Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 80-as évek diesel FIAT motorok alja az 1301 ccm volt, majd az 1,7-es a kopácsoló hangjával hívta fel a figyelmet.Az 1,9 szívó jó volt . Én 4,8 -5,5 l/100km jártam .A turbósakat széthajtották, főleg az 1,4-eseket !
Te ebbe milyen hűtő folyadékot használtál ?
A regata diesel mindenki kedvence volt.
Nekem is volt.....
Jól mondod, ez szerencse....
Én a motorjára mondtam hogy jó , a benzin motorja mindíg jó volt a diesel meg a Multijet-től.

Nekem volt FIAT REGATA DS-em , nagyon szerettem !
Hmmm.3. olasz sok-sok KM 3 astra azis sok Km.Elvagyok.Csak a szokásos fogyó dolgok döglenek meg.Lehet szerencsés vagyok.Ezen a punton a futóművön csodálkozom a legjobban.
10 év 165e és 2 éve egy összekötő gömbfejen meg egy stabilizátor bizgerén kívül semmi csere nem volt rajta.
Ha egy ember használja és normálisan, akkor nem megy tönkre hamar.
Nekem volt olyan, hogy évente kuplungoztam egy Santa Fe-t, mert nem tudtak vezetni..... évente kuplung szett+kettős lendkerék+munkadíj .... Megérdemlik!
Suzuki az Suzuki
Pedig állandóan próbálkozom vele....
Hát pedig jó az! Mondjuk nem a Nissan, hanem a Honda, Isuzu, Suzuki...
Az olasz meg egy fostalicska mind..... van egyik-másik jobban sikerült motorjuk, de itt meg is áll a tudomány.
Na jó de a swift sose romlik el.
A szomszédomnak van Mazda-6 ja 100 ezer van benne , újonnan vette.Nincs vele még gond semmi .Fékbetét elöl -hátul gyári.Csak megkérdeztünk a Bárdiba egy pár tipust és már vittek kettős tömegű lendkereket Mazda - 6 -hoz is.
Leltár szerint kell lenni a Suzukiban is generátornak meg önindítónak is..... 3 éve kuplungoztam
Soselennijapánom.
Ja és most jön a vezérléscsere,fék,termosztát,olaj,stb-stb.Egyben már picit húzós.
Csak anyagilag félek
.Szervó szokik megdögleni kuplung szintén.Generátornak picit megint van hangja.Igaz már 6 éve és mivel alul van tényleg szarrárohad.
* miért féltek
Miért féltem már 100 km felett? Ezek már nem zsigulik.....
Simán elmennek 300e km-et!
Nekem a Swiftben 287e km van és bármikor, bárhova.
hány km-nél cseréled a Mazdában? Nekem a Nissanban 63.000 van, mikorra készüljek?
Na az már volt és megint lesz.Viszont a szervókormánytól és a váltótó/kuplungtól lassan félek.
A Fiat motorokat jónak tartom , sokat kibírnak ! A generátor rohad szét rajta idővel .Javítható normális áron , karbantartva sokat kíbír.
Mazda -6-ba 2.0 D 330 ezer Ft / BÁRDI / + kuplung szett + munka díj
Na az jó.Van ebben más cucc.
Már ami romlik.Bár lekopogom megy.165e bennevan.Lassan le kéne cserélni.
csőő