Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a poén h. jók voltak a szerszámok... de lehet én csináltam akkor vmit rosszul... vagy az előző tulaj, mert akkor se volt százas mikor elkezdtem leszerelni...
nézd meg a kulcsokat amivel szereled lehet ki van nyúlva vagy eleve sz.. emiatt szokta lesarkalni
Gumikról a képeket mikor tudod küldeni?
lassan de biztosan itthon is újra lehet crossoknál
ahogy nézelödök itt az oldalon
ja,nagyon nagy divat itt a kette"
helló júeszéj usa
hallom berregnek a 2T masinák amerikában
hello mindenki
nagyon tiszta a gép
Szevasztok,
Vasárnap jól megjártam (hogy nem mondjam jól besz...tam), mivel az év első motorozására üres tankkal mentem ki (téli járatások miatt), aztán persze kifogyott a benzinem. Még szerencse, hogy kijöttem az erdőből, mert így az asszony hozott benzint kannában, és megmentette a gondatlan DRZ-st. Azt hittem, hogy a DRZ üres tankkal is megy, aztán kiderült, hogy mégse....... Na lényeg, hogy megtaláltam a gázmarkolatot....
hát van 1-2fura dolog igen,de nem álltalánositanák
Izirajder!

Csütörtökön ott a két gumi. Jöhet a citromos....
az összes csavar nagy fos amúgy drz-n, nem csak a leeresztő csavaré, nekem tegnap sikerült lesarkalnom a lánckerék csavarokat...
ezek után biztos hogy lesznek még
Mindegy, holnap szippantok le az olajból nagy fecskendővel, aztán veszek pár 6lapfejű dugókulcsot. Hétvégén meg olajcsere.

Előbb-utóbb kifésülöm azt a pár disznóságot mit találok, aztán már rendben lesz. Remélem nagy meglepik nem lesznek.
ezt megértem nem könnyü meg védeni a hazát denincs más itt kell élnem
ez elég durva sztori
Sziasztok!
Mióta megvettem a mocit ma mentem először vele, de csak munkába.
Beérek, nagyon nyikorog a központi rugóstag.

Nézem nem is rugózik. AJAJJ!

Sport kipufogó van rajta, az összekötő cső hozzáért a rugóhoz, ami szorult, és ha lenyomtam a seggét úgy maradt, ha megemeltem akkor meg úgy.

Mivel itthon nem vagyok eleresztve szerszámilag ott kellett megoldanom, szerencsére volt segítség, annyira szorult, hogy rugóztatni kellett miközben az összekötőt forgatva húzta a kolléga. Így is annyira szorult, hogy alig lehetett levenni.
Egy kalapács és egy fadarab segítségével alakítottunk rajta picit, nem lett túl szép, de csak a rugó lájta szóval szódával elmegy.

Vajon, hogy rakták fel? Előző tulajnak nem tünt fel, hogy nincs hátul rugózás és nyikorog?

Sebaj. Hazaérek, gondoltam engedek picit az olajból, mert kicsit megszaladt, sokat töltöttem rá. Na az olajleeresztő úgy meg van húzva, hogy a villáskulcs lefordult róla, sebaj hozom a dugókulcsot, a 12-es tök kopott, árfordul, a 14-es meg elveszett.

Itt tartok, úgy tűnik vennem kell pár rendes szerszámot...
Sosem értettem miért kell 600 Nm-rel meghúzni a csavarokat.
télleg
így túl könnyű lenne 1 kerekezni:D
cseréljetek, 1ikötöknek elöl lesz enduró kerék másiknak meg hátul
köszi szépen de azt már vettem összel tartalékba 7500ért de lehet másnak hasznos a linked
Akkor no üzlet:D
nekem mind 2 kellene
Érkezett olcsó kuplung bowden 4620.-Ft DRZ400-hoz
egyenlőre 2000-2007-ig
www.robogotuning.hu
www.prox.hu