Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit bizniceltek itt?
elment
mindjárt megy.
andrew_kabai (kukac) freemail.hu
előre is köszönöm!
én tudok, csak a mailcímedet nem tudom
sziasztok,
letölthető k8-as hayabusa service manual-ról tud valaki?
köszi
Nem bánkódtunk a programok miatt, mert így legalább tudtunk beszélgetni/ismerkedni a kollégákkal.
Hello!
Szeva Menyus!Újra itt, ez jó!
Június 21. vasárnap Hring?
ZoliCBR:

OK! várom a fejleményeket....
Biztos nagy élmény lehetett, kár, hogy az eső miatt nem voltak megtartva a programok.
Ez a motor a Kojak nevű emberke tulajdona, aki a hayabusa-service.de oldal tulajdonosa , dragversenyző.
mer akkó megvernénk ...gondolom ez nem hiányzik ...
De utálok dógoznyi.
Mé nem barátom a Bajnai?
jóóóvanna megyek máá
Azt a morcos formádat.
Tünés dógóznyi. . . . . . .
Ne kelljen még 1szer szólnom.
Kostolgatol el fogsz aludni
Az AC pumpa nyomásszabájzója a a pumpa házában van.
Egy membrános dolog, ami a túlnyomást engedi el.
Neked a tankban van az AC ?
Hogyan szerelted bele a tankba?
Mihail.
Az tuti jó?
Mennyit kér érte?
Ago!

Valószínű, hogy az ECU nem hibás, mert beraktuk egy ilyen motorba, és az a motor ment normálisan vele.
Annak is van baja, de az éppen túl sok benzint kap, és az ECU cserével sem változott semmi.
Keljél már fel mert kitolatok eléd aztán véged lesz. Menjél dóóógóznyi.
Na, most kerültem gép elé.
Hello Mindenki!
István, szerencsére nem áztunk meg az oda és vissza úton sem, sőt mindig sütött a nap felettünk.
Röviden írok a taliról, hátha érdekel valakit.
Péntek reggel (2 óra alvás után) vágtunk neki az 1150 km-es távnak. 3 doboz, 2 személy, tanktáska felállásban 160-200 közötti sebességgel haladva (hála az új zero gravity plexinek) viszonylag gyorsan oda is értünk. Nem tudom, hogy a bűntiket mikor kapjuk majd. Kevésbé volt fárasztó az út, mint amire gondoltam. Szállásfoglalás után azonnal motorra ültünk és egy francia csapattal bandáztunk hajnal 2-ig. A családias hangulatban a puszi szinte kötelező volt. Az összes program szombatra volt tervezve, de egy 25 km-es közös gurulás kivételével mindegyik törölve lett az egész nap szakadó eső miatt. Egy sátorban, letakarva sorakoztak a nitrós-turbós drag Busák, amiket a gyorsulási versenyen szerettek volna bemutatni. Ismét estig bandáztunk, vasárnap délelőtt indultunk haza. A búcsúzás szomorkás hangulatban telt, feleségeink picit meg is könnyezték. Hatalmas élmény volt, sok barátságot kötöttünk, meghívást kaptunk Franciaországba, Belgiumba és Luxemburgba is, rengeteg technikai megoldást láttunk, jól éreztük magunkat. A hazaúton a picit még nagyobb sebesség miatt 1 órát nyertünk az 1150 km-en, pedig a pihenőink hosszabbak voltak. Sok kép és video készült, majd valahová felpakolom őket.
A képen egy turbós Busa látható hátulról!
Gratula!
Szép képek!
szép estét mindenkinek!

mi is hazaérkeztünk nemrégen ausztriából, szép négy napot töltöttünk kint, 2e km belecsúszott a gépbe...
minden jó volt csak azt a szombati rosszhírt kellett volna kihagyni az egészből...
Menyus, remélem már sokkal jobban vagy!
Kitartás, hamarosan újra felpattanhatsz a vasra!

készült kint pár jó on-board felvétel, majd töltök fel belőlük