Ha két vákumcső jön ki belőle, akkor ez azt a csappantyút mozgatja, ami szabályozza a beszívott levegő sebességét. Kicsit csökken a nyomaték alsóbb tartományban, míg felül elvileg javul a teljesítmény. nézd meg, hogy benne van-e a légszűrőházban a csappantyú, elvileg azt is kivették.
1általán erre az alkatrészre gondolsz?
Üdvözlet!
Kicsit szétszedtem a vasat és találtam egy "szerintem vákumszelepet" bal oldalon a vázhoz rögzítve a szívótorkok mellett, de nincs rákötve semmi Tudja valaki hogy az mit szabályoz és hogy miért lehet kikötve?
Tényleg jó volna jövöre összehozni egy ilyen napot ,egy Hayabusás talit ahol, meglehetne oldani egy ilyen mérési dolgot, és bele lehetne merülni a rejtelmekbe
Nekem meg van az összes előzőmotoromon történt változtatás utáni mérések összes adata és hát a tény az hogy bizony nem hülyeség egy ekkora teljesítmény adat!Például az 1000-es sv-n két Raptor végdob is dobot 8 Le-t, Hayabusa k8 két Micron GP végdob dobott rajta kb 11 lóvat ezek főtengelyre számított adatok, és a két micronhoz képest a külömbség, most a full rendszerrel mértünk KERÉKEN 190 lóvat. Számoljátok át és az eredmény nyilvánvaló Sőt tovább megyek egy másik Hayabusa k8 ,hengerfej módósítás után (vezérműtengely ,stb....) full rendszerrel dobta a 200 le.t keréken ,és hát azzal motorral a srác elég sok gyorsulási versenyt meg nyert idén
ez manapság a minimum!
1általán erre az alkatrészre gondolsz?
Kicsit szétszedtem a vasat és találtam egy "szerintem vákumszelepet" bal oldalon a vázhoz rögzítve a szívótorkok mellett, de nincs rákötve semmi Tudja valaki hogy az mit szabályoz és hogy miért lehet kikötve?
Na mi van a dobozkával? Ne nézzék meg mégegyszer? Van valami másik variáció is!