nekem -5ben úgy indult múltkor hogy oldalra döntöm tekertettem 4-5öt, még egyszer megdöntöm oldalra amíg folyik kis benya a túlfolyón, aztán így már beindul, persze szivató rajta... ettől hidegebben nem próbáltam még indítani
Szia!
Nekem a hőlégfúvós módszer mindig bejön. Hozzá kell tennem, hogy a kamrában nincs fűtésem, de mégsem hűl le annyira, mint kint. Tehát egy székre rakva ráállítom a hőlégfúvót a karbira + hengerre, hagyom melegedni 20 percet (szigorúan bal oldalon, tehát a benzincsap és alatta fúvatom) és ezek után egy-két gázmarkolat tekerés, szivató félig ki, és röff. Nekem így mindig beindul, ezt követően hagyom pöfögni 10 percig, és amikor már üzemi hőmérsékletű, akkor irány kifelé. Azt kell mondanom, hogy a DRZ Q érzékeny a hidegre, tehát az indítás -10 környékén csak ilyen furmányosan megoldható! Szerintem befúvós előmelegítés nélkül -10-ben az életben el nem indulna......
Nekem a hőlégfúvós módszer mindig bejön. Hozzá kell tennem, hogy a kamrában nincs fűtésem, de mégsem hűl le annyira, mint kint. Tehát egy székre rakva ráállítom a hőlégfúvót a karbira + hengerre, hagyom melegedni 20 percet (szigorúan bal oldalon, tehát a benzincsap és alatta fúvatom) és ezek után egy-két gázmarkolat tekerés, szivató félig ki, és röff. Nekem így mindig beindul, ezt követően hagyom pöfögni 10 percig, és amikor már üzemi hőmérsékletű, akkor irány kifelé. Azt kell mondanom, hogy a DRZ Q érzékeny a hidegre, tehát az indítás -10 környékén csak ilyen furmányosan megoldható! Szerintem befúvós előmelegítés nélkül -10-ben az életben el nem indulna......
www.robogotuning.hu
innen vette: nagyvasrú
universal motornál
tegnap megint leszakadt az idom kicsit mivel beleakadtam 1bokorba
halott ügy,jövöre lecserélem csak most nincs kedvem
lehet a hó miatt mert tavaly a
száraz hidegbe nem szenvedtem vele
én tavaly -18 mentem szivató nélkül
marad a fúvókázás ilyen hidegbe
üresbe alapjáraton kb 10másodpercet megy és leál