Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de csak egy hozzászólás erejéig
király lesz meg lásd jövöhéten lecibálod a meg adot helyre
és gyite , teli tankal készölj
ma 100KM ment bele
na csak ki jöttél az ágyalo motor király ,
Érdekes dolog ez az endurós - sarazósdi!
Kicsit még gyakorolnom kell:-)
mivan csajok?
legközelebb gyertek busszal, az a sok megálló ellenére is
gyorsabb mint ti!
az jó lenne hijjjjas is volt a csapat
jövö hét végén go go go
ja az más , , ,
nem gyári a kipufogóm szerencsére azért nem ér bele
Írigykedve olvasom, hogy milyen jót csapattatok!
Jövő héten már én is megyek!
bocsánat de neked beleér
mert kislány toppikon tesék lenni ha nem
ténylég állat volt majd Foti ec mág bekell járnom csak egy két aproságot meg kell mokányolnom
FEKETEBÁRÁNY meg biztos ágy alat vagy nem mer feljönni
mert szégyeli magát hogy csak hátul kulogot
Nagyon zsír volt ez a mai motorozás
Csak ez a köd nem hiányzott!
aggyisten!
nekem is a túl gyors tempó miatt bánta a váltókarom
...a fene se gondolta h ott van az a kanyar...
ooooo volt nálunk is minden
pl akik nagyon menek azoknak bele ér a hátsokerék a kipufogoba
ezel le is tudod mérni hogy milyen gyors vagy ,
ááááááááááááá ugy mentem hogy majd nem tulmentem rajta
igy is vissza kellet jönni egy kicsit ha gyorsabb lettem volna akkor most aholdon lennék
Hazataláltál a nagy ködbe?
Feketeb.....
jah és a táblára a pályán 2000ft/fő volt írva ha valakit érdekel
nyo motoroztam 1 órát, kimentem majsára, a nagy pályára nem mertem felmenni, csak a bemelegítőn mentem 1-2 kört, aztán hazafele letörtem a váltókaromat na meg a bukómon állt a víz
jah és a motor is csecse szinezést kapott
szevasztok na meg volt a mai nap is
megsiratam pár kislányt de fejlödni kell
nagytarcsai pályát jól szét baszták a favágásal
FEKETEBÁRÁNY te meg rugd le a papucsot
A Power bomba egy négyütemű fejléc rendszer, amely magában foglalja FMF szabadalmaztatott Power Bomb modul egy pontos helyét a kezdeti szakaszban a fejléc rendszer. Elhelyezésével a bomba ezen a ponton a rendszer, nagyobb teljesítményt és áramlás eléréséig.

A Power Bomb csökkenti a hangkimenet, mert nagyobb felület a kipufogógáz váljon által elnyelt. Felületének a perforált mag hagyja, hogy a hang kijáraton a szűkítő acélgyapot csomagolási és azután lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös, és a földi biztonsági mentést.

Az FMF Power bomba lényeges szerepet tölt teljesítmény növelése révén a tudományos áramlási tulajdonságait. Bővülése révén és a kipufogógáz-összehúzódás Sonics a rendszeren keresztül, az áramlás-kal növekedett közel 10%.
Hali.
Tán bajai vagy?
üdv.
Ha jól értelmeztem vmit a levegőáramlással csinál...
a powerbombnak két kamrája van,egyikban a kipuffgáz,amásikban meg a levegő,de majd jönnek azok akik értenek hozzá és kijavítanak
Google barátunk kicsit szarul fordított:d
Az újratervezett PowerBomb egy négyütemű fejléc tartalmazza FMF szabadalmaztatott PowerBomb modult a pontos helyet a kezdeti szakaszban a fejléc. By positioning this “Bomb” at a key point in the system, increased performance and flow is achieved through the expansion and contraction of exhaust sonics through the system. Elhelyezésével ez a "bomba" az egyik fő pontja a rendszerben, nagyobb teljesítményt és áramlása révén valósul meg bővítése és összehúzódása a kipufogógáz Sonics a rendszeren keresztül. Result is a flow increase of nearly 10%! Eredmény egy áramlás növekedése közel 10%! The outer chamber in the Powerbomb allows the air to expand, cool and ramp back up at a higher velocity. A külső kamrában a Powerbomb lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös és földi mentése magasabb sebességre.
Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). Ezen kívül a PowerBomb egy "pre-hangtompító" a fajta, amely segít csökkenteni a kerékpárt hangkimenet azáltal, hogy több hangelnyelő felület a hang közepes (kipufogó gázok). On some models, you can choose between a moto or supercross version. Egyes modellek között választhat, vagy a moto Supercross változat. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range. A Supercross verzió tervezték több alacsony és közepes hatótávolságú, ahol a hatalom moto változat középpontjában a közép és felső fordulatszám tartományban.