az a poén h. jók voltak a szerszámok... de lehet én csináltam akkor vmit rosszul... vagy az előző tulaj, mert akkor se volt százas mikor elkezdtem leszerelni...
Szevasztok,
Vasárnap jól megjártam (hogy nem mondjam jól besz...tam), mivel az év első motorozására üres tankkal mentem ki (téli járatások miatt), aztán persze kifogyott a benzinem. Még szerencse, hogy kijöttem az erdőből, mert így az asszony hozott benzint kannában, és megmentette a gondatlan DRZ-st. Azt hittem, hogy a DRZ üres tankkal is megy, aztán kiderült, hogy mégse....... Na lényeg, hogy megtaláltam a gázmarkolatot....
Sziasztok!
Mióta megvettem a mocit ma mentem először vele, de csak munkába.
Beérek, nagyon nyikorog a központi rugóstag.
Nézem nem is rugózik. AJAJJ!
Sport kipufogó van rajta, az összekötő cső hozzáért a rugóhoz, ami szorult, és ha lenyomtam a seggét úgy maradt, ha megemeltem akkor meg úgy.
Mivel itthon nem vagyok eleresztve szerszámilag ott kellett megoldanom, szerencsére volt segítség, annyira szorult, hogy rugóztatni kellett miközben az összekötőt forgatva húzta a kolléga. Így is annyira szorult, hogy alig lehetett levenni.
Egy kalapács és egy fadarab segítségével alakítottunk rajta picit, nem lett túl szép, de csak a rugó lájta szóval szódával elmegy.
Vajon, hogy rakták fel? Előző tulajnak nem tünt fel, hogy nincs hátul rugózás és nyikorog?
Sebaj. Hazaérek, gondoltam engedek picit az olajból, mert kicsit megszaladt, sokat töltöttem rá. Na az olajleeresztő úgy meg van húzva, hogy a villáskulcs lefordult róla, sebaj hozom a dugókulcsot, a 12-es tök kopott, árfordul, a 14-es meg elveszett.
Itt tartok, úgy tűnik vennem kell pár rendes szerszámot...
Sosem értettem miért kell 600 Nm-rel meghúzni a csavarokat.
ahogy nézelödök itt az oldalon
hallom berregnek a 2T masinák amerikában
Vasárnap jól megjártam (hogy nem mondjam jól besz...tam), mivel az év első motorozására üres tankkal mentem ki (téli járatások miatt), aztán persze kifogyott a benzinem. Még szerencse, hogy kijöttem az erdőből, mert így az asszony hozott benzint kannában, és megmentette a gondatlan DRZ-st. Azt hittem, hogy a DRZ üres tankkal is megy, aztán kiderült, hogy mégse....... Na lényeg, hogy megtaláltam a gázmarkolatot....
Csütörtökön ott a két gumi. Jöhet a citromos....
Előbb-utóbb kifésülöm azt a pár disznóságot mit találok, aztán már rendben lesz. Remélem nagy meglepik nem lesznek.
Mióta megvettem a mocit ma mentem először vele, de csak munkába.
Beérek, nagyon nyikorog a központi rugóstag.
Nézem nem is rugózik. AJAJJ!
Sport kipufogó van rajta, az összekötő cső hozzáért a rugóhoz, ami szorult, és ha lenyomtam a seggét úgy maradt, ha megemeltem akkor meg úgy.
Mivel itthon nem vagyok eleresztve szerszámilag ott kellett megoldanom, szerencsére volt segítség, annyira szorult, hogy rugóztatni kellett miközben az összekötőt forgatva húzta a kolléga. Így is annyira szorult, hogy alig lehetett levenni.
Egy kalapács és egy fadarab segítségével alakítottunk rajta picit, nem lett túl szép, de csak a rugó lájta szóval szódával elmegy.
Vajon, hogy rakták fel? Előző tulajnak nem tünt fel, hogy nincs hátul rugózás és nyikorog?
Sebaj. Hazaérek, gondoltam engedek picit az olajból, mert kicsit megszaladt, sokat töltöttem rá. Na az olajleeresztő úgy meg van húzva, hogy a villáskulcs lefordult róla, sebaj hozom a dugókulcsot, a 12-es tök kopott, árfordul, a 14-es meg elveszett.
Itt tartok, úgy tűnik vennem kell pár rendes szerszámot...
Sosem értettem miért kell 600 Nm-rel meghúzni a csavarokat.
egyenlőre 2000-2007-ig
www.robogotuning.hu
www.prox.hu