Errol a fektarcsa problemarol olvastam valahol,remelem nalam nem jon elo.....a bandite izzani szokott,ez is fog.... Az elso villaval elegedett vagyok,inkabb a hatso telot lehet kikesziteni,de azt is csak utassal sztem. Meglatjuk.
a jelenlegi elvárásaimhoz kevés lenne de ki tudja mi lesz pár év múlva ? most félnék hogyha megdagad bennem a rizskása nem sokáig bírná a blokk ..... persze technikás egyenesbe bármi kevés lehet .... de nem is az a szempont
Jó az a kis kawa! Én 2010- ben a szalonból toltam ki egy 2008-as zöld Er-6n-t. Arról ültem át a Gsx 1250 fa- ra, 2014 végén. Negyvenezret tettem bele, minden gond nélkül. Illetve annyi baja akadt, hogy 18.000km után első féktárcsákat kellett cserélni, mivel felhullámosodtak. Csak utcán használtam mindíg. Kanyarokban ügyesebb mint a Gsx, de ha forszírozod akkor az első villa lesz a leggyengébb láncszem. Versyst nem próbáltam. Gyengébb a blokk kicsivel az Ernőnél, azonban jóval kényelmesebb lehet annál, hiszen nem olyan hegyes a térdszög.
Szóval az én evolúcióm éppen ellentétes.
Jó az a gép. Én próbáltam egyet, szerintem kicsit gyengécske, de kényelmes és ha jó a pilóta, akkor szerpentinen nem marad szégyenben, egyenesben meg nem pirítunk, ugyebár
kawasakit suzuki után ? tiszta horror na de azért sok boldogat vele , remélem nem gond hogy nem tudtad húzni még tovább a mien motort vettem szappanoperát
Itt van nnni! Ha sikerült bemásolni...
Szóval az én evolúcióm éppen ellentétes.