A 80-as évek diesel FIAT motorok alja az 1301 ccm volt, majd az 1,7-es a kopácsoló hangjával hívta fel a figyelmet.Az 1,9 szívó jó volt . Én 4,8 -5,5 l/100km jártam .A turbósakat széthajtották, főleg az 1,4-eseket !
Hmmm.3. olasz sok-sok KM 3 astra azis sok Km.Elvagyok.Csak a szokásos fogyó dolgok döglenek meg.Lehet szerencsés vagyok.Ezen a punton a futóművön csodálkozom a legjobban.
10 év 165e és 2 éve egy összekötő gömbfejen meg egy stabilizátor bizgerén kívül semmi csere nem volt rajta.
Ha egy ember használja és normálisan, akkor nem megy tönkre hamar.
Nekem volt olyan, hogy évente kuplungoztam egy Santa Fe-t, mert nem tudtak vezetni..... évente kuplung szett+kettős lendkerék+munkadíj .... Megérdemlik!
Hát pedig jó az! Mondjuk nem a Nissan, hanem a Honda, Isuzu, Suzuki...
Az olasz meg egy fostalicska mind..... van egyik-másik jobban sikerült motorjuk, de itt meg is áll a tudomány.
A szomszédomnak van Mazda-6 ja 100 ezer van benne , újonnan vette.Nincs vele még gond semmi .Fékbetét elöl -hátul gyári.Csak megkérdeztünk a Bárdiba egy pár tipust és már vittek kettős tömegű lendkereket Mazda - 6 -hoz is.
Csak anyagilag félek
.Szervó szokik megdögleni kuplung szintén.Generátornak picit megint van hangja.Igaz már 6 éve és mivel alul van tényleg szarrárohad.
Nekem volt FIAT REGATA DS-em , nagyon szerettem !
10 év 165e és 2 éve egy összekötő gömbfejen meg egy stabilizátor bizgerén kívül semmi csere nem volt rajta.
Nekem volt olyan, hogy évente kuplungoztam egy Santa Fe-t, mert nem tudtak vezetni..... évente kuplung szett+kettős lendkerék+munkadíj .... Megérdemlik!
Az olasz meg egy fostalicska mind..... van egyik-másik jobban sikerült motorjuk, de itt meg is áll a tudomány.
.Szervó szokik megdögleni kuplung szintén.Generátornak picit megint van hangja.Igaz már 6 éve és mivel alul van tényleg szarrárohad.
Simán elmennek 300e km-et!
Nekem a Swiftben 287e km van és bármikor, bárhova.
Már ami romlik.Bár lekopogom megy.165e bennevan.Lassan le kéne cserélni.