kösz a fájást arra értetem ahogy mardosná a motorom a beton egyszer bütykös gumival igyekeztem haza és a nagy játék közbe sikerült ledönteni a parpát na meg betont se ért de tiszta rosszul voltam hogy fog kinézni a motor
hát ha volt enduró kereked akkor ott megkapod milyen szélesnek kell lenie ! és akkor eltudod osztogatni hogy milyen szélesnek kell lenie az oldalaknak ! de lehet úgy is hogy kerék be távtartó nélkül ! tengely helyére hogy egyenesben áljon a kerék és féknyereg egyenesbehúza vagyis megadja hogy menyinek kell lenie
ott valamivel leméred és kész is
Hát elolvastam. És ha már hirdetsz valamit. Illene odavésned a hibáit is! Persze tudom, jó magyar szokás a k@junk át akit csak lehet, aztán röhögünk a markunkban.
A csatolt képen látható a fojtószelep poti kábele. Valahogy így kéne kinéznie. És számomra érthetetlen, hogy nem lehet széthúzni azt a nyamvadt csatlakozót, 20cm -el van alrébb a karbitól. Inkább elvágja... és ezzel örökre tönkreteszi. Mellesleg, igen fontos része a gyújtásnak ez a poti. És kopó alkatrész! Működési elve, hasonló a régi rádiók hangerő szabályzó gombjához. Mint ahogy azok elkeztek recsegni ropogni öregségükre. Épp úgy, ez is tud elkopni, ill. fals jelet adni. Ezzel pedig hibás előgyújtási értéket fog kiszámolni a CDI modul. A csatolt kapcsolási rajzon Throtle Position Sensor a neve. És jól látható, hogy a sárga JEL vezetéke a CDI gyújtásmodulba van kötve. A jeladó jele pedig nagyban befojásolja az előgyújtás értékét. Valamint, látható a rajzon ( épp a fojtószelep poti mellett ) Solenoid -néven egy mágnes szelep. Ezt a CDI elektronika működteti. Képpel jelen pillanatban nem tok szolgálni róla, de holnap ígérem csinálok egyet a saját motoromról.
Összegezve, légy korrekt és ne verj át se itt, se máshol senkit. Ha egyszer hibás, vagy részben használható az amit árulsz. Akkor illik ezt feltüntetni!
Csak egy ötlet volt!
Haverom 3 napja alakította át a gépét, mondtam, h kell a matrica is!
Szerinte felesleges , mert úgyis eldobja majd a gépet gyakorlás közben!
(2 napja este 10-kor eldobta:-)
Szerencsére semmi baja de matricák megsinylették volna:-)
Tanulság: este 10 kor esőben ne gyakorolj Stop-izni , mert megsinylik a matricák
HELP!
Herr F. P. haverom DRZ generátort venne használtan, vagy ha valaki tud egy jó újratekercselő műhelyt, vagy mestert, vagy csak simán generátor tekercselésben tudna valami infóval szolgálni, az ne tartsa magában.
Köszönöm.
Lemértem 2.5 cm mindkét oldalon!
Ez az én távolságom! Az enyém is buherált KTM BE HR felnikkel!
ott valamivel leméred és kész is
még valami ?
A csatolt képen látható a fojtószelep poti kábele. Valahogy így kéne kinéznie. És számomra érthetetlen, hogy nem lehet széthúzni azt a nyamvadt csatlakozót, 20cm -el van alrébb a karbitól. Inkább elvágja... és ezzel örökre tönkreteszi. Mellesleg, igen fontos része a gyújtásnak ez a poti. És kopó alkatrész! Működési elve, hasonló a régi rádiók hangerő szabályzó gombjához. Mint ahogy azok elkeztek recsegni ropogni öregségükre. Épp úgy, ez is tud elkopni, ill. fals jelet adni. Ezzel pedig hibás előgyújtási értéket fog kiszámolni a CDI modul. A csatolt kapcsolási rajzon Throtle Position Sensor a neve. És jól látható, hogy a sárga JEL vezetéke a CDI gyújtásmodulba van kötve. A jeladó jele pedig nagyban befojásolja az előgyújtás értékét. Valamint, látható a rajzon ( épp a fojtószelep poti mellett ) Solenoid -néven egy mágnes szelep. Ezt a CDI elektronika működteti. Képpel jelen pillanatban nem tok szolgálni róla, de holnap ígérem csinálok egyet a saját motoromról.
Összegezve, légy korrekt és ne verj át se itt, se máshol senkit. Ha egyszer hibás, vagy részben használható az amit árulsz. Akkor illik ezt feltüntetni!
nekem megcsinálták úgy
pedig4-5centit volt eltekeredve
Haverom 3 napja alakította át a gépét, mondtam, h kell a matrica is!
Szerinte felesleges , mert úgyis eldobja majd a gépet gyakorlás közben!
(2 napja este 10-kor eldobta:-)
Szerencsére semmi baja de matricák megsinylették volna:-)
Tanulság: este 10 kor esőben ne gyakorolj Stop-izni , mert megsinylik a matricák
nekünk is van ilyen
sok esö kedvez nekik
meg persze a gyerekeknek
ha tanács kell kérdezz
Merre laksz pontosan?
Ha kész a gép mindenképp menjünk egy komolyat!
Sárvédő : universal motors( 4990 Ft)! Van jó matrica szett is:-)
Herr F. P. haverom DRZ generátort venne használtan, vagy ha valaki tud egy jó újratekercselő műhelyt, vagy mestert, vagy csak simán generátor tekercselésben tudna valami infóval szolgálni, az ne tartsa magában.
Köszönöm.