Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy !
Ez is duplacsövű volt kavicsos uram, asszem erről kerültek át Nagyapó busmanjára a dobok!
Szeva Coolrider!
Ha összeáll vmi jó megoldás, szivesen legurulok gödöllőre.
Meglesed , aztán csinálunk még egyet ha tetszik.
ide is illik beköszönnöm!
Szép napot mindenkinek!
...ezen egyenesen 3 cső volt mi? :D:D:D:D
nana! azért ez erős kijelentés volt...
Power 1 Racing 4T 10W-50 sokan fikázák mi a véleményetek róla ti mit használtok a busmanhoz.Kiváncsi vagyok 1-iletve2 ember véleményére.
Reggelt Álomszuszékok! SUZUKISOK!

DEC. 13.-ÁN az Andrettiben LUCAnapi pizzazabáló MOTOROS buli!
MÉGEGYSZER mondom!
Akik tudnak,- asszonyokkal, gyerkőcökkel egyetemben,- gyüjjenek mán el! Jó balhénak igérkezik
C00
Szerintem akkor sem lát motorfordulatot
Holnap átrakom.
Semmi hibát nem ír.
Elöbb a generátor forgórészével próbálkozz,de a hiba tuti a generátor fedél alatt van
Akkor nem tudom. A műszerfal nem ír valami hibakódot?
Azt is ki tudom cserélni, de egyáltalán nincs szikra.
szerintem a főtengely végén nem ott van a jeladó, mint az újabb computer vár. Eltérő a 1999-es meg a 2006-os főtengely cikkszáma
Sziasztok!

Kérlek segítsetek!

Még mindig a régi busámmal kínlódok.
Beletettem egy K5-ös kábelköteget meg hozzá a computert, és azóta nincs szikra. Ha valakinek van ötlete, kérem segítsen.
Előre is köszi.
Nem lyukadt ki mély karcok vannak benne,nem merem polírozni,mert fosok,hogy kilyukad
beheggeszem a dobodat?
15 éve nem vollt 1 csövü motorom,meg szerintem nem is lesz soha
Ragozhatnánk kinek mi a jó ez a te véleményed