Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 20 mm-es lyuk kell rá, és akkor át lehet fűzni a mutatón, és még nem is néz ki hülyén. Nem érdemes levenni, a mutatót, mert utána kuka a műszerfal...
ja meg nem mérfőldes, hanem km/h-s, de ez most lényegtelen..
sziasztok.
Tegnap megpróbáltam a műszerfalban a számlapot lecserélni, de elakadtam..
Valaki ajánlotta, hogy az új számlapot csak rá kell fűzni valahogy a mutatóra.
eddig rendben is van, de a közepénél (tengelynél) nem tudom átfűzni, csak akkor, ha bazi nagy lyukat vágok az új számlapra, de az akkor már nagyon csúnya.
Azt szeretném kérdezni, hogy a mutató végén a tengelynél a fekete kis burkolat levehető e a mutatórol, vagy az csak a mutatóval egyben jön le?
Tanácsot kérek, hogy is tudnám a számlapot rátenni.
Ilyen van nekem, csak a kék szin helyett piros...
Ha valaki csinált már ilyet, kérem segítsen.
Előre is köszi.
Szia PopPep

az még elmegy reggelnek...
Háj
nagyon jött , közbe arról az oldalról megtámadtam mást is köcce

Mrsteel
ha van valami torrent leszedökéd,-csipesz,markoló,catepillar akkor ess neki te is a linknek,amit atti benymott tegnap...

csöle
280 nál még abszolult nem volt semmi gond,vibrációk,libegések,mondtam hogy ki volt adva utasitásba a tapadás
na mek a kiállitásra
du leszek
Ha jol tudom akkor az egyedi FRSZ az 336000ft
mennyiért csinálnak ilyet pep?
jobrol 1
balrol 1

De a reggel már régen volt
na ez nem az én lenyomatom ám........
Jó reggelt....
nem azt mondtam, hogy baj volt vele, hanem azt, hogy az én méreteimhez képest nem volt túl sok

de azért csak elbújtam valahogy, nem?
Hi!

Maracuya nem lehet, hogy nem az én szélvédelmemmel volt a baj?
Menyus szia

Rendszámod

A MENYA-1 még szabad
Akkor inkább a vasárnap
A mai ugyis üzleti célú, a vasárnapi a szorakozásé lessz

Haverok, buli, fanta
kellemes!
180-felett az utas könyen meg is fulladhat Ha nincs szerencséje mert a soför mögött vákum keletkezhet
nekem maradt a szombat! pedig kávézhatnánk!


Kiállitás ma jön valaki 10:00-kor indulunk
Hát igen... 280-nál kb 70m-t haladsz másodpercenként...
Meg ott az a fránya megállás is 200ról tán picit könnyebb még mint 300ról
de aki rendszeresen megy 200 fölött az tudja, hogy teljesen más érzés 200-al 250-el és 300-al menni...jelentős különbségek vannak már érzésben és ezt egyébként a szemed retinájával magyarázzák...
240 fölött meg az utasnak nem igazán van már különbség "huzat" szempontjából a 300 hoz képest
De a 280 nekem már nem tűnt laza és biztonságosnak pedig én is tapadtam akkoriban rendesen Bár busacsabi akkor se volt túl nagy szélvédelem!
a 280 neked biztonságos? Főleg utassal? baze Zoo..te nemtudod mit beszélsz.....