumulátort is kapott őszinte barátságom jeleként, szufla van, egy órája álltam meg vele, pöcc és megy (csak egy Hayabusa). Aha. A pöcc vagy kétszer 10(!) másodperc mire betegen beindul, FI lámpa világít és a kis piros lámpa mellette villog. Majd' kisült a szemem, motoros kollégák befelé röhögtek! A szerviz azt mondta telefonon, hogy hazamehetek vele, ma reggel vigyem be, valószínűleg valami jeladó lehet. Este könnyebben indult, FI jelzés nélkül. Gyakorlatilag minden második motorozásom alkalmával megpróbál cserben hagyni. Most meg olvasom, hogy mosni se mert nem indul majd?! Esőben is leáll?! Több pénzt szántam rá mint kellett volna, hogy egy kevés km-es, elsőgazdás motort vegyek meg és ezzel is bajok vannak. Ez mindig így lesz, ennyire érzékeny a Hayabusa? Esetleg tudtok ajánlani olyat aki annyira ért hozzá, hogy egy megbízható vasat csinál belőle és nem csak a pénzemet húzza ki?
Benjámin
Esetleg az ulest fent hagyhatod
Rendben, akkor holnap azzal kezdem a napot, hogy le is szerelem a kuplungot.
Nekem is sokszor mondtak nyugodtan valtsak kuplung nelkul de nehez volt elkezdeni...
Probald ki bartokatosz mester tanacsat bar hivd fel nyugodtan a proptechet esztergomban CSABI BIZTOSAN segit
Van egy kis gond a Busával. Váltás után mikor kiengedem a kuplungot és húzom a gázt hörög és erőtlen lesz, szinte majdnem leáll a motor(legalább is a hangja alapján), majd 1-2 másodperc múlva elindul és szépen is megy, amíg újabb váltás nem jön. Ha váltás után nem húzok rá egyből, hanem vegetálok 1-2 másodpercet, akkor nincs hörgés és szépen megy, de így nem az igazi. Nem dobálja ki a sebességből csak az elején nem akar menni.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Váltóval lehet baj? Felhívtam egy szervizt és ők a váltóra tippelnek. A héten elviszem megnézetni csak gondoltam megkérdezlek Titeket tapasztalt Busásokat, esetleg volt-e valakinek ilyen. (évjárat:2000)
Köszi a válaszokat!
Ha jól emlékszem, akkor talán 10.15 volt a legjobb ideje, de általában 10.3-akat ment...
De az is igaz a zizi full gyarinak latszott...
hiányolt téged a srác. nem tudom már a nevét. üdvözöl és azt mondta, hogy így nem volt méltó ellenfele.