Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zsir a gép vigyáz rá
Nézd meg az enyém!Szerinted? "tökön szúrnám" magam, ha összekarcolnám!Pedig minden napban benne van a zakó!
hozd a vadhúst én adom a gombát már megyek is szüretelni
kösz a fájást arra értetem ahogy mardosná a motorom a beton egyszer bütykös gumival igyekeztem haza és a nagy játék közbe sikerült ledönteni a parpát na meg betont se ért de tiszta rosszul voltam hogy fog kinézni a motor
Vigyázz rájuk nehogy letaposd a szép gombákat azokkal a csúnya kerekekkel!
akkor lehet hogy ezért durrog nekem a motor ?
Protektor-protektor-protektor!
Lemértem 2.5 cm mindkét oldalon!
Ez az én távolságom! Az enyém is buherált KTM BE HR felnikkel!
irigykedtek mi?
ez igen
Frankó az új kerék de a gombatenyészeted az különösen király!
hát ha volt enduró kereked akkor ott megkapod milyen szélesnek kell lenie ! és akkor eltudod osztogatni hogy milyen szélesnek kell lenie az oldalaknak ! de lehet úgy is hogy kerék be távtartó nélkül ! tengely helyére hogy egyenesben áljon a kerék és féknyereg egyenesbehúza vagyis megadja hogy menyinek kell lenie
ott valamivel leméred és kész is


még valami ?
ez a rajz
Mindjárt megmérem Neked egy pill.
még én is kezdö vagyok dobtam már ela gépet de betonon nem szeretném mert az fájna
Hát elolvastam. És ha már hirdetsz valamit. Illene odavésned a hibáit is! Persze tudom, jó magyar szokás a k@junk át akit csak lehet, aztán röhögünk a markunkban.

A csatolt képen látható a fojtószelep poti kábele. Valahogy így kéne kinéznie. És számomra érthetetlen, hogy nem lehet széthúzni azt a nyamvadt csatlakozót, 20cm -el van alrébb a karbitól. Inkább elvágja... és ezzel örökre tönkreteszi. Mellesleg, igen fontos része a gyújtásnak ez a poti. És kopó alkatrész! Működési elve, hasonló a régi rádiók hangerő szabályzó gombjához. Mint ahogy azok elkeztek recsegni ropogni öregségükre. Épp úgy, ez is tud elkopni, ill. fals jelet adni. Ezzel pedig hibás előgyújtási értéket fog kiszámolni a CDI modul. A csatolt kapcsolási rajzon Throtle Position Sensor a neve. És jól látható, hogy a sárga JEL vezetéke a CDI gyújtásmodulba van kötve. A jeladó jele pedig nagyban befojásolja az előgyújtás értékét. Valamint, látható a rajzon ( épp a fojtószelep poti mellett ) Solenoid -néven egy mágnes szelep. Ezt a CDI elektronika működteti. Képpel jelen pillanatban nem tok szolgálni róla, de holnap ígérem csinálok egyet a saját motoromról.

Összegezve, légy korrekt és ne verj át se itt, se máshol senkit. Ha egyszer hibás, vagy részben használható az amit árulsz. Akkor illik ezt feltüntetni!
kösz ,akkor élnék is vele az elsö kerknél hogy mérjem ki a távtartot hogy középen legyen a kerék
de ha full 1enes lenne a hütö akkor nem lenne nehéz felrakni az idomot
nekem megcsinálták úgy
pedig4-5centit volt eltekeredve
Csak egy ötlet volt!
Haverom 3 napja alakította át a gépét, mondtam, h kell a matrica is!
Szerinte felesleges , mert úgyis eldobja majd a gépet gyakorlás közben!
(2 napja este 10-kor eldobta:-)
Szerencsére semmi baja de matricák megsinylették volna:-)
Tanulság: este 10 kor esőben ne gyakorolj Stop-izni , mert megsinylik a matricák
nem hát
nekünk is van ilyen
sok esö kedvez nekik
meg persze a gyerekeknek
sok sikert hozzá
ha tanács kell kérdezz
Pöst mellet Ecseren nem elég rock and rollos a matricám
De megcsinálta jól! Csak annyira deformálódott hogy szerintem valahol elpattant mikor raktam vissza a hűtőidomot.
nem tudnád kifizetni (szarvas)
Jó lesz ez!
Merre laksz pontosan?
Ha kész a gép mindenképp menjünk egy komolyat!
Sárvédő : universal motors( 4990 Ft)! Van jó matrica szett is:-)
HELP!
Herr F. P. haverom DRZ generátort venne használtan, vagy ha valaki tud egy jó újratekercselő műhelyt, vagy mestert, vagy csak simán generátor tekercselésben tudna valami infóval szolgálni, az ne tartsa magában.
Köszönöm.