Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tarka, itt egy kolléga!
Akkor nem csalna, ha onnan jönne!
nagyobb peres gumit kell rátenni
levédtem neked tessó
Képzelem, ha késésben van és siet, mennyi alatt tud elindulni!
nem csal mert a jeladó a tengely végén van! ahol a KISFOGASKERÉK!lassabban mész de ugyan annyit mutat!nem simó hogy az első kerékről jön a spirál
Ezs gyó!
Ez csak egy opel, de mégis megnézik....
Nem ciki.....
Erény! ...és meggyőzés,hogy működik...
egy mÓdon lehet!

bemÉreted mennyivel mÉsz tÉlleg,És levonod fejben a kÜlÖnbsÉget,vagy csavarozol fel eg kalkulÁtort És azzal.

esetleg biciklikilomÉterÓra,vagy egy mz Óra meghajtÓspirÁllal,vagy..................
Öszintén szólva sehogy!

Hacsak a jelenlegi áttételnek megfelelően a hátsót is kissebbre cseréled! De úgy meg semmi értelme.
Az í motor az én szabadalmam!
ha ennyivel kisebb kereket teszel előre,mint a bácsi a képen,akkor kell egy kb 95 kilós néni a job hátuljára!



Dehogy!
Két sor2-es egymás mellett! Vagy V4-es egy síkban, azaz I motor!
ha beépitjük ,azaz építtetjűk a kissebb lánckereket előre ugyebár csalni fog a kilométeróra , hogyan lehetne ezt kiküszöbölni ? tarka neked most pszt !
Biztos, ami biztos!
tényleg sor4 a gsr?



Halljuk!
t1 és t2!
Teréz1 és Tercsi2 az újrahasznósító felé!