havernak van egy 2003-as...eddig semmi baja...amúgy nem ismerem nagyon a típust másik haverom Prestigének a váltója most hullott szét 12e km után.csapatos du-i bohóckodás után mindig a DRZ marad talpon,husa széthullik ktm feladja...
de azért mégis a 40 lovasomhoz képest az LC4 szépen emeli gázra 2-ben...jó érzés:)valamit valamiért
még1szer nem vennék 40 lovast...
Tróger,
KTM specialista szerelő haverom szerint bármit, csak 640 LC4-et ne...
sok mechanikai hibája van, egyes darabokat többet kell szerelni, mint tankolni... asszem az első szériánál még azt is megengedték maguknak a labanc tervezők, hogy rendes olajpumpát sem terveztek bele, ezért sok 640-es besült....
ezen kívül egy rendkívül kellemetlenül rezonáló motor, (volt nálam ilyen egy útra, tehát teszteltem), a DRZ hozzá képest egy kecses, kifinomult úri hölgy....
az új 690-es szériáról viszont nagyon jókat írnak
köszi, igyekszem nem ütni-verni
bármennyire meglepő, rendszeresen megyek vele soft enduró túrákra, 7000 km van most benne, és eddig megúsztam egyetlen eldőléssel, ahol nem ért le a lábam (bár nehéz ilyen helyet találni, mert 196 cm vagyok :-) )
más.
nézegetem az új RMX 450 Z-t a neten, de asszem nem fogja elérni a jó öreg DRZ népszerűségét hobbisták körében
úgy látom ez egy profi endurokrossz masina lesz, igencsak korlátozott élettartammal...
ti hogy látjátok a dolgot? (azért persze Q jól néz ki...)
100 felett nem szereti utána már csak kínlódik...a KTM LC4-nél meg 100-110-nél lehet rakni az 5-t és utazó 130++ felett semmi gond!
mondjuk kíváncsi lennék h mennyire szervíz -és pénzigényes egy 640 LC4.Igaz az 620 köbcenti és nem 398!DRZ-t szeretem akkor is,de elviselném benne a 450-es blokkot!:)
Jövőhét vasárnapra próbálok embereket toborozni Kakucsra!
Jönne velem 2 profi kamerás , komoly cuccokkal és csinálnának egy NAGYON komoly felvételt az egész napról! Azt mondták olyanra, mintha Forma 1-et nézne az ember
Cserébe annyit kérnek, h az aznapi kajálásukat álljuk + a vágási időt!
Fejenként kb. 600-700 Ft lenne ha 7-8-an összedobjuk!
Szerintem ennyit megérne egy profi felvétel a zúzásról!
Herr F. P. Jövőhét Vasárnap 2009.07.26-án! Kakucs!
hát pedig mondom ezzel az áttétellel 100-110 simán...sm szettel...és mondom igy 140 a vége....de az már durva...én olyan 100as tempóval szoktam menni vele az nagyon jó neki...Múlt 7en 100 km-en volt város és távolsági ut is,abban volt h végsebességet próbáltam stb és igy evett szinte pontosan 4 lityit 100on!Viszont utcán jobb a 15-44es áttétel rá tényleg!Mert igy igen rövidecske!igaz könnyen veszi az elejét....de kinek mire kell éppen utcán is..kerekezgetésre meg rövid távra jó a 13-44,viszont már 50-100-200 km-es túrákra jobb a 15-44 sztem Amugy amikor csak terepen hajtottam a 13-44-el bevágta a 6-ot, 7-et
Hali! Nekem 15-44es áttételem volt, a gyári.És előre tettem 13ast!terepen igy jó,viszont most utcán használom ezzel az áttétellel,mert nem tudom már betenni előre a 15-st,mert ahhoz már rövid az uj láncom !Amugy így utcán 140 a vége és 100-110es utazó még jó neki, így evett most 4 litert kb!
de azért mégis a 40 lovasomhoz képest az LC4 szépen emeli gázra 2-ben...jó érzés:)valamit valamiért
még1szer nem vennék 40 lovast...
KTM specialista szerelő haverom szerint bármit, csak 640 LC4-et ne...
sok mechanikai hibája van, egyes darabokat többet kell szerelni, mint tankolni... asszem az első szériánál még azt is megengedték maguknak a labanc tervezők, hogy rendes olajpumpát sem terveztek bele, ezért sok 640-es besült....
ezen kívül egy rendkívül kellemetlenül rezonáló motor, (volt nálam ilyen egy útra, tehát teszteltem), a DRZ hozzá képest egy kecses, kifinomult úri hölgy....
az új 690-es szériáról viszont nagyon jókat írnak
bármennyire meglepő, rendszeresen megyek vele soft enduró túrákra, 7000 km van most benne, és eddig megúsztam egyetlen eldőléssel, ahol nem ért le a lábam (bár nehéz ilyen helyet találni, mert 196 cm vagyok :-) )
más.
nézegetem az új RMX 450 Z-t a neten, de asszem nem fogja elérni a jó öreg DRZ népszerűségét hobbisták körében
úgy látom ez egy profi endurokrossz masina lesz, igencsak korlátozott élettartammal...
ti hogy látjátok a dolgot? (azért persze Q jól néz ki...)
mondjuk kíváncsi lennék h mennyire szervíz -és pénzigényes egy 640 LC4.Igaz az 620 köbcenti és nem 398!DRZ-t szeretem akkor is,de elviselném benne a 450-es blokkot!:)
Jönne velem 2 profi kamerás , komoly cuccokkal és csinálnának egy NAGYON komoly felvételt az egész napról! Azt mondták olyanra, mintha Forma 1-et nézne az ember
Cserébe annyit kérnek, h az aznapi kajálásukat álljuk + a vágási időt!
Fejenként kb. 600-700 Ft lenne ha 7-8-an összedobjuk!
Szerintem ennyit megérne egy profi felvétel a zúzásról!
Herr F. P. Jövőhét Vasárnap 2009.07.26-án! Kakucs!
azé7liter
de ha áll a motor akkor is 4et
15/46
nekem a 15/46nál 7et eszik
vagy többet
13:44nél azt mondod, hogy 100-110 az utazó?
Nekem 15:41 van fennt most éppen, erre mondom a 110et!