De az az állmaim folytatása a GSR, de ilyen feltételekkel GSR-t nem kínálnak, és ott a cimbim, az a motor kell nekem! Úgyhogy, ha GSR akkor a Parájé
Micsodakép
Hát ha így gondolod, akkor így gondolod..... viszont ha veszel másikat, akkor (lehet nem akarsz) nem nézel köröl GSR piacon? Má' nem kőőő?
Az enyém csúnyább volt, mint a te motorod.... ez csak látványos a fejidom miatt.
Csontra szedtem és amiben kételkedtem... csere vagy jav... és bízom benne továbbra is.... főleg a gumikban, mert hiperüberkurvajól ott vannak az úton!
Nem inkább a HIBA megkeresése lenne a célszerübb és olcsóbb megoldás?
Pl .: a fék teljes kicserélése is célravezetőbb lehetne!
Tárcsa, betétek, féktuskó, csövek? Mégis kevesebb lenne összességében!
sziasztok
most ellenőriztem a motoromon lévő gumikat és úgy láttam, hogy pl a hátsó gumim DOT száma 0347
Ha jól tudom, akkor ez azt jelenti, hogy 2003 47. hetében gyártották.
Akkor ez már majdnem 7 éves gumi...
Lehet ezzel még járni? Nem túl régi? Kell cserélnem?
A minta még teljesen jó, használtan vettem még a perec előtt, de lehet, hogy kár volt spórolni?
Lehet, hogy ez is(!) benne volt a firkában?
Szia Gini
Sajnos attól félek, h soha nem fogok benne bízni! 99%, h nem csupán az Én hibám miatt közlekedtem 30 métert a hátamon! Az UGG 827 már nem az a motor lesz amibe beleszerelmesettem , ha elviszik biztos, h megsiratom /már csak azért is, mert ahogy ezt írom könnyesa szemem / demint felelős családapa pillanatnyilag ez a megoldás tünik a legjobbnak. Persze ez még változhat,has ismét jön a rabul ejtő érzés
Az 1947. 3 heti gyártás