Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem hagy nyugodni, mi a tök ez... Hát megvan ( egy DRZ fórumban találtam, http://www.thumpertalk.com/for... ) :

Noble
08-27-2008, 03:59 PM
UncleBob - the PAIR valve, yes right. The Slide Control Solenoid actually does affect performance. The EU CDI box has circuitry that controls the solenoid that controls slide height. Under certain conditions, it admits air to the top of the carb vacuum chamber to lower the slide.

Valami ilyesmit írnak. A Slide Control Solenoid befolyásolja a motor teljesítményét. A tekercset a CDI elektronika vezérli, a tekercs pedig a shubert mozgását. Bizonyos esetekben, ez levegőt juttat a karburátor tetején lévő vákuum kamrába. Ezzel csökkentve a shubert magasságát.
nah nekem csucsuvan
igen ez az
ez hiányzik róla
Ezt találtam róla most hirtelen. A rajzon 30 -as számmal van jelölve.
elvileg enyémen is van csak szerintem leszedték róla mint majdnem mindent nagyon sok cucc hiányzik róla nagyon szeretném tudni ki volt ez a tróger aki nem vigyázott rá
Nah.. ez látod jó kérdés. Be kell hogy valljam, passz. Amit tudok a doksikból. Hogy ezekre : DR-Z400S Y, K1 - K7 (UK, Europe, Israel, Austrialia Models) , DR-Z400S Y, K1 - K7 (USA, Canada, California Models) , DR-Z400 (UK, Europe Models) , DR-Z400 (UK, Europe, Israel Models) , DR-Z400S/KLX400SR (Street - Early Model Electric Start) modellekre szerelték. Ezeken nincs : DR-Z400SM K5 - K7 Supermoto (US, Canada, California Models) , DR-Z400E/KLX400R (Offroad - Electric Start) , DR-Z400/KLX400R (Offroad - Kickstart) .

Az enyém 2006 -os gyári SM. Azon rajta van a mágnes.
amúgy inkább az tetszik ahogy visszaszív és egy picit duran
de ám említetél még valamit ami akarbi alján van vlami tekercs vagy mágnes vagy mi
az mi célt szolgál ?
mertnekem előző tulaj eléggé koplaltatta a cucot róla
hmm ezt tudom én is
hát most majd mglátom ilyen lesz kicsit más kipuffal
héten meglesz minden alkatrész is hozzá
Ööö... tudtommal, viszont a paripa nem annyira díjazza a durrogást.
huh nekem semmi szervizes izém sincs
és mibaja lehet ha így marad ?
őszintén én kicsit szeretem ha durrog a gép
Köszönjük! Így már másként fest. És hogy ne csak ellened dumáljak... valamint, írhattál volna valami hasonlót Te is...

Igaz, hogy a fojtószelep poti rossz és hiányzik egy mágnestekercs is. De ha a meglévő karbidon ezek működőképesek. Akkor átszerelhető. És potom 15e Ft. -ert van egy használható DRZ karbid.
A fényképen minden látszik szerintem. De ha mégsem akkor leírom az árát hátha így egyértelmű lesz a dolog 15000HUF. A képpel pedig ne fáradj! Köszi
Igen én vagyok odaátról.
Szeva!
Mikor mentek?
ez az mz lábtartó megoldás kisértetiesen hasonlít az enyémre......... nem tőlem koppintottad véletlenül?
nem baj ám de full olyan.. szal ne mondd h nem
Könnyen lehet. A szerviz doksiban van egy leírás, hogy hogyan kell beállítani ezt a potit. Mert nagyon nem mindegy, az sem, hogy hogy van elfordítva a két rögzítő csavarján.
Ugy látom mindenkinek Mz hátsó lábtartója van az E-ken!?
Lackó mivan a sógorral?
Mond a Peti?aszthiszem hogy üdvözlöm és jobbulást.
Mivan velle? száma?felhivnám...
Hali!

Nem én csinálok, hanem egy haverom. Egy városban lakik velem, tudok beszélni vele, ha kell. Írd meg, hogy pontosan mi(k)re vagy kíváncsi, meg majd adok elérhetőséget is, ha gondolod.

Balaton még oké lenne, de a Mátra az kicsit messze van nekem...
Sorry most értem haza!
Köszi megvannak a képek.

Mikor és hová gurulunk?
Mivan a gumival kell?
oké jelentkezek csak álljon össze a paripa
Nem ám!
Ha kész a gép irány Visegrád!
Szólj ha megvagy!
06209-104-784
na mi van ?reklám akkor nézem én is
kabd össze magad felnivel kapcsolatba hajtás
nem is lakunk egymástól messze