Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tessék!
Nem, ő a titkárnőm...
Gino az szuper lenne, a probléma tényleg az amit lerajzoltál. kicsit kalapáltunk a csavaron, meg az érintkezőnél (ELEKTRONIKA ) betettünk egy kis darabot a műanyag kupak alá, hogy legyen tartalék, ha mégis elmozdulna. És így minden tökéletesen működött, kipörgött mindegyik fokozatban (na jó, csak 4-ig néztem meg) ameddig kell.
De gondolom ez átmeneti megoldás, a lényeg, hogy tudjuk mi a baj.
az úttörő ott segít ahol tud
Én ehhez értek na... és fejlődőképes vagyok.
eeeez az, de hiányzik a képről az elektronika!
Ha leveszi a sztendert konzollal együtt, kitalálok rá valamit....
Te vagy a szóvivője?
milyen okos ! milyen ügyes !
meg is csinálod Neki
azért a suzuki vonal az maradt
irodakukac
én még visszamentem egyszer szentendrére utána új motoros ismeretséggel bár tudom h nem szabad 'más márkájú pasikat' nézegetnem dehát így alakult ... jó volt a mai nap
Mivel a konzol vas, ezért vagy perselyt bele vagy simán be kell hegeszteni és kifúrni újra a csavarhoz illő furattal. Például.....
Jól van hagyjatok már.
Van egy vas darab, meg egy vezetékes bizbasz... na az nekem elektronika, hiszen megy be. :))))))
Ejjj..... az nem elektronika, már mondtam, csak egy kapcsoló!
( a sztender-kitámasztót......gondolom )
A fordulatszámmal igen, de le kellene cserélni a kitámasztót és annak a konzolját (elektronika nélkül)... akkor lennék megnyugodva. szóval Maaaaaciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
A blokkhangot majd 48e-nél megnézik, akkor úgyis kell szelephézag állítás.
akkor most ok minden ugye?
Hááát... nagyon a végére akartam járni a fordulatszám letiltásnak... sietősre vettem, pörgettem csak pörgettem...
igen ! tudtam h Te vagy néztem h megforduljak-e de annyira mentél a magad útján
Olyan olcsó nem lehetett, amennyit én adni tudnék érte.....
Nem fogom próbálni sose nem, mert nem veszek ilyet, mást sem tudok nem, hogy ilyen sapit vegyek... meg ugye minek is

A tevét meghagyom neked, úgyis a te neved kiabálják mindig.
nyugi van