Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb 189-nek, legalábbis az Akra ennyit ad meg keréken. De az a baj, hogy nem tudni, hogy ez milyen mérőpadon van megadva. Egyszer rendezni kellene egy teljesítménymérő napot, külön a régi és az új fajta Busáknak.
Egy full rendszerrel+gyári elektronika írással hány lónak kéne lenni?
Lehet hogy az nem a LE,hanem a végsebesség km/h-ban...
Az lehet, de komolytalan a 210-es adat is!
Az reális...egy replika ennyit tud...
Az enyém Géza bácsinál 103 lóerős!

Suzuki Grand Vitara! .
Sziasztok!
Nem Hayabusa, de nagyon szép paripa, ár, hogy ez lett vele...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Imi bácsi padján főtengelyen mért adatokat kap az ember. (míg Esztergomban keréken kapottat)Az enyém Kalivodánál Yoshi rendszerrel volt207-208(fötengelyen)bár a kerék nála nem tapadt meg rendesen.Esztergomban is lemérettem ugyanazzal a rendszerrel,beállítással volt keréken 185(kb210-211tengelyen).Bár azóta nekem Bódis rendszer került a gépre és a Yoshihoz képest +6le és 6Nm a diferencia.
A Madigabiét Kalivoda padján mérték!
szép estét mindenkinek!
Jóóó estét Mindenkinek!
Kellemes szép estét mindenkinek!
Sziasztok.
És ami a lényeg nekem ,nincs semmi féle "kvartyogás és durrogás"
Pontosan, fején találtad a szöget! Már érzésre is sokkal nyomatékosabb a Micron dobjaimnál, igaz az csak két végdob volt! És az egész rendszert megcsinálták 80000.- ért
Minden tiszteletem Csunderlik Csabáé, nagyon jó szakembernek tartom, de szerintem az a pad egy kicsit túl optimista, nekem is az egyik padon (Végh Janánál) 186 paci volt, míg az AGO-én csak 176, talán az a pad, amelyről talán elhiszem, hogy viszonylag pontosan mér, de még ott is vannak fenntartásaim. De talán nem is az a lényeg, hogy hány lóerő, hanem Te érezd azt, hogy nem hiába adtál ki pénzt a cuccokért...
Igen Prop-tech ,Esztergomban
Ne nagyon csodálkozz, Madigabinak 186 körül mértek gyári rendszerrel!
Szerintem a Kolléga úr Esztergomban(Csunderlik Csabánál) mérette a gépét. De lehet,h tévedek.
Ezt a mérést ki követte el?
Sziasztok
Na végre le lett padozva a gép,és hát az eredmény !
Keréken mért adat, kereken 190 LE ,8600-AS FORDULATON Ez csupán egy Egrus 4-1 be rendszer, és persze egy Prop-tech speed box és az ők precíz beállításukkal!És mível van nekik elég sok összehasonlító adatuk úgy nézki hogy 8600-as fordulatig ver minden más kipufogó variációt és márkát .Ez nem semmi egy Magyar gyártótól! Már csak a hengerfejbe fognak bele nyúlni tavasszal ha lesz lóvém, és utána is fog tolni a gép felül is . Készült videó is ,majd késöbb fel rakom!