Üdv a Klánnak!
Elkészült a gyakorló vezetéstechnikai pályánk Kakucson most hétvégén kint leszek, tréningezni! Ezentúl nem a bukótérben lesz a tréning, hanem hátul a pálya mögött szélcsendes helyen. Szombaton drift van a nagy pályán! Legközelebb húsvét szombat-vasárnap lesz e következő vezetéstechnikai tréning! Akinek van kedve az jöhet egy ilyenre, kedvezményes áron!
A K6-osokat lehetett 25-re csinálni, mivel 2006-ban jelent meg a motor és akkor elsőként azt lehetett okosítani a járműkísérő lapon, amit akartak....új volt a bringa.
2007-ben is megpróbálták ezek szerint, valószínű valahol vidéken....ahol nem ismerhették még a típust annyira...
tudomásom szerint nincs fojtott GSR600-as
Esetleg ha kintről lett behozva, de ott sem hiszem, hogy le lett volna fojtva.... minek 100 LE alatt van, ott nincs ilyen teljesítményadós lehúzásos buziság
de én jól vagyok,bicegek de megmaradok
Na neeee............ ezt most miért kellett?
Jól van, drága?
Holnap Kakucson lehet motorozni ? mert vasárnap drift nap csak azért kérdem
Ezért kérdeztem, hogy Magyarországi-e motor....és az, tehát tuti a papír fojtott csak
Elkészült a gyakorló vezetéstechnikai pályánk Kakucson most hétvégén kint leszek, tréningezni! Ezentúl nem a bukótérben lesz a tréning, hanem hátul a pálya mögött szélcsendes helyen. Szombaton drift van a nagy pályán! Legközelebb húsvét szombat-vasárnap lesz e következő vezetéstechnikai tréning! Akinek van kedve az jöhet egy ilyenre, kedvezményes áron!
2007-ben is megpróbálták ezek szerint, valószínű valahol vidéken....ahol nem ismerhették még a típust annyira...
volt egy-két 25kW-os GSR
Esetleg ha kintről lett behozva, de ott sem hiszem, hogy le lett volna fojtva.... minek 100 LE alatt van, ott nincs ilyen teljesítményadós lehúzásos buziság