Noble
08-27-2008, 03:59 PM
UncleBob - the PAIR valve, yes right. The Slide Control Solenoid actually does affect performance. The EU CDI box has circuitry that controls the solenoid that controls slide height. Under certain conditions, it admits air to the top of the carb vacuum chamber to lower the slide.
Valami ilyesmit írnak. A Slide Control Solenoid befolyásolja a motor teljesítményét. A tekercset a CDI elektronika vezérli, a tekercs pedig a shubert mozgását. Bizonyos esetekben, ez levegőt juttat a karburátor tetején lévő vákuum kamrába. Ezzel csökkentve a shubert magasságát.
elvileg enyémen is van csak szerintem leszedték róla mint majdnem mindent nagyon sok cucc hiányzik róla nagyon szeretném tudni ki volt ez a tróger aki nem vigyázott rá
Nah.. ez látod jó kérdés. Be kell hogy valljam, passz. Amit tudok a doksikból. Hogy ezekre : DR-Z400S Y, K1 - K7 (UK, Europe, Israel, Austrialia Models) , DR-Z400S Y, K1 - K7 (USA, Canada, California Models) , DR-Z400 (UK, Europe Models) , DR-Z400 (UK, Europe, Israel Models) , DR-Z400S/KLX400SR (Street - Early Model Electric Start) modellekre szerelték. Ezeken nincs : DR-Z400SM K5 - K7 Supermoto (US, Canada, California Models) , DR-Z400E/KLX400R (Offroad - Electric Start) , DR-Z400/KLX400R (Offroad - Kickstart) .
Az enyém 2006 -os gyári SM. Azon rajta van a mágnes.
amúgy inkább az tetszik ahogy visszaszív és egy picit duran
de ám említetél még valamit ami akarbi alján van vlami tekercs vagy mágnes vagy mi
az mi célt szolgál ?
mertnekem előző tulaj eléggé koplaltatta a cucot róla
Köszönjük! Így már másként fest. És hogy ne csak ellened dumáljak... valamint, írhattál volna valami hasonlót Te is...
Igaz, hogy a fojtószelep poti rossz és hiányzik egy mágnestekercs is. De ha a meglévő karbidon ezek működőképesek. Akkor átszerelhető. És potom 15e Ft. -ert van egy használható DRZ karbid.
ez az mz lábtartó megoldás kisértetiesen hasonlít az enyémre......... nem tőlem koppintottad véletlenül?
nem baj ám de full olyan.. szal ne mondd h nem
Könnyen lehet. A szerviz doksiban van egy leírás, hogy hogyan kell beállítani ezt a potit. Mert nagyon nem mindegy, az sem, hogy hogy van elfordítva a két rögzítő csavarján.
Nem én csinálok, hanem egy haverom. Egy városban lakik velem, tudok beszélni vele, ha kell. Írd meg, hogy pontosan mi(k)re vagy kíváncsi, meg majd adok elérhetőséget is, ha gondolod.
Balaton még oké lenne, de a Mátra az kicsit messze van nekem...
Noble
08-27-2008, 03:59 PM
UncleBob - the PAIR valve, yes right. The Slide Control Solenoid actually does affect performance. The EU CDI box has circuitry that controls the solenoid that controls slide height. Under certain conditions, it admits air to the top of the carb vacuum chamber to lower the slide.
Valami ilyesmit írnak. A Slide Control Solenoid befolyásolja a motor teljesítményét. A tekercset a CDI elektronika vezérli, a tekercs pedig a shubert mozgását. Bizonyos esetekben, ez levegőt juttat a karburátor tetején lévő vákuum kamrába. Ezzel csökkentve a shubert magasságát.