kétségtelen tény, hogy bal oldalára könnyen le tud dőlni a motor. mivel a váz gyári ezüst színű, könnyedén meg tudod nézni, hogy a hegesztések eredetiek-e, mivel a gyárban utólag, hegesztés után eloxálják a vázat. azt nézd meg, hogy a matricák gyáriak-e (gondolok itt a pl. busa jelre, ami úgy néz ki eredetileg, hogy az ezüst jel körül van egy nagyon pici perem a matricán, ami olyan színű, mint a motor, és nem ilyen sima fóliából van vágva, hanem átlátszóra van nyomtatva, de ez igaz az összesre is). Ha leveszed a két műanyag elemet az idom és a váz közül, akkor könnyen meglátszik, ha fújva volt a motor többi része. Az eredeti fényezés belül is folytatódik, de lakk nélkül... meg majd, ha jó idő lesz, akkor nézd meg, hogy megy-e egyenesen a motor, nagy sebességnél sem szabad szitálnia. Ellenőrizd a kormányütközőket az alsó villahídon, nincsenek-e meggörbülve. a villákra is érdemes odafigyelni, nem karcolódtak-e össze a villahídba rögzítés helye körül. célszerű lenne levenni az idomokat mindkét oldalon, mert így meg lehet látni, hogy a hűtő oldala deformált-e, az már egy kis kocc esetén is behorpad, az enyém is ilyen, pedig kb. 5 km/órás sebességgel dőltem el... Hirtelen ennyi jutott eszembe...
..jó-jó :) lehet csak én túlzom el, de ha komolyabban megfekszik a mocival, nem biztos hogy az a váz nem deformálódik.... na de meglesem valamelyik nap személyesen aztán utána már többet tudok :)
....ma mindenképp szólok a tulajnak hogy küldjön a bal oldaláról tiszta képeket, mert az valamiért kimaradt a szórásból :) Szerintem az lesz a legtisztább hogy 5-10ezerért egy szervízben átnézetjük vásárlás előtt....
Mr. tetszetős videó még ilyeneket ezekre a hideg téli napokra!
Majd a következőbe,kösz a tippet!
Bevághattál volna a 8-as útrol is pár részletet
http://youtu.be/-IwREep6qq8
A Busa tompított H7
refi meg HB3