Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni!Eltűnt a kapaszkodómat tartó csavar körüli alátét/fém dugó szerűség,amin átmegy a csavar!Nincs véletlenül valakinek otthon fölöslegesen? Vagy hol tudnék beszerezni hozzá másikat,ha netán nem találom meg!
A válaszokat előre is köszönöm!
Vegyél bele egy Honda Accord 99 környéki vízhőfok jeladót, egyrészt hamarabb is bekapcsol pár fokkal, másrészt meg autósboltban vagy 3000 forint körül van és teljesen csereszabatos a gyárival, egyedül a csatival kell kicsit trükközni, de megéri a fáradtságot
Megőrülök! Lecseréltem a motoromat a vágyaim netovábbjára, egy Hayabusára. Amikor megyek vele imádom; erős, nyomatékos, kezes, vettem rá új gumikat, tapad, fordul, a gázreakció remek, nincs rántás sem amióta a menesztőgumik is újak, gyorsul, lassul, szóval mint egy szép álom. Ami rémálomba fordul amikor megállok. Folyamatosan a hőfokjelzőt figylem, mint valami ótvar, fos, régi szaron és rámdudálnak, hogy zöldre váltott a lámpa! ÁÁÁAAaaahhhhhrrrrr!
Sziasztok!
Help! Megvettem a motort, átnézettem Ivanicsékkal, minden rendben lévőnek tűnik egy dolgot kivéve: a hűtőventillátor rossz. Ma elmentem és vettem hozzá egy ventillátort és beszereltem. Járattam helyben, hogy próbáljam és ne majd egy lámpánál forralja fel a vizet.
Amint a középvonaltól elmozdult fölfelé szépen be is kapcsolt, majd olyan 10 mp után megállt, de addigra a hőfok is megindult lefelé. Benjámin örül, működik, fasza! De tovább járattam mert láttam, hogy most tovább ment mint az előbb. Ventillátor bekapcsol, nagyjából ugyanannyit ment, talán kicsit többet, hőmérséklet megindul lefele. Következőnek megint fentebb kapcsolt be... és így tovább, mire eljutottunk oda, hogy pirosan világít a jelzőlámpa ami a túl magas vízhőmérsékletet jelzi és csak akkor kapcsol be a ventillátor. És le is áll egy fél percen belül!
Nem mertem tovább járatni, nehogy felforrjon.
A ventillátor jó, hajlandó tovább menni, folyamatosan amíg kap áramot. Menet közben minden jó, hiszen az ellenszél hűti.
Mondjátok meg, az normális?
Koszonom
Ne aggodj par nap es kesz lesz a tied is
Meg kell mondjam jo lett bar nyelgazon nem tudok menni vele mert a hatso ulesen talalom magamat ugyhogy kovetkezo lepes az ules atalakitas..
A válaszokat előre is köszönöm!
Nem ment arra villamos?
Szoval csak te hianyoztal a keprol...
Van egy kakukktojas a kepen...vajon ki lehet az
Help! Megvettem a motort, átnézettem Ivanicsékkal, minden rendben lévőnek tűnik egy dolgot kivéve: a hűtőventillátor rossz. Ma elmentem és vettem hozzá egy ventillátort és beszereltem. Járattam helyben, hogy próbáljam és ne majd egy lámpánál forralja fel a vizet.
Amint a középvonaltól elmozdult fölfelé szépen be is kapcsolt, majd olyan 10 mp után megállt, de addigra a hőfok is megindult lefelé. Benjámin örül, működik, fasza! De tovább járattam mert láttam, hogy most tovább ment mint az előbb. Ventillátor bekapcsol, nagyjából ugyanannyit ment, talán kicsit többet, hőmérséklet megindul lefele. Következőnek megint fentebb kapcsolt be... és így tovább, mire eljutottunk oda, hogy pirosan világít a jelzőlámpa ami a túl magas vízhőmérsékletet jelzi és csak akkor kapcsol be a ventillátor. És le is áll egy fél percen belül!
Nem mertem tovább járatni, nehogy felforrjon.
A ventillátor jó, hajlandó tovább menni, folyamatosan amíg kap áramot. Menet közben minden jó, hiszen az ellenszél hűti.
Mondjátok meg, az normális?
na jo lassan keszulodom tokolre...te meg gondolom a setahoz
Ne aggodj par nap es kesz lesz a tied is
Meg kell mondjam jo lett bar nyelgazon nem tudok menni vele mert a hatso ulesen talalom magamat ugyhogy kovetkezo lepes az ules atalakitas..