Biztos nagy élmény lehetett, kár, hogy az eső miatt nem voltak megtartva a programok.
Ez a motor a Kojak nevű emberke tulajdona, aki a hayabusa-service.de oldal tulajdonosa , dragversenyző.
Az AC pumpa nyomásszabájzója a a pumpa házában van.
Egy membrános dolog, ami a túlnyomást engedi el.
Neked a tankban van az AC ?
Hogyan szerelted bele a tankba?
Valószínű, hogy az ECU nem hibás, mert beraktuk egy ilyen motorba, és az a motor ment normálisan vele.
Annak is van baja, de az éppen túl sok benzint kap, és az ECU cserével sem változott semmi.
Na, most kerültem gép elé.
Hello Mindenki!
István, szerencsére nem áztunk meg az oda és vissza úton sem, sőt mindig sütött a nap felettünk.
Röviden írok a taliról, hátha érdekel valakit.
Péntek reggel (2 óra alvás után) vágtunk neki az 1150 km-es távnak. 3 doboz, 2 személy, tanktáska felállásban 160-200 közötti sebességgel haladva (hála az új zero gravity plexinek) viszonylag gyorsan oda is értünk. Nem tudom, hogy a bűntiket mikor kapjuk majd. Kevésbé volt fárasztó az út, mint amire gondoltam. Szállásfoglalás után azonnal motorra ültünk és egy francia csapattal bandáztunk hajnal 2-ig. A családias hangulatban a puszi szinte kötelező volt. Az összes program szombatra volt tervezve, de egy 25 km-es közös gurulás kivételével mindegyik törölve lett az egész nap szakadó eső miatt. Egy sátorban, letakarva sorakoztak a nitrós-turbós drag Busák, amiket a gyorsulási versenyen szerettek volna bemutatni. Ismét estig bandáztunk, vasárnap délelőtt indultunk haza. A búcsúzás szomorkás hangulatban telt, feleségeink picit meg is könnyezték. Hatalmas élmény volt, sok barátságot kötöttünk, meghívást kaptunk Franciaországba, Belgiumba és Luxemburgba is, rengeteg technikai megoldást láttunk, jól éreztük magunkat. A hazaúton a picit még nagyobb sebesség miatt 1 órát nyertünk az 1150 km-en, pedig a pihenőink hosszabbak voltak. Sok kép és video készült, majd valahová felpakolom őket.
A képen egy turbós Busa látható hátulról!
mi is hazaérkeztünk nemrégen ausztriából, szép négy napot töltöttünk kint, 2e km belecsúszott a gépbe...
minden jó volt csak azt a szombati rosszhírt kellett volna kihagyni az egészből...
Menyus, remélem már sokkal jobban vagy!
Kitartás, hamarosan újra felpattanhatsz a vasra!
készült kint pár jó on-board felvétel, majd töltök fel belőlük
előre is köszönöm!
letölthető k8-as hayabusa service manual-ról tud valaki?
köszi
Szeva Menyus!Újra itt, ez jó!
Június 21. vasárnap Hring?
OK! várom a fejleményeket....
Ez a motor a Kojak nevű emberke tulajdona, aki a hayabusa-service.de oldal tulajdonosa , dragversenyző.
Mé nem barátom a Bajnai?
Tünés dógóznyi. . . . . . .
Ne kelljen még 1szer szólnom.
Egy membrános dolog, ami a túlnyomást engedi el.
Neked a tankban van az AC ?
Hogyan szerelted bele a tankba?
Az tuti jó?
Mennyit kér érte?
Valószínű, hogy az ECU nem hibás, mert beraktuk egy ilyen motorba, és az a motor ment normálisan vele.
Annak is van baja, de az éppen túl sok benzint kap, és az ECU cserével sem változott semmi.
Hello Mindenki!
István, szerencsére nem áztunk meg az oda és vissza úton sem, sőt mindig sütött a nap felettünk.
Röviden írok a taliról, hátha érdekel valakit.
Péntek reggel (2 óra alvás után) vágtunk neki az 1150 km-es távnak. 3 doboz, 2 személy, tanktáska felállásban 160-200 közötti sebességgel haladva (hála az új zero gravity plexinek) viszonylag gyorsan oda is értünk. Nem tudom, hogy a bűntiket mikor kapjuk majd. Kevésbé volt fárasztó az út, mint amire gondoltam. Szállásfoglalás után azonnal motorra ültünk és egy francia csapattal bandáztunk hajnal 2-ig. A családias hangulatban a puszi szinte kötelező volt. Az összes program szombatra volt tervezve, de egy 25 km-es közös gurulás kivételével mindegyik törölve lett az egész nap szakadó eső miatt. Egy sátorban, letakarva sorakoztak a nitrós-turbós drag Busák, amiket a gyorsulási versenyen szerettek volna bemutatni. Ismét estig bandáztunk, vasárnap délelőtt indultunk haza. A búcsúzás szomorkás hangulatban telt, feleségeink picit meg is könnyezték. Hatalmas élmény volt, sok barátságot kötöttünk, meghívást kaptunk Franciaországba, Belgiumba és Luxemburgba is, rengeteg technikai megoldást láttunk, jól éreztük magunkat. A hazaúton a picit még nagyobb sebesség miatt 1 órát nyertünk az 1150 km-en, pedig a pihenőink hosszabbak voltak. Sok kép és video készült, majd valahová felpakolom őket.
A képen egy turbós Busa látható hátulról!
Szép képek!
mi is hazaérkeztünk nemrégen ausztriából, szép négy napot töltöttünk kint, 2e km belecsúszott a gépbe...
minden jó volt csak azt a szombati rosszhírt kellett volna kihagyni az egészből...
Menyus, remélem már sokkal jobban vagy!
Kitartás, hamarosan újra felpattanhatsz a vasra!
készült kint pár jó on-board felvétel, majd töltök fel belőlük