Csak hülyéskedek, nehogy komolyan vedd.
Felénk fikázzák - fikázták sokan a DRZ-ket, konkrétan az egyik haverom, aki korábban KTM-es volt szintén, kifejezetten utálja a DRZ-t, úgyhogy ha vele megyek, akkor én rosszkor a rossz helyen vagyok, ha DRZ ügyben megszólal a kolléga.... Azt már elfelejti, hogy a narancs 1,000 km alatt 1 lityi olajat vágott be neki, néha többet is, meg állandóan generátor problémái voltak, stb. Most nem küzd ilyen gondokkal, széjjel hajtotta már a DRZ-t, de még mindig megy, ennek ellenére szidja..... Engem meg hülyének néz, mert mondom, hogy a DRZ jó. Ennyi.
Akkor jó időben a jó helyen voltál............
Egyébként a DRZ szerény véleményem szerint egyáltalán nem gagyi (nem tudom, hogy ezt komolyan mondtad-e vagy csak húztad a fórumozókat) de akkor barátom meg kell nézni egy narancsot, a legtöbbjéből orrán-száján folyik az olaj, a korábbi évjáratoknak (pl. 2002-2003) a műszerezettsége maga a nevetség, és még van egy-két ilyen apróság. 3 évig 520 EXC-t hajtottam, tehát senki ne jöjjön azzal, hogy persze azért mondom, mert "csak gagyi" DRZ-m van.
Használható,de 150-nél nagyobb gumi nem való rá.Egyébként inkább 3,5/5 esetleg 3,5/5,5 az "igazi" SM felni.Enyém is csak 4,5 de a 165-ös slick még tűrhető rajta (nem az én véleményem szerint). Tehát ha slicket is akarsz ráhúzni, amiből nagyon nehéz 165-nél kisebbet szerezni,nem célszerű a 4,25.
Szió!
Nem velem történt... küldték. De elég érdekes story...
Eddig azt hittem Baja unalmas hely és semmi nem történik, mondjuk lehet pont ez volt a rendőrbácsi napi szórakozása
Ez egyértelmű rossz akaratúság és kukacoskodás. Ékes példája annak, hogy mi a helyzet a mai magyar valóságban. Érdekes...... Az rendben van, hogy a törvénytisztelő motoros rendszám nélkül ne menjen közútra (persze a motor benzinnel megy, nem rendszámmal....), de egy hobbi krosszpályán milyen veszélyt jelenthetsz a többi közlekedőre, ill. tudtommal a zárt pályák, sőt a földutak sem tartoznak az úthálózathoz. Ez csak gonoszság és okoskodás. Ha lett volna rendszámod, akkor nem hívják ki a körzeti megbízottat? Persze felteszem, hogy itt a "személyi sérüléssel járó baleset (ami nem közúti!)" esete forog fenn, amikor a doki talán csak hivatali kötelességből, illetve önmaga védelmében hívta ki a megbízottat, aki viszont elintézhette volna annyival, hogy kedves hölgyem, vigyázzon magára jobban legközelebb, viszlát. Egyébként hasfájósra röhögöm magam a zseniális rendőrségi szakzsargonon: "haladása során ... járművével elesett" meg tsai. Megint csak a buta magyar megoldást látom az egész történetben, hogy büntetni és tiltani, az együttműködésnek a leghalványabb jelét sem mutatva. Mikor érjük meg a napot, amikor a spanyol példához hasonlóan 1500 hektáros területet adnak át enduró és krossz célokra az erre kijelölt helyen, ahol aztán mehetsz kedvedre.... Na szóval, mondhatni, hogy még olcsón megúsztad ennyivel. Jobbulást mihamarabb!
