Csakany ki tudna nekem segiteni , ugy vettem eszre mintha fojna az olaj az elsofogaskereknel nemtudna valaki megmondani hogy van e ott valami szimering amit kilehetne cserelni es ha igen akkor mi a szama a szimeringnek. Elore is koszi.
Én 40.000 -el vettem az enyém!
Lekopogom , semmi baja!
Talán annyi, h a kuplung eléggé csúszott , de egy igényesebb olaj csere után már semmi baja!
Nekem is azt mondták a szervizben, h 100.000 km gond nélkül pakolható bele!
Utána is csak egy generál azt mehetsz
hali Marnold,
itt a helyi szervizben volt egy olyan drz, ami állítólag (hangsúlyozom állítólag) 150.000 km-t ment bontás és generál nélkül. Egy erdészé volt, aki éjjel nappal ezzel járta az erdőt az év minden napján.
De gyakran hallani pesten 100 ezret futó futármotorokról. Ha szerencséd van, akkor a moci most lehet élettartama felénél. Ha nincs, akkor meg generál.
Ha valakit érdekel tegnap elhoztam a gépet szervízből levolt égve a gyűjtőtekercs v generátor de szénné régebbi szervizes szerelésnél roszul tették össze és összeértek a kábelek van töltésem nincs durrogás király lett a gép:D valaki üllő vecsés környékéről egy laza gurulást?
Sziasztok!
Kakucs / Inárcs környékén vannak jó endurós terepek?
Az egyik térképem jelöl egy elég hosszú földutas szakaszt, ami Felsőpakonytól délkeleti irányba indul és Újlengyelen keresztülmegy, Pusztavacs és Nagykőrös irányába. Esetleg erről tudtok valamit?
Kösz minden tippet.
D.
hali csak dob 52000 volt ujonan látom miröl beszéltek gyári e-s elsö lánckerék mekkora? és mi a legnagyobb amit betehetek elöre most akarom berakni az sm kereket.
valaki van marcali keszthely vagy kanizsa környékéröl jo lenne egyet motorozni?
Saraz, kösz a választ.
Hol szereztél 14-es első fogaskereket? Hol lehet rendelni?
Itt a helyi kereskedő csak 13-asat tud, de először talán kipróbálnám a 14-est.
Üdv!
Szia!
Én utcán 15/44-et, terepen 14/44-et használok, szerintem az elől kisebbel terepen érezhetően jobb! Ja és így könnyebb az áttételt variálni mint a hátsó lánckerékkel!
Sziasztok!
Drz-re keresek FŰZÖTT sm szettet!Lehetöleg olyat amit csak bele kell rakni(gyári vagy azzal egyező agy vagy ha nem akkor távtartókkal, fékadapterrel),jó gumikkal és féktárcsákkal ha lehet és km-meghajtással(legalább a csiga meghajtása legyen meg az agyon,hogy lehessen rá csigát tenni)!köszii ja és az ára ne legyen túl borsos
Köszi!Nem merem számolni: Yoshi (120e volt itt a fórumról), van természetesen splégszűrő (kb 20e) , Hotcams vezműtengely+titánszelepek (kb 80e) , Keihin FCR 39 (65e), áttétel:14-45, 440-es henger+dugó (160e), gyorsitógáz, egy kis fényezés, matricázás.........de hát ez a hobbim.......
én is KTM-ről (520 EXC) ültem át DRZ-re, és őszintén mondom, semmi bajom nem volt a narancsos ördöggel - persze kapta a korrekt szervizt, ahogy kell. A DRZ 40 lója valóban szerény, viszont itt is valamit valamiért, egyrészt már nem járok hard endurózni az erdészek és turisták miatt, másrészt a DRZ-t jóval olcsóbb fenntartani (főleg hogy családom van), és azért az endurós élményt 90%-ban ez a kis moci is prímán megadja... haloványabb teljesítménye ellenére én nagyon szeretem, egy darabig marad is.
Szombaton enduró túra/verseny lesz Bárdudvarnokon ( Somogy )
www.loco4x4.uw.hu