Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te még emlékszel rá?
Azt reméltem, hogy már el is felejtetted!
A rácsér, majd megyek valamikor, csak még nagyon nem volt időm semmire.
Elölre is köszönöm....
Nem volt az olyan tragikus Csak furcsa íven fordultál be
Nem vetett meg senki, hogy nagyt zgrottam felfelé, de nem is érdekelne más véleménye, mert tudom magamról, hogy milyen vagyok. Én nem akarok a Hayabusa halálesetek statisztikájában szerepelni!
A CBR egy sokkal könnyebb motor, ami jobban tolerálja, ha hibázol, a Hayabusát csak ésszel lehet vezeti, én egyszer ültem nyeregbe ugy, hogy nagyon ki voltam borulva (gondoltam, hogy a motorozás jót fog tenni), az első kanyarban elsokaltam....Olyan hibát vétettem, amit soha nem csináltam volna meg tiszta fejjel....
Ridingsoul!
Csak a csuklódtól függ meddig maradsz rajta
Én utoljára a gixxer600 fórumon láttam, akkor is a motorját árulta...
Köszi, töltöttem

Amúgy nem ért Téged kritika, hogy TZ-k után CBR-re pattantál?
Megvallom őszintén, engem lépten-nyomon "lenemnormális"-oznak a 'busa miatt... :(
Nem vagyok telhetetlen, és tudom hol van a határ. Eddig nem engedhettem meg magamnak a drágább motorokat, de volt alkalmam több nagyobb gépre is felülni, és nem szállt el az agyam :)

Erről mi a vélemény/-etek?
Köszönöm jooooooooo!

Mért kérded?
Szia!

A vez.láncfeszítőn kívűl a segédváz repedése, törése tipushibája ennek a szériának(nekem is ilyen van)
azon kívűl semmi sincs, ha jól tudom, legalábbis nekem semmi gondom vele.
Lehet egy 99-es gép jobb állapotban mint egy 05-ös kiadású, itt az a lényeg, hogy melyikre vigyáztak jobban.

Ha már segítségünket kéred, megtisztelhetnél minket azzal, hogy kitöltöd az adatlpodat....
Valaki tud valamit a mi kis Labancunkról?( Atti85)
Köszi, már olvastam régebben.
Igen itt írták a vez.láncfesz. gondot, de többet nem tudtam meg róla.
Ti nem találkoztatok "típushibákkal"?
Ezt már én is kérdezni akartam...
Itt van egy link ezzel kapcsolatban:
totalbike
Ez tényleg szép darab, csak arra kell vigyázni, hogy ezt a fajtát a gyár visszahívta, mert valamilyen okból veszélyesnek tartotta. Mondjuk, lehet, hogy ez már a rossz széria utáni...
Nekem is volt 20-as vagy 19-es(már nem emlékszem) Magura fékmunkahengerem, csak az volt a baja, hogy túl kemény volt a fékkar (Busához 16os ajánlott a gyár). Ennyi pénzért, vagy minimálisan többért (83-ért) már tudsz venni Brembo 19RCS-t is az olasz e-bay-en. Na az az igazi, lehet még a fékkar áttételét is állítani.
Ja! Adat lap nélkül nem tárgyalunk!
Vezérműláncfeszítővel? Milyen gondok?
Ne tetézd Hernyó!
Firehorn!
Vedd meg nyugodtan,nem az enyém volt! Gratula hozzá!
Tisztelett Mindenkinek!
Üdv Mindenkinek!

A közeljövőben ('09 nyár-ősz) tervezem egy 'busa vásárlását. A kérdésem az lenne, hogy mire kell odafigyelni a vásárolni kívánt motornál? Értem ezt inkább a korábbi modellekre - mivel anyagilag közelebb állnak a költségvetéshez :) -.
Olvastam hogy a vezérműlánc feszítővel a '99-'00-es szériánál gondok voltak... Mint javarészt Hayabusa-tulajok, adjtok egy-két tippet :)
Előre is kösz!
Imhol egy rendes darab! akciós!
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Nahh..
Király.. akkor tudsz egy rendes féktávot venni. De legalább 18as legyen az a magura! Az egyém 19 és éppen ok.
Már néztem rá Magurát Kémény lesz,mert szeretem ha morgós a gépem,Xenonnal meg jobbal látnak...
Szeva Öcsi,
Hagyd a faszba a xenont és a kipuffot vegyél egy rendes első főfékhengert . Azzal tovább jutsz. 140nél úgyis elhagyod a hangját...
Köszi szépen! A motorra szerintem riasztó nem fog nálam kerülni,mert ha nincs használva akkor egy komoly riasztórendszerrel ellátott műhelybe pihen stabil 23 fokban Xenon meg egy garnitúra sportkidörrenő van tervbe véve már most
Szeva Zoli,
Mizu? Semmi hír?