Láncvédő,E-n nincs,de van a kis lánckeréknél, na azt én levettem mert mögötte összegyűlik a sár és nem lehet kimosni rendesen csak ha leveszem.
SARASOK nektek nem volt ilyen problémátok vele
nagyon strapabíró, erős, pöpec kis blokkja van. Xard le a az adót, vond ki a forgalomból és onnantól kezdve nyista teljesítményadó, biztosítás...
Toljad Neki az erdőbe, hegyen fől, hegyen le, patakban, homokban... bárhol, csak a légszűrőt tartsd tisztán és 60 óránként friss szintetikus SL minősítésű olajat csepegtetssél RÁ!
Helló DRZ-sek!Most vagyok itt először,de a fórumot már régebben figyelem.Tavasszal került hozzám egy S-es DRZ,2006-os,kicsit "trehány"gazdától,de sikerült szépen rendbe szedni.Jó a moci,egy apróbb gond van vele amire nem találok magyarázatot,de talán ti tudtok segíteni!Az alapjárata néha elmegy,de úgy,hogy nagyon pörög,ha sebességbe teszem,és kicsit ráengedem a kuplungot azonnal vissza esik normálisra.A következő gázadás után megint fent marad a fordulat.Karbi kitisztítva,nem találtam semmi hibát.Valakinek esetleg tapasztalata,vagy vlami ötlet?Előre is kösz!
hali! 1 kis segítség kellene ha nem bay,szeretnék vásárolni egy drz 400e ami forgalomba van és az lenne a kérdés hogy kb mennyi a biztosítás? meg súlyadó stb..
ja és persze hogy maga a motorról mit tudtok elmondani. a motorjáról,hogy megbízható e..
előre is köszönöm
SARASOK nektek nem volt ilyen problémátok vele
Toljad Neki az erdőbe, hegyen fől, hegyen le, patakban, homokban... bárhol, csak a légszűrőt tartsd tisztán és 60 óránként friss szintetikus SL minősítésű olajat csepegtetssél RÁ!
biztositás 17
súlyadó 7 aszthiszem
jó gépek ezek
csak a gazdák nem mindig
és ez kihat a motorokra
ja és persze hogy maga a motorról mit tudtok elmondani. a motorjáról,hogy megbízható e..
előre is köszönöm
nekem nincs meg
nem kaptam hozzá
de már rég nem az
többit ja
kb ilyenre
de sok értelme akkor nincs
de milyen váza van
meg van ott még 1-2érdekes dolog