van benne "kályha",én csak annak hívom,meleg van mire kimegyek hajnalban,leolvad a jég,stb...olajat gyárilag 20 ezrenként kell cserélni,itt 8-9 ezrenként volt....nagyon vigyáztak rá
Nem jó drága, az egy diagnosztika vizsgálat egységára általában.
Amúgy nem csak a Fordnál kell az injektorok IMA kódját bevinni a motorvezérlőbe, hanem szinte minden CR rendszerű motornál vagyis a CP1-es rendszernél még nem...de utána igen.
Olyan nincs, hogy kéttömegű lendkerék.....
Valaminek mindig csak egy tömege van....kettő hogyan?
Kettős tömegű lendkerék már van! De ez van lassan minden 2000 után gyártott autóba, akár dízel -ott jelent meg elsőként- akár benzines.
Tehát nem jellemző a Ford-ra.... hanem mindegyiknek áll a zászló, amiben van.
Persze hozzá kell tennem, hogy ennek életkora nagyban függ a vezető lábától, vezetési stílusától! A falábúak hamar kinyírják....
Kéttömegű lendkerék és most hallottam hogy a befecskendező szelepet sem lehet csak úgy szerelni befelé hanem rá kell hangolni a vezérlőegységet...............persze jó drágán.
Az EGR gyengéje..... meg porlasztócsúcsból is "érdemes a kesztyűtartóban tartani".... persze ez vicc, mert nem cserélhető csak úgy, bárhol.
210e-nék ha még nem volt, a turbó is elhalhat....nagyban függ az előző használattól.... megfelelően vissza volt-e hűtve terhelés után, hidegen nem volt-e taposva.....stb. Milyen olajjal jártak, mennyi időnként cserélték....stb.
hát ha eddig vagy volt már vele pár érzékeny alkatrész csere....vagy ezután jön....
most ez hülyén hangzik, de sajnos várható
bár ne legyen igazam és kívánom, hogy soha semmi baj ne legyen vele
érdekes műanyagból volt.....de a probléma amiatt adódott, hogy nem volt javítható az a műanyag fajta -már igen- akkoriban és purhab volt a belseje....tehát nem is lehetett javítani, főleg, hogy levált a habról a héj és a habban voltak a rögzítő csavarok....amik sokszor bele is szakadtak ill. elforogtak a habon belül
B4Y, a III-asból az utolsók közül, 2007-től van a IV-es
A dízel nem volt a legtutibb választás...
bár a 2.2-esekkel eddig nincs annyi probléma, mint a 2.0-ákkal .....
Az tény, hogy előbb kezdted...korodnál fogva, de így 60 felé nem kéne ezzel kérkedni...mivel akkor még olyan autók voltak, amik ma -és az elmúlt 10-15 évben- már nincsenek.
Azokhoz időkhöz én is "tartozom", csak én nem ragadtam ott le!
Ez már viszonylag jó.Csak mint minden nagynyomású dízeles ha gebasz van akkor nagy a gebasz.
Tehát ha megy akkor minden kafa ha elromlik le lehet tólni a fehérneműt.
Ismerős fókában isteníti a cuccot de már cserélt lendkereket,elpukkant valami olajcső és az adagolóban is volt gond bőven.
Amúgy nem csak a Fordnál kell az injektorok IMA kódját bevinni a motorvezérlőbe, hanem szinte minden CR rendszerű motornál vagyis a CP1-es rendszernél még nem...de utána igen.
Olyan nincs, hogy kéttömegű lendkerék.....
Valaminek mindig csak egy tömege van....kettő hogyan?
Kettős tömegű lendkerék már van! De ez van lassan minden 2000 után gyártott autóba, akár dízel -ott jelent meg elsőként- akár benzines.
Tehát nem jellemző a Ford-ra.... hanem mindegyiknek áll a zászló, amiben van.
Persze hozzá kell tennem, hogy ennek életkora nagyban függ a vezető lábától, vezetési stílusától! A falábúak hamar kinyírják....
210e-nék ha még nem volt, a turbó is elhalhat....nagyban függ az előző használattól.... megfelelően vissza volt-e hűtve terhelés után, hidegen nem volt-e taposva.....stb. Milyen olajjal jártak, mennyi időnként cserélték....stb.
Ott kiderül mit cseréltek rajta.
most ez hülyén hangzik, de sajnos várható
bár ne legyen igazam és kívánom, hogy soha semmi baj ne legyen vele
A dízel nem volt a legtutibb választás...
bár a 2.2-esekkel eddig nincs annyi probléma, mint a 2.0-ákkal .....
Valós km?
Köszönd: Péternek, Gordonnak, Ferencnek.... és a piros csapat tagjainak.
Azokhoz időkhöz én is "tartozom", csak én nem ragadtam ott le!
Tehát ha megy akkor minden kafa ha elromlik le lehet tólni a fehérneműt.
Ismerős fókában isteníti a cuccot de már cserélt lendkereket,elpukkant valami olajcső és az adagolóban is volt gond bőven.
ilyen csak ezüst