Sziasztok!
Kiszállok ebből a heves vitából és megyek dolgozni.
13,30 és 13,40 között ott leszek a 63 km, Shell kúton.
Vitassátok meg az útvonalat addig, mert Tapolca odébb van ám!
Nálam lesz paraszt GPS! (Térkép Te szentéletű!)
ha az olaj ami lejön tiszta az nagy baj, mert nem dolgozik, az a jó, ha sötétbarna, fekete.
A szervízkönyv, ha még vezetett bukó e miatt eladásnál. Ha beáll a motor akkor szintén baj van. A +10% igaz, de nem 25.000-nél.
Nekem anyás program van ma is, 30-ra tartalékolok
ebben semmi kockázat nincs
az olaj amit leszoktam engedni olyan tiszta hogy még meg is ihatnád ráadásul egy full syntetikus olajról beszélünk mi az a6000 kilóméter ezeknek
a fékel sem kell foglalkozni az enyémen még olyan a betét mint az uj
Már úgy is mindegy! Ha eddig ment, ezt a párszáz km-t még kibirja!
Hivatalosan + 10 - 15 % a megengedett! Nem a motorikus rész, hanem a fékek ellenörzése miatt!
Azzal hogy állsz? Mit érzel? Betétvastagság? Elvileg 18.000-nél fokfolyadékot cseréltek, akkor a betétet is, vagy elöbb már cseréltél? Betét élettartrama 8 - 12.000 km. Használati stílustól fuggően.
Kiszállok ebből a heves vitából és megyek dolgozni.
13,30 és 13,40 között ott leszek a 63 km, Shell kúton.
Vitassátok meg az útvonalat addig, mert Tapolca odébb van ám!
Nálam lesz paraszt GPS! (Térkép Te szentéletű!)