Ilyet még nem hallottam senkitől, ami velem történ. 2009. december elején jó idő volt és elmentünk a mélykúti krosszpályára edzeni egyet, aminek az lett a vége, hogy pereceltem egy nagyot. Agyrázkódást kaptam, elvesztettem az eszméletem, továbbá megsérült az egyik ujjam. Kijött a körzeti orvos és valahogy odakerült a körzeti "meghízott" is. Akiről kiderült, hogy rosszindulatú, hozzá nem értő, tuskó. Váratlanul kaptam egy levelet a Bajai Rendőrségtől:
"A rendelkezésre álló adatok alapján megállapítható volt, hogy H. G. az általa vezetett hatósági jelzés nélküli Yamaha típusú krosszmotorral úgy közlekedett Mélykút külterületén vezető 55-ös számú főút mellett található, a közforgalom számára megnyitott hobbi motoros krosszpályán, hogy haladása során az ugratóról a leérkezést követően járművével elesett. A baleset során H. G. 8 napon túl gyogyuló súlyos sérülést szenvedett. Más személy a balesetben nem sérült meg. Továbbá megállapítást nyert, hogy a motorkerékpár nem rendelkezik hatósági engedéllyel és jelzéssel."
"H. G.-t a Szabálysértési Hatóság érvénytelen hatósági engedéllyel és jelzéssel való közlekedés és közúti szabályok kisebb fokú megsértése miatt 25.000 Ft pénzbírsággal sújtja. Felhívom figyelmét, hogy a szabálysértés elkövetésétől a jövőben tartózkodjon, mert ismételt szabályszegés esetén cselekménye szigorúbb elbírálás alá kerül."
Szerintem a DRZ vs. KTM idézőjeles utálkozásnak semmi értelme.
Van rá példa, hogy nagyarcú narancsosok csak lesnek, mint luki nyúl zivatar után, ha emberükre akadnak egy technikás, a motorját jól ismerő és gyakorlott DRZ-sben. Az előző KTM-es csapatban, ahol régebben nyomultam, kinézték az embert DRZ-vel. Egy-két nagypofájú narancsos azonban meglepődött, amikor elkenték a száját E-vel. Olyan is volt, hogy a nagyokos pénzeszsák megvette a zsír új KTM-et, menni persze nem tudott vele, meg valahogy kondi sem volt, így a nap végére érdekes módon visszavett az arcából. A DRZ-k porfelhőjét meg csak hátulról nézegette. Szvsz nem 100%-ig a motor számít (sőt!), hanem a lovas is, méghozzá nagyban. Meggyőződésem, hogy profi kézben egy DRZ E is nagyon komoly teljesítményre képes, és nem kell szégyenkezni vele sehol! Szégyenkezzen az, aki olyan szűk látókörű, hogy felszínesen ítéli meg a DRZ-seket. Én csak sajnálni tudom az ilyet. Amikor nekem nagy KTM-em volt, sosem néztem le a DRZ-ket, mert pl. a jó DRZ-sek tanítottak meg jól endurózni. Sok arcoskodó KTM-esnek annyi endurós tudománya sincs, mint a kutyámnak, tehát jobb, ha visszavesznek az arcszerkezetből egy kicsit......
DRZ07,
A te kutyád is imádja a havat? Ma reggel -10 fok volt, a kutyám meg, mintha a verőfényes, homokos parton napozna, vidáman rágta a csontját a hóban fekve. És nem 2 percig.... Nekem meg a "nadrágom" lefagyott reggel 6-kor, mikor próbáltam kinyitni a jeges kocsimat...............
úgyhogy befogom a szám egy darabig
lényeg, hogy endurózni Q jó, aztán hogy milyen motorral, az már másodlagos
Sokat sikerült simítani az ellentéteken.
A legnagyobb "gond", hogy még nyáron is hiányzik a földes út.
Felénk fikázzák - fikázták sokan a DRZ-ket, konkrétan az egyik haverom, aki korábban KTM-es volt szintén, kifejezetten utálja a DRZ-t, úgyhogy ha vele megyek, akkor én rosszkor a rossz helyen vagyok, ha DRZ ügyben megszólal a kolléga.... Azt már elfelejti, hogy a narancs 1,000 km alatt 1 lityi olajat vágott be neki, néha többet is, meg állandóan generátor problémái voltak, stb. Most nem küzd ilyen gondokkal, széjjel hajtotta már a DRZ-t, de még mindig megy, ennek ellenére szidja..... Engem meg hülyének néz, mert mondom, hogy a DRZ jó. Ennyi.
ezt nem értem
Egyébként a DRZ szerény véleményem szerint egyáltalán nem gagyi (nem tudom, hogy ezt komolyan mondtad-e vagy csak húztad a fórumozókat) de akkor barátom meg kell nézni egy narancsot, a legtöbbjéből orrán-száján folyik az olaj, a korábbi évjáratoknak (pl. 2002-2003) a műszerezettsége maga a nevetség, és még van egy-két ilyen apróság. 3 évig 520 EXC-t hajtottam, tehát senki ne jöjjön azzal, hogy persze azért mondom, mert "csak gagyi" DRZ-m van.
DRZ-sek volnánk mi is vagy mifene
Mert ugyebár kb 1 millával olcsobb mint a KTM?
Sorold fel a gagyikat.
Nem velem történt... küldték. De elég érdekes story...
Eddig azt hittem Baja unalmas hely és semmi nem történik, mondjuk lehet pont ez volt a rendőrbácsi napi szórakozása
25 ezer egy ártatlan krosszozásért
Ilyet még nem hallottam senkitől, ami velem történ. 2009. december elején jó idő volt és elmentünk a mélykúti krosszpályára edzeni egyet, aminek az lett a vége, hogy pereceltem egy nagyot. Agyrázkódást kaptam, elvesztettem az eszméletem, továbbá megsérült az egyik ujjam. Kijött a körzeti orvos és valahogy odakerült a körzeti "meghízott" is. Akiről kiderült, hogy rosszindulatú, hozzá nem értő, tuskó. Váratlanul kaptam egy levelet a Bajai Rendőrségtől:
"A rendelkezésre álló adatok alapján megállapítható volt, hogy H. G. az általa vezetett hatósági jelzés nélküli Yamaha típusú krosszmotorral úgy közlekedett Mélykút külterületén vezető 55-ös számú főút mellett található, a közforgalom számára megnyitott hobbi motoros krosszpályán, hogy haladása során az ugratóról a leérkezést követően járművével elesett. A baleset során H. G. 8 napon túl gyogyuló súlyos sérülést szenvedett. Más személy a balesetben nem sérült meg. Továbbá megállapítást nyert, hogy a motorkerékpár nem rendelkezik hatósági engedéllyel és jelzéssel."
"H. G.-t a Szabálysértési Hatóság érvénytelen hatósági engedéllyel és jelzéssel való közlekedés és közúti szabályok kisebb fokú megsértése miatt 25.000 Ft pénzbírsággal sújtja. Felhívom figyelmét, hogy a szabálysértés elkövetésétől a jövőben tartózkodjon, mert ismételt szabályszegés esetén cselekménye szigorúbb elbírálás alá kerül."
Van rá példa, hogy nagyarcú narancsosok csak lesnek, mint luki nyúl zivatar után, ha emberükre akadnak egy technikás, a motorját jól ismerő és gyakorlott DRZ-sben. Az előző KTM-es csapatban, ahol régebben nyomultam, kinézték az embert DRZ-vel. Egy-két nagypofájú narancsos azonban meglepődött, amikor elkenték a száját E-vel. Olyan is volt, hogy a nagyokos pénzeszsák megvette a zsír új KTM-et, menni persze nem tudott vele, meg valahogy kondi sem volt, így a nap végére érdekes módon visszavett az arcából. A DRZ-k porfelhőjét meg csak hátulról nézegette. Szvsz nem 100%-ig a motor számít (sőt!), hanem a lovas is, méghozzá nagyban. Meggyőződésem, hogy profi kézben egy DRZ E is nagyon komoly teljesítményre képes, és nem kell szégyenkezni vele sehol! Szégyenkezzen az, aki olyan szűk látókörű, hogy felszínesen ítéli meg a DRZ-seket. Én csak sajnálni tudom az ilyet. Amikor nekem nagy KTM-em volt, sosem néztem le a DRZ-ket, mert pl. a jó DRZ-sek tanítottak meg jól endurózni. Sok arcoskodó KTM-esnek annyi endurós tudománya sincs, mint a kutyámnak, tehát jobb, ha visszavesznek az arcszerkezetből egy kicsit......
A te kutyád is imádja a havat? Ma reggel -10 fok volt, a kutyám meg, mintha a verőfényes, homokos parton napozna, vidáman rágta a csontját a hóban fekve. És nem 2 percig.... Nekem meg a "nadrágom" lefagyott reggel 6-kor, mikor próbáltam kinyitni a jeges kocsimat...............
Egyébként milyen szélesek a gyári SM kerekek?