Nem km-hez kötött. Mellesleg a gumi alkatrészek öregedését inkább az idő, mint a futásteljesítmény határozza meg. Tedd fel a motort hátsó állványra és mozgasd a kereket előre-hátra, ha a kerék és a lánckerék között jelentős holtjáték van, akkor lehet ez az okozója a jelenségnek. Meg ha túl laza a lánc, az is okozhat rángatást/rántást.
Ha a menesztőgumid jó és a láncod sem laza, akkor még esetleg hajtsd fel a tankot és nézd meg, hogy a gázkarbowdenek és a pillangószelep mozgató rudazatod könnyen, akadásmentesen jár-e.
Ha ezek mind jók, akkor felraknám a gyári dobokat próbaképpen, hogy azokkal is csinálja-e a jelenséget. Ha nem, akkor valóban a sportdob lehet a ludas (és akkor vagy beállíttatod a géped a dobhoz vagy gyári dobot használsz), ha igen, akkor meg elvinném egy hibakiolvasásra. Ha ez sem hoz eredményt, akkor passz.
Nekem is 2002-es a gépem, most van benne 34e, kb. 30e km óta érzem a rántást terhelésváltáskor, most fogom kicserélni, csak lassan jön meg az alkatrész hozzá.
Háááát! Nemtom! Óra szerint 26000 van benne! Előfordulhat már ennyinél? Azért gondolok adagolási problémára mert kicsit az alapjárat is ingadozik+már régebben írtam hogy alacsony fordulaton állandó gázon van hogy rángat kicsit! Az hogy derül ki ha a gumik kopottak? Van más jele is?
Ha nem hasraütésre csinálják a "házi" dobot, akkor az jobb lehet egy noname dobnál is. Nem ritka, az én általam készített dobok is nagyon jók voltak, de egy fos Finsterrel, vagy egyéb minden tervezést nélkülöző dobbal előfordulhat.
Biztos, hogy a motor ránt? Nem lehet, hogy a hátsó kerék menesztőgumijai okozzák? Mert nekem is rántva indul meg a moci motorfék után, mert már kikoptak a menesztők és a holtjáték hatására terhelésváltáskor rántva indul meg.
Feket663!
Egyik haver nemrég vett Busát, házi gyártmányú dobokkal, és az övé nem produkálja ezeket a tüneteket. A Power Commandert hova szokták felrakni? Csak hogy meg tudjuk nézni hogy van-e az övén?
Ez a jelenség általában a nem megfelelő keverékképzéstől lehetséges. Amint látom sportdob van a motorodon, úgy gondolom ettől van. Megszüntetni vagy egy Power Commanderrel lehetne, vagy a gyári elektronikát is át lehet írni korlátozottan. Viszont olyan helyre ne vidd, ahol fékpad nélkül állítgatják, mert nem lesz tökéletes. Véletlenül éppen van egy eladó Power Commanderem 2002-2007-es évjáratú Hayabusához. 45-ért odaadom, fékpados állításra kb 50 ezret kell számolni Ago-nál. Nem kevés pénz, de ha tökéleteset akarsz, akkor ez a legjobb megoldás. Kevésbé jó, de esetleg működhet az internetről illetve a Power Commanderhez adott gyári térképek közül kiválasztani a saját konfigurációdhoz legközelebbit, és azt is meg lehet próbálni. Anno, mikor még két rámókolt Akrapovic dobom volt, én is sokat szívtam ezzel a jelenséggel, érdekes módon a barátom meg vett két hozzávaló Yoshimura dobot, neki semmi ilyesmi gondja nem volt. Ez a különbség a direkt ehhez való illetve a kisipari illetve más motorról rátett dobok között.
Üdv Mindenkinek!
Múlt hét csütörtökön voltam a Mátrában motorozni és valami nagyon nem tetszett! Mikor motorfék után visszaadom a gázt hirtelen ránt egyet, nem lehet szép folyamatosan ráengedni! Márpedig ez kanyarban elég gáz! Mitől lehet ez? Ötleteket kérek az orvoslásra!
Meg tudán azt mondani valaki, hogy ez miként lehetséges?
Segédvázat is cseréltek? Vagy csak a régi segédvázra teték fel az új lábtartót? http://www.sportmotor.hu/motor...
Úgy értem, hogy a motorban volt 30ekm és azóta érzem :-)
Ha a menesztőgumid jó és a láncod sem laza, akkor még esetleg hajtsd fel a tankot és nézd meg, hogy a gázkarbowdenek és a pillangószelep mozgató rudazatod könnyen, akadásmentesen jár-e.
Ha ezek mind jók, akkor felraknám a gyári dobokat próbaképpen, hogy azokkal is csinálja-e a jelenséget. Ha nem, akkor valóban a sportdob lehet a ludas (és akkor vagy beállíttatod a géped a dobhoz vagy gyári dobot használsz), ha igen, akkor meg elvinném egy hibakiolvasásra. Ha ez sem hoz eredményt, akkor passz.
Nekem is 2002-es a gépem, most van benne 34e, kb. 30e km óta érzem a rántást terhelésváltáskor, most fogom kicserélni, csak lassan jön meg az alkatrész hozzá.
Üdv: Hamvasat
Vasárnap voltunk Mezőkövesden gyorsulási versenyen és sajnáltam hogy csak egy Busa volt
Bár mondjuk az Nitrós (Állítólag)
Ha nem hasraütésre csinálják a "házi" dobot, akkor az jobb lehet egy noname dobnál is. Nem ritka, az én általam készített dobok is nagyon jók voltak, de egy fos Finsterrel, vagy egyéb minden tervezést nélkülöző dobbal előfordulhat.
Biztos, hogy a motor ránt? Nem lehet, hogy a hátsó kerék menesztőgumijai okozzák? Mert nekem is rántva indul meg a moci motorfék után, mert már kikoptak a menesztők és a holtjáték hatására terhelésváltáskor rántva indul meg.
Egyik haver nemrég vett Busát, házi gyártmányú dobokkal, és az övé nem produkálja ezeket a tüneteket. A Power Commandert hova szokták felrakni? Csak hogy meg tudjuk nézni hogy van-e az övén?
Múlt hét csütörtökön voltam a Mátrában motorozni és valami nagyon nem tetszett! Mikor motorfék után visszaadom a gázt hirtelen ránt egyet, nem lehet szép folyamatosan ráengedni! Márpedig ez kanyarban elég gáz! Mitől lehet ez? Ötleteket kérek az orvoslásra!
Meg tudán azt mondani valaki, hogy ez miként lehetséges?
Segédvázat is cseréltek? Vagy csak a régi segédvázra teték fel az új lábtartót?
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
van olyan amikor azt mondják, h "óbudai akvárium". na ott már neccesebb, amikor vagy 30 ernyő kolbászol keresztbe-kasul