A fűtött garázs és gondos felvigyázás nálam is adott lenne, azért nem hozom még el a motort, mert menni most úgysem tudnék vele és februárig még 3 fizut (meg ha minden igaz egy prémiumot ) bele tudok tolni, így annyival kevesebb hitel kell majd. Az SV 950e-ér ment el, ehhez tudok majd kb. 400e-ret hozzátenni, de a többi sajnos hitel lesz.
Tudom, hogy a GSR 600 nem a legújabb és legtrendibb motor már, de ár/érték arányban szerintem még mindig az egyik legjobb. Sokat olvastam a német GSR fórumon is és - ahogy a Suzukik általában - a GSR is nagyon megbízhatónak ígérkezik és a legtöbb gazda nagyon elégedett vele.
Szerintem mindenképpen komolyabb technikailag, mint az utódnak szánt GSR 750, ami kapott egy acélvázat, az SV 650 fékrendszerét és zártszelvény lengővilláját. Modellpolitika szempontjából nem igazán értem a Suzukit, mert mind az SV-utód Gladius, mind pedig a GSR 750 inkább visszalépést jelentenek elődjükhöz képest.
Jó, a 2011-es Gixxerek tényleg komolynak ígérkeznek, de a középkategóriában alkothatna már valami maradandóbbat is a Suzuki.
Megpróbálok feltölteni egy-két képet a volt motoromról, hátha érdekel valakit milyen volt. Egyébként hölgy lett az új gazdája :)
Te az ikertestvérem vagy , 2 szezon SV-vel, 200e KM-er, és most GSR Elhozhatod a vasat, ellessz itt nállam a fűtött garázsban, aztán, ha tavaszodik elkisérlek haza
Egyébként, GTfruit Miskolci, vagy Miskolc környéki, vele utasként eltudsz jönni a vasé
Vannak-e itt Miskolc környékiek? Láttam már Miskolcon több GSR-t is, de hogy azok az emberek itt vannak-e, azt nem tudom :)
Röviden arról, hogy miért a GSR mellett döntöttem: 2009. februárjában vettem egy új SV 650-et, amivel lenyomtam két szezont és közel 20e km-t. A következő szezonban már szerettem volna valami újat kipróbálni és most szerencsére a lehetőség is adott volt.
A budaörsi Full Gas-ban mondták, hogy beszámítják a gépet, de időközben már sikerült is eladniuk én pedig lefoglalóztam egy "tritonkék"-ezüst K9-es GSR-t. Valszeg februárban hozom majd el egy mikrobusszal vagy várok március elejéig és megpróbálom saját lábán hazahozni. Bár ahhoz, hogy 160 km-t meg tudjak normálisan tenni, ahhoz azért kell egy minimum 15 fok.
Nagyon várom már a gépet :) Tudom, hogy másabb lesz, mint az SV, de szerintem futómű és fék tekintetében jobb lesz attól és kíváncsi vagyok a sportos, pörgős sornégyesre is :)
A Nagyker mellett csináltam meg az új KÁVÉZÓT ami TOMMOT névre szól!
Zsír új gépet veszel?
És kösz nektek a szívélyes fogadtatást :)
A fűtött garázs és gondos felvigyázás nálam is adott lenne, azért nem hozom még el a motort, mert menni most úgysem tudnék vele és februárig még 3 fizut (meg ha minden igaz egy prémiumot
Tudom, hogy a GSR 600 nem a legújabb és legtrendibb motor már, de ár/érték arányban szerintem még mindig az egyik legjobb. Sokat olvastam a német GSR fórumon is és - ahogy a Suzukik általában - a GSR is nagyon megbízhatónak ígérkezik és a legtöbb gazda nagyon elégedett vele.
Szerintem mindenképpen komolyabb technikailag, mint az utódnak szánt GSR 750, ami kapott egy acélvázat, az SV 650 fékrendszerét és zártszelvény lengővilláját. Modellpolitika szempontjából nem igazán értem a Suzukit, mert mind az SV-utód Gladius, mind pedig a GSR 750 inkább visszalépést jelentenek elődjükhöz képest.
Jó, a 2011-es Gixxerek tényleg komolynak ígérkeznek, de a középkategóriában alkothatna már valami maradandóbbat is a Suzuki.
Megpróbálok feltölteni egy-két képet a volt motoromról, hátha érdekel valakit milyen volt. Egyébként hölgy lett az új gazdája :)
Üdv
Peti
Már aszittem Az Obi Van társa lettél.
Bocs 20e KM az a 200
Egyébként, GTfruit Miskolci, vagy Miskolc környéki, vele utasként eltudsz jönni a vasé
Vannak-e itt Miskolc környékiek? Láttam már Miskolcon több GSR-t is, de hogy azok az emberek itt vannak-e, azt nem tudom :)
Röviden arról, hogy miért a GSR mellett döntöttem: 2009. februárjában vettem egy új SV 650-et, amivel lenyomtam két szezont és közel 20e km-t. A következő szezonban már szerettem volna valami újat kipróbálni és most szerencsére a lehetőség is adott volt.
A budaörsi Full Gas-ban mondták, hogy beszámítják a gépet, de időközben már sikerült is eladniuk én pedig lefoglalóztam egy "tritonkék"-ezüst K9-es GSR-t. Valszeg februárban hozom majd el egy mikrobusszal vagy várok március elejéig és megpróbálom saját lábán hazahozni. Bár ahhoz, hogy 160 km-t meg tudjak normálisan tenni, ahhoz azért kell egy minimum 15 fok.
Nagyon várom már a gépet :) Tudom, hogy másabb lesz, mint az SV, de szerintem futómű és fék tekintetében jobb lesz attól és kíváncsi vagyok a sportos, pörgős sornégyesre is :)
Üdv
Peti
1063 Bp. Szondi utca 46, Sarok üzlet: TOMMOT