Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet mindenkinek!
Hali, van egy Kezeléisi útmutatóm B-KInghez, magyar, megkímélt. 5000 forint az ára, ha esetleg valakinek szüksége van rá. Bp-en vihető, vagy posta. hetven 380 negyv enklienc harmic klienc a számom( a robotoknak csók:) )
Első féktárcsa-pár B-King-re / Hayabusa-ra
Hali. Van 1 ilyenem ha kell valakinek eladó. Asszem b-king re való.
Hány ilyen tehetség lehet még az utakon? Legalább ez már nem okoz gondot, bár van akit nem zavar a jogsi hiánya.
Régen kérdezted, de most lett eredmény. A balesetben az elém kanyarodót hozták ki hibásnak. A megállapított sebességem 125-135km/h. Ez önmagában megtévesztő sebesség lenne, de mivel bevalottan nem nézett jobbra a buszsávba való behaladást megelőzően, mert azt hitte hogy ott csak busz jöhet, és ebből kifolyólag nem is látott, így nem téveszthettem meg. És még számoltak elkerülési sebességet is, ami az én esetemben 42km/h, tehát szabályosan haladva sem tudtam volna elkerülni a balesetet. Cakk-pakk 500000ft lett a büntije perköltséggel együtt. A jogsija ugrott egy életre, mert a pávon alkalmatlannak találták. Egyébként nem volt érvényes jogsija, se a kocsin vizsgája és kötelezője!!!! De legalább józan volt . Aki nem tudja miről írogatok, az megnézheti az adatlapomon a balesetemet. Csak erős idegzetüeknek, a képsorok felzaklathatják a motorvezetőket!
Megjöttek az új állítható karok, fel is raktam. Nekem valahogy a gyári nem jön be.
14,7 litert tudtam még rátankolni mikor elkezdett villogni, szóval kb 2-2,5 liter lehet még ilyenkor benne
Sziasztok!
Keresek Kingre hátsó ülést. Sajnos csak púpot kaptam a vashoz. Ha vki tud eladót vagy tud segíteni,h hol keressem, azt megköszönném. (márkaszerviz+ebay ezeken túl vagyok már)
Szia! Tudnál esetleg képet küldeni milyen tartó volt a motoron? Kíváncsi vagyok milyen megoldás. Köszi előre is.
Sziasztok! Hány liter lehet még a tankban amikor csak a kút ikon villog és hány liter amikor a kút ikon és az utolsó csik villog egyszerre?
Szia!
Ha jó állapotban is van és gyári akkor engem érdekel.
30/2481456

Üdv: Gábor
Szia. Van egy magyar nyelvű használati útmutatóm békához 5ezerért.
Üdv! Gyújtás-"ODO kilométer számláló legyen a kijelzés-"ADJ" gomb 3 másodpercig nyomod-kész.
Sziasztok tud valaki segiteni abban hogy lehet a b kingen vissza álitani a kilométerórát mérföldröl km órára köszi
160-nál még nagyon kényelmes a telibe kapott szél is, de 180 felett már annyira húzza a fejedet, hogy azt hosszabb távon nem lehet tartani. De ez minden naked motornál szerintem így van. Ha közel két méter vagy, akkor ezen semmilyen plexi nem fog változtatni. A gyári plexi csak dísz. én 187 vagyok, az átlagnál hosszabb lábakkal. Nekem nem volt kényelmes az üléspozíció a gyári lábtartókkal. 4 centivel alacsonyabb van most fent, ez sokkal kényelmesebb (ég és föld a kettő), viszont előbb leér a cipőd a kanyarban. E mellé még a 4 centis alacsonyításhoz nem jó már a gyári váltórúd, mert hosszabb kell, hogy kellően alacsonyra lehessen állítani a váltókart. A hátsó féket sem lehet eléggé alacsonyra állítani, szóval ha hátsó fékkel szűkíted a kanyarokat, akkor készülj fel, hogy vagy hozzá kell nyúlni a hátsó fékkar magasság állítójához, vagy nem győzöd feszíteni a lábfejed. :)
Mindezek mellett napi 600-at jópárszor mentem már vele, az ülés kényelmes, de nem fotel (mert egyik motoron sem az :), de mivel 200 kilométernél többet még soha nem sikerült egy tankkal elmennem úgyis meg kell állni tankolni. Én nem bántam meg, hogy megvettem, nagyon jó motor. Vannak típushibák, pl kuplung csavarok beragasztása, meg a fesszabályozó miatt kétszer is visszahívta a Suzuki, de összességében tényleg nagyon jó vele motorozni.
Szóval ha minden igaz így néz ki a szett 130 papírért! dobozok nélkül.
Nagy élmény a motor csak ajánlom! Hepco & Becker kínálatában van hátsó doboz tartó 2 féle. Egyik 75 papír, másik 85. Csak konzol doboz nélkül. Oldaldoboztartó konzol is kapható, az 55 ezer szintén dobozok nélkül. Kb 2 hete kérdeztem. Szóval elég húzós és gondolom a doboz sem 2 Ft
MIndenképp vegyél egy ilyet! ÜBER ÉLMÉNY!!
álmodd meg, simateam megcsinálja neked
Koszonom! Eddig mindenki csak le akart róla beszélni! maradok ennél a gépnél! Már csak a mostanit kellene eladnom.
Üdv! Én 190 cm magas vagyok, nekem jó. Azt a tempót simán bírni fogod, nem szed le a menetszél, és nem is zavaró. A váltókart és a hátsó féknek a pedálját amíg nem alítod be a saját magadhoz addig zsibbadni fog a lábad. Nekem a gyári ülés van és simán kibírom 150-200km-t folyamatosan. Én is szeretnék hosszabb túrákra menni ezért kerestem rá doboztartót és dobozokat, de amiket találtam vagy képeken láttam az mind baromi ronda, ezért még nem találtam ki mit kellene rárakni.
Sziasztok!
Motor váltás előtt állok és a b-King az elsőszámú kiszemelt. Érdeklődnek , hogy milyenek a tapasztalatok! Szoktunk túrázni is járni viszonylag nagyobb tempóval 140-70 3-500 km/nap. Mennyire lehet ez kivitelezhető egy ilyen géppel ( nyilván nem az érdekel hogy a motor bírja e)! Mennyire tartható ez emberileg ezzel a géppel! Van valakinél tapasztalat( egyébként közel 2m magas vagyok). Válaszotokat előre is Koszonom !
konzollal? naked anno (2009) valami 120 körül volt szumma
Köszi a választ! :) hát igen azért nem sebességre vannak kitalálva ezek, egyenlőre az ára is visszatart kicsit 80000 ft kérnek a a hepcoért